اگر به دنبال چاپ سررسیددر کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین کیفیت چاپ سررسید را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در این مورد که چاپ سررسید ها به چه صورت انجام می شود؟ مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

چاپ سررسید به دو صورت انجام می شود:

چاپ سررسید به صورت اختصاصی که با چاپ افست انجام می شود

چاپ سررسید به صورت طلاکوب

 

چاپ طلاکوب به چه صورت انجام می شود؟

فایل های طلاکوب دقیقا positive طرح مورد نظر میباشد. بدین معنا که قسمتی که میخواهیم طلاکوب شود به صورت تک رنگ مشکی با K=100 در نظرمیگیریم که بهتر است dpi فایل طلاکوب ۶۰۰ باشد. طلاکوب به دلیل ساخت کلیشه بهتر است نوشته های خیلی ریز نداشته باشد، چراکه روش طلاکوب از برخورد کلیشه با کار و گرما تهیه میشود نظر به اینکه چاپ طلاکوب مرحله ی دوم و بعد از چاپ اولیه میباشد لطفا از قرار دادن قسمت مورد نظر برای طلاکوب (فایل تک رنگ مشکی طلاکوب) در فایل اولیه چاپ سررسید مورد نظر خودداری نمایید .بدین معنا که قسمتی که میخواهیم طلاکوب شود در فایل اصلی چاپ به صورت طرح زمینه ی کار قرار گیرد. در نظر داشته باشید در قسمتی که نوشته ها خیلی ریز باشد ممکن است طلاکوب به کار نچسبد و از خوانا بودن متن ما بکاهد.

 

چاپ سرسید طلاکوب :

در این نوع چاپ از ورق های نازک طلایی، نقره ای، قرمز، آبی و … استفاده میشود. در این نوع چاپ نیز همانند داغکوب باید در انتخاب متن و محتوای تبلیغات دقت داشت که از نوشته های ریز استفاده نشود تا باعث کاهش کیفیت نگردد.

 

هر سررسید دارای ۳ بخش می باشد

 

مقدمه : در برگیرنده تصاویری از نوروز فال حافظ و یا …. باشد و نیز صفحه ای بنام دارنده سالنامه می باشد.

صفحات داخلی سررسید : که صفحات یادداشت روزانه تاریخ دار می باشد البته خود صفحات داخلی معمولا به ۴۰ مدل مختلف تقسیم بندی می شود .

بخش پایانی : در این بخش که شامل صفحاتی می باشد که می توان اطلاعات مهندسی و یا برگه هایی برای یادداشت تلفن و یا برای مشاهده تلفن های ضروری مانند آتش نشانی، اورژانس و غیره را میتوان یافت.

 

 

چاپ سررسید تبلیغاتی

تقسیم بندی جلد و چاپ سررسید

 

جلد سلفون (جلد سخت) طرح مورد نظر روی گلاسه با گرماژ مناسب چاپ می شود که با روکش سلفون استحکام آن چند برابر می شود.

 

جلد چرم:

سررسیدهایی که در جلد آن از چرم های مصنوعی استفاده می شود و بسیار شکیل و با کیفیت بالا هستند این نوع جلد قابلیت چاپ ندارد و در عوض از قابلیت های چاپ داغی روی سالنامه ، چاپ طلاکوب روی سررسید ، چاپ سیلک روی سالنامه می توان استفاده کرد .

 

جلد جیر:

پارچه استفاده شده جیر است که با کیفیت های متفاوت در بازرا موجود می باشد این نوع جلد قابلیت چاپ ندارد و تبلیغات را فقط می توان با حک لیزر بر روی سررسید ، چاپ سیلک بر روی سررسید و چاپ طلاکوب بررروی جلد انجام داد.

 

 

جلد گالینگور :

در واقع نوعی کاغذ با استحکام بالاست که از رنگها و بافتهای متنوعی تشکیل شده است و با قابلیت چاپ سیلک، چاپ طلاکوب و حک لیزر می باشد.

سررسید از نظر دسته بندی تاریخی به چند دسته تقسیم می شوند ؟

  • سررسید روز شمار
  • سررسید هفته شمار
  • سررسید ماه شمار
  • سررسید بر اساس نوع جلد به چند دسته تقسیم می شوند ؟
  • بر اساس صحافی که بستگی به صفحات داخلی و نوع جلد تقسیم بندی می شود :
  • سررسید فنر دوبل یا فنر مارپچ
  • سررسید کلاسوری
  • سررسید ته چسب
  • سررسید دوختی و یا ته دوخت

 

صحافی سررسید چگونه انجام می شود؟

 

بعد از چاپ سررسید و فرم صفحات ان اولین قدم در صحافی سررسید تا کردن فرم ها می باشد . این کار بوسیله دستگاه ورق تاکنی انجام می شود. سررسید هایی که در ابعاد ۵۰×۷۰ و ۴۵×۶۰ چاپ شده اند تا شده و هر برگ بعد از تا شدن به ۸ تا ۱۶ قسمت تقسیم می شود . در این روشی که در صحافی سررسید وجود دارد دسته های کاغذ بر روی تخته ای قرار گرفته و در ابتدای دستگاه قرار گرفته و پس از آن بوسیله باد، مکیده و بصورت برگ برگ وارد دستگاه می شوند. هر کدام از این برگها پس از تا شدن ( ۳ بار تاشدن بر روی خودشان) در نهایت به صورت فرم ۸ یا ۱۶ تایی در می آیند. دستگاه های ورق تاکنی حدودا هر ساعت ۱۰۰۰۰ برگ ۵۰×۷۰ یا ۶۰×۴۵ را به صورت فرم تا می کند .

دومین مرحله در صحافی سررسید یا سالنامه ترتیب کردن فرم سررسید هاست. این کار به وسیله دستگاه ترتیب کن سررسید انجام می شود. این دستگاه روزهای سال را به ترتیب پشت سر هم قرار می دهد و یکی از مهترین کارها در صحافی سررسید را انجام می دهد.باید دانست که تعداد فرم ها در سررسید یا سالنامه متغیر است. اگر ما سالنامه ای داشته باشیم که بصورت سررسید جمعه جدا و هر جمعه در یک صفحه باشد برای هر سال می توان گفت ما به ۲۴ فرم نیاز داریم که هر فرم ۱۶ صفحه است.

سوم مرحله از صحافی سالنامه یا سررسید ته دوزی سررسید می باشد. این کار بوسیله دستگاه ته دوزی انجام می شود. وظیفه این دستگاه این است که با نخ و سوزن فرم هایی که قبل بوسیله دستگاه ترتیب کنی تا شده بودند به هم وصل می کند. این مرحله برای استحکام و مقاومت بیشتر سررسید انجام می شود . بعضی از تولید کنندگان برای پایین آمدن قیمتشان و برای اینکه سررسید ارزان داشته باشند، از این مرحله صرف نظر می کنند ولی این مرحله باعث ماندگاری بیشترچاپ سررسید و سالنامه ها در برابر پارگی می باشد.

مرحله چهارم در صحافی سررسید ها مرحله صحافی با چسب سرد سررسید است. این مرحله بوسیله دستگاه چسب کشی انجام می شود. در این مرحله سررسید ها روی ریلی قرار می گیرند و و بعد از گذشتن از غاطک های حاوی چسب، عطفش چسب کشی می شود . این مرحله بسیار مهم است و کیفیت چسب ( غلظت چسب ) بر روی کار نهایی و کیفیت سررسید بسیار تاثیر گذار می باشد.

مرحله پنجم در صحافی سررسید ها برش دادن لبه های بالا و پایین و جلویی سررسید می باشد. این کار بوسیله دستگاه برش انجام می شود . کار با دستگاه برش را می توان از جمله پر کار ترین دستگاه ها در صحافی سررسید و سالنامه نامید. کار این دستگاه صاف کردن لبه های سررسید و سالنامه بوسیله تیغه فولادی برش است.

صحافی سررسید ها از روشهای دیگر هم امکان پذیر است که یکی از این روش هارا می توان پانچ کردن عطف سالنامه نامید . اینکار باعث می شود ورق های سررسید و سالنامه راحت تر ورق بخورند . کار سوراخ کردن یا پانچ کردن عطف سررسید یا سالنامه و یا تقویم ها بوسیله دستگاه پانچ اتوماتیک سالنامه انجام می شود. پیشنهاد می شود از پانچ های دستی که باعث چسبندگی ورق های سررسید به هم دیگر می شود استفاده نکنید .

در صحافی سالنامه پس از پانچ کردن عطف سررسید نوبت به فنر زدن سالنامه می شود . این کار بوسیله دستگاه فنر انداز اتوماتیک انجام می شود . کار دستگاه فنر زن اتوماتیک سررسید شیت کردن فنر های برای سررسید به اندازه دلخواه و پس از آن قراردادن و ردکردن فنر از داخل سررسید ها پس از آن خم کردن فنر که بصورت اتوماتیک انجام می شود، است. سرعت این دستگاه بصورتی است که می تواند حدوده ۱۵۰۰ جلد سالنامه را یکساعته فنر کند. اغلب از این دستگاه برای صحافی تقویم های رومیزی و دیواری استفاده می شود.

دستگاه بعدی که در صحافی سررسید ها و سالنامه ها کاربرد دارد دستگاه آستر چسبانی است که وظیفه آن این است که در اول و آخر سررسید ها آستر بدرقه را بچسباند . این کار اغلب بوسیله دستگاه و با کیفیت بالا انجام می شود . در بعضی اوقات این کار به روش دستی هم انجام می شود که به دلیل کیفیت پایین آن را پیشنهاد نمی کنیم .

چاپ سررسید طلاکوب و استفاده از داغی برای چاپ سررسید و سالنامه

می توان بعد از بخش صحافی سررسید ها و آماده شدن آن ها بر روی آن ها چاپ طلاکوب بر روی سررسید یا سالنامه زد. اینکار بوسیله دستگاه طلاکوب سررسید یا داغی کوب سررسید انجام می شود . چاپ لوگو یا حک کردن لوگو روی سررسید بوسیله دستگاه طلاکوب و داغ کوب از روش های متداول در چاپ سررسید ها به شمار می آید. این کار بوسیله کلیشه های آلمینیومی و پس از بر جسته کردن لوگو بر روی این کلیشه ها و بسته شدن آن کلیشه بر روی دستگاه طلاکوب انجام می شود . پس از بسته شدن و فشار و حرارت کلیشه بر روی سررسید و سالنامه امده و عملیات طلاکوبی یا چاپ داغی بر روی سررسید انجام می گیرد.

چاپ لیزری بر روی سررسید یا سالنامه

از جمله دستگاه های دیگری که عملیات چاپ روی سررسید ها و سالنامه ها را انجام می دهد ، چاپ لیزری سررسید یا سالنامه می باشد. این کار بوسیله دستگاه لیزر سررسید انجام می شود . از دستگاه لیزر برای حک و چاپ بر روی خودکار تبلیغاتی و یا پاور تبلیغاتی و دیگر صنایع استفاده می شود. از چاپ لیزری می توان در بخش صحافی سررسید هم استفاده کرد و کارهای ظریف بر روی سررسید انجام داد که باعث بالا رفتن کیفیت سررسید می شوند . می توان چاپ لیزری را بر روی سررسیدهای ترمی یا چرمی و یا روی پلاک سررسید انجام داد.

 

انواع سررسید ها

 

سررسید روز شمار

هر روز در یک صفحه می باشد و پنج شنبه و جمعه در یک صفحه می باشد یعنی هر هفته در ۶ صفحه .اگر بخواهیم جمعه را دریک صفحه جدا داشته باشیم تعداد صفحات آن ۲۳ فرم (۳۶۸ صفحه) می شود.

تعداد صفحات داخلی آن ۲۰ فرم (۳۲۰ صفحه) می باشد، اگر بخواهیم صفحات پایانی اطلاعات مهندسی یا اطلاعات متفرقه داشته باشیم باید یک فرم (۱۶ صفحه) اضافه کنیم.

معمولا این نوع سررسید به سبب نوشتن کارها و گزارشات روزانه مورد استفاده بیشتری قرار می گیرد.

اگر بخواهیم جمعه را دریک صفحه جدا داشته باشیم تعدادصفحات آن ۲۳ فرم ۳۶۸ صفحه می شود.

هزینه زینک و چاپ در این نوع سررسید ها بالاست و برای اینکه هزینه تمام شده کمتر در بیاید معمولا کار را دو رنگ چاپ می کنیم.

تبلیغات شرکتها در ابتدای سررسید بصورت برگه های گلاسه (معمولا با گرماژ ۱۳۵ گرم) چاپ می گردد که تعداد صفحات آن از نیم فرم (۸ صفحه) تا دو فرم (۳۲ صفحه) می باشد. برای برگه های داخل

معمولا از کاغذ تحریر ۷۰ گرم استفاده می شود .

در چند سال گذشته کاغذ های کرم رنگ (یا نخودی) تقاضای بسیاری داشته است . کاغذ کرم به نسبت کاغذ سفید گرانتر می باشد.

 

سررسید دو روزشمار

هر دو روز در یک صفحه و چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه در یک صفحه می باشد یعنی هر هفته در ۳ صفحه .

تعداد صفحات این سررسید ۱۰ فرم (۱۶۰ صفحه) می باشد.

 

سررسید هفته شمار

برخلاف اسمشان هر هفته در دو صفحه می باشد و تعدا صفحات آن ۷ فرم (۱۱۲ صفحه) می باشد.

معمولا برای بقیه صفحات آن یادداشت استفاده می شود که در سررسید دستیار راجع به صفحات یادداشت بیشتر توضیح داده خواهد شد.

سررسید دستیاربه این نوع سررسید، سررسید مهندسی نیز می گویند . معمولا ۲ فرم (۳۲ صفحه) برای ماه شمار و یا اینکه هر هفته در یک صفحه بصورت ۴ فرم (۶۴ صفحه) استفاده می شود و بقیه آن به صفحات یادداشت اختصاص می یابد.

معمولا ۱۰ فرم (۱۶۰ صفحه) تا ۱۵ فرم (۲۴۰ صفحه) برای یادداشت استفاده می گردد و در انتها یک فرم به عنوان اطلاعات مهندسی چاپ می گردد.

این سررسید به سبب داشتن صفحات یادداشت برای جلسات بسیار کاربرد دارد و همینطور به سبب تعداد زینک های کم ، هزینه تمام شده کمترمی شود.

 

چاپ سررسید اختصاصی

سررسید اختصاصی، سررسیدی است که کاملا براساس خواسته ها، مشخصات و به همراه ویژگی های مورد نظر شما طراحی و به چاپ می رسد. لذا چنانچه یک آرم و یا رنگ خاصی که با هارمونی شرکت شما و یا با ست اداری شما (کارت ویزیت، پاکت نامه، سربرگ، تراکت، لیوان و …) سازگاری دارد می توانید طرح دلخواه خودتان را در اسرع وقت و بصورت کاملا سفارشی به چاپ برسانید. اژانس تبلیغاتی مگ شو بر ان است تا در راستای پیشرفت کسب و کار شما گام بردارد و با ذوق هنری خود شما را برای چاپ سررسید اختصاصی راهنمایی کند.
مواردی که شامل چاپ سررسید اختصاصی می شود

 

چاپ سررسید یا سالنامه با جلد اختصاصی

شما می توانید جلد سررسید تان را هرطور که بخواهید با انتخاب انواع متریال های موجود و با بالاترین کیفیت به چاپ برسانید.

 

 

چاپ سررسید با ابعاد اختصاصی

 

چنانچه تمایل دارید سالنامه شما در ابعادی که موجود در بازار نباشد را در سایز دلخواه خودتان به چاپ برسانید می توانید از شیوه چاپ سررسید سفارشی استفاده کنید. در هنگام طراحی سررسید
تبلیغاتی حتما به عواملی مانند وزن و سایز باید توجه ویژه داشت. سررسید عموما به خاطر جلدهای مقاومشان از وزن بالایی برخوردار هستند و طراحان برای رفع این مشکل سعی میکنند از سایز و تعداد صفحات آنها بکاهند. شما می بایست در هنگام طراحی، جلدی را انتخاب نمایید که هم مقاومت کافی داشته باشد و هم باعث شود وزن سررسید تغییر چندانی نکند. به عقیده ما جلد مناسب برای سفارش، سررسید جلدهای چرمی و یا سررسید مقوایی فشرده باشد.

سررسید جلد چرم هم زیبایی خاصی به سررسید خاص اضافه می نمایند و هم از مقاومت خوبی برخوردار هستند. البته وزن کمتر آنها نسبت به سایر جلدها نیز مزید بر علت است و می تواند سبب شود سررسید تبلیغاتی شما به یک ابزار بازاریابی هدفمند بدل شوند. در هنگام انتخاب سایز چاپ سررسید اختصاصی می بایست از سایزهای استاندارد استفاده کنید. به هیچ وجه در این امر از خود خلاقیت به خرج ندهید. سایز سررسید عموما می بایست اندازه دفترهای معمولی باشد. نهایت امر اضافه کردن حاشیه های ۵ سانتی متری بیشتر به کناره ها است.

چاپ سررسید با طراحی صفحات سررسید بصورت اختصاصی

در سررسید های اختصاصی شما می توانید تک تک صفحات را از ابتدا بصورت کاملا اختصاصی طراحی کنید این طراحی ها شامل (اضافه کردن یک جمله خاص مثل احادیث، شعر، بکار بردن لوگو شخصی در هر صفحه، بکار بردن شعار سازمان شرکت هاو یا اداره و…)

 

 

چاپ سررسید با کاغذ اختصاصی

 

در صورت تمایل به تغییر رنگ موجود در سررسید یا به اصطلاح تغییر گرماژ رنگ مثلا (کرم ، سفید) و یا استفاده از کاغذ خاص برای قسمت آستر بدرقه سررسید می توانید از چاپ سررسید اختصاصی استفاده کنید.

 

چاپ سررسید یا سالنامه یا تقویم با رنگ اختصاصی

 

چنانچه تمایل دارید رنگ فاکتورهای لوگو، تاریخ ها ، نوشته ها و سایر موارد بطور سفارشی رنگ خاصی به خود بگیرد می توان از این شیوه استفاده کرد.. شما می توانید قسمت های دیگر سررسید خودتان را به طور خاص تغییر بدهید از جمله این موارد اضافه کردن یک قسمتی برای قرار گیری خودکار، نوع خاصی از جلد (نوع دوخت ، رنگ و …)،پرفراژ کردن کاغذ ها، ایجاد قالب خاص و یا برش کاغذها و موارد دیگر…می توانید استفاده کنید

سعی کنید برای جلدهای رویی سررسید از رنگ های سنگین استفاده نمایید. سررسید رنگ های سنگین سبب می شود جلوه و جذب سررسیدها دو چندان شوذ. در صفحات ابتدایی سررسید سعی نمایید از یک تصویر زیبا بهره ببرید. البته انتخاب یک شعر نیز می تواند مفید به فایده باشد. معمولا دیده شده است که صفحات ابتدایی سررسید را به معرفی محصولات اختصاص می دهند.

این امر یک حرکت مناسب برای تبلیغات می باشد اما باید حد متعادلش رعایت گردد. سعی نمایید نهایتا ده صفحه را به این امر اختصاص دهید. البته تعداد کمتر نیز بهتر می تواند در ذهن مخاطب نقش تاثیر گذارد.

درصورتی که چاپ عکس تبلیغاتی محصولات در سررسید بیش از حد می باشد و شما قصد دارید تمامی آنها را به مخاطبانتان معرفی نمایید می توانید در صفحات مرکزی این اقدام را انجام دهید. بطور مثال روزهای آخر هر فصل می تواند مکان خوبی برای معرفی محصولات جدید و یا باز ارائه محصولات قبلی باشد. در هنگام طراحی صفحات ابتدایی سررسید سعی کنید تعادل را رعایت کنید و هم از متن و هم عکس استفاده نمایید. زیاد بودن متن می تواند قدرت تاثیر گذاری تصاویر را کاهش دهد. البته استفاده تنها از تصاویر نیز می تواند سبب گمراهی افراد گردد. افرادی که شما می خواهید با انها مراوده داشته باشید لزوما افراد متخصصی نیستند و شما می بایست با توضیح کوتاهی از ویژگی های محصولات خود آنها را در انتخابشان کمک نمایید..

 

زمان مناسب برای چاپ سررسید اختصاصی

 

برای چاپ سررسید اختصاصی (سررسید سفارشی) بهترین زمان ممکن آن نیمه دوم سال می باشد که تمامی قوانین از جمله تعطیلات و یا عدم تعطیلات، یک روزی را به یک مناسب خاصی اختصاص دادن و موارد از این قسم در نیمه دوم سال به طور کامل مشخص می شود همچنین شما اگر در زمان مناسب و یا زودتر سفارش خودتان را اعلام کنید تولید کننده می تواند با در اختیار داشتن زمان کافی طرح مورد نظر شما از جمله رنگ ، جنس ،جلد، قالب و ….موارد دیگر همچون طراحی صفحات داخلی را با دقت هرچه بیشتر به چاپ برساند و در زمان مقرر به شما تحویل بدهد که این موضوع باعث می شود قیمت چاپ سررسید اختصاصی تمام شده برای شما بسیار ارزان تر و با کیفیت بسیار بالا به چاپ برسد.

لذا سعی کنید زمان سفارش چاپ سررسید خودتان را به روزهای انتهایی سال نزدیک نکنید زیرا ممکن است در زمان تحویل سررسید تعللی ایجاد بشود و اگر ایرادی در چاپ و یا در طراحی بوجود بیاید و یا زمان کافی برای تغییر و اصلاح کردن طرح خود داشته باشید

 

ابعاد سررسید

 

سررسید وزیری

قطع وزیری بدون شک رایج ترین قطع در میان سررسید های تولیدی است. ابعاد حدودی قطع وزیری ۱۷*۲۴ سانتیمتر است. دلیل رواج این قطع نیز آن است که به دلیل ابعاد بزرگ، این نوع سررسید جهت یادداشت امور روزانه مناسب و جادار می باشد. گرچه برخی از افراد که همیشه سالنامه خود را به همراه دارند، قطع های کوچک تر را ترجیح می دهند.

 

سررسید رقعی

ابعاد حدودی قطع رقعی ۱۵*۲۱ سانتیمتر است. لذا این قطع نسبت به قطع وزیری کمی خوش دست تر بوده و حمل آن راحت تر می باشد.

 

سررسید اروپایی

سررسید اروپایی مشابه سررسید رقعی است اما کمی از عرض آن کاسته شده است. لذا ابعاد حدودی این قطع ۱۲*۲۱ سانتیمتر می باشد. همین عرض کمتر باعث می شود که سالنامه اروپایی نسبت به رقعی شکیل تر و خوش دست تر به نظر آید. البته این موضوع تا حدود زیادی به سلیقه خریدار بستگی دارد. گرچه محدودیتی در نحوه صحافی سررسید اروپایی وجود ندارد، اما معمولا این نوع سالنامه را با صحافی فنر و کش روی جلد خواهید بود.

 

سررسید خشتی

قطع خشتی یا مربعی هر نوع سررسیدی است که به شکل مربع تولید شود. لذا ابعاد پیش فرض آن متنوع است. این نوع سالنامه معمولا توسط تولید کنندگان بصورت عمومی تولید نمی شود اما اگر به این قطع علاقه داشته باشید، می توانید در تیراژ بالا آن را بصورت اختصاصی سفارش دهید.

 

سررسید پالتویی

ابعاد سررسید پالتویی حدودا ۱۰*۱۷ سانتیمتر است. این نوع سالنامه به راحتی در جیب یا کیف جا می شود اما طبعا فضای زیادی برای یادداشت در اختیار کاربر خود قرار نخواهد داد تعداد زیادی سالنامه به مشتریان خود هدیه دهید، سالنامه پالتویی گزینه مناسبی برای شما محسوب می شود.

 

سررسید ۱۲×۱۷

سررسید ۱۲*۱۷ دارای ابعادی کوچک، کاربردی و خوش دست است. این قطع خصوصیت جابجایی آسان قطع پالتویی و قابلیت یادداشت نویسی قطع رقعی را به ارث برده است. اگر به دنبال سالنامه ای خاص هستید، قطع ۱۲*۱۷ می تواند یکی از گزینه های شما باشد. البته قابل ذکر است که تولید کنندگان کمی این قطع را بصورت عمومی تولید می کنند. پس میتواند با قیمت پایینتری ارائه شود

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی و‌ چاپ سررسید در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات