نیم بیشتری از سال ۹۷ را گذرانده ایم  و کم کم به نوروز ۹۸ نزدیک می شویم. یکی از رسم هایی که در روز های نوروز انجام می دهیم ، هدیه دادن دادن به افراد میباشد .  خوشبختانه رسم زیبای هدیه دادن در آستانه سال نو، در میان کسب و کارها نیز بسیار رواج دارد.همینطور صاحبان کسب و کار هر سال برای کارکنان، شرکای تجاری، مشتریان، عوامل فروش و . . . .خود هدایایی در نظر میگیرند . گزینه های زیادی برای هدیه دادن توسط کسب و کارها وجود دارد که سررسید یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین آن ها است. اگر به فکر چاپ سررسید ۹۸ برای شرکت خود هستید، این مقاله به بسیاری از سوالات و ابهامات شما پاسخ خواهد داد. هم چنین اگر مایل هستید بهترین طرح ها و عالی ترین کیفیت چاپ سرریسد ۹۸ در کرج و دیگر شهر ها  را با کمترین هزینه داشته باشید با ما در تماس باشید .

 

نکات مهم چاپ سررسید ۹۸ :

چه زمانی برای چاپ سررسید ۹۸ مناسب است؟

هر چه چاپ سررسید ۹۸ خود را به روز های پایانی سال موکول نکنید بهتر است . ( شرکت هایی که تیراژ سفارش آن ها بسیار بالا است، بسیار زودتر باید نسبت به سفارش خود اقدام کنند). زیرا که  موکول کردن سفارش به پایان سال، ممکن است شما را با مشکلاتی مواجه کند. مثلا تحویل دیر هنگام سفارش و عدم توانایی شما در رساندن آن به مشتریانیان، اتمام  موجودی برخی مدل ها، افت کیفیت سفارش به علت عجله ای بودن کار  و . . .

پس اگر قصد خرید سررسید ۹۸ برای مشتریان خود را دارید، هر چه زودتر برای این کار اقدام کنید.

 

چاپ سرریسد 98 در کرج

قیمت سررسید ۹۸ چقدر است؟

مانند هر کالای دیگری، سررسید نیز دارای بازه قیمتی متفاوتی دارد. بسته به  کیفیت، طراحی و البته تیراژ سفارش شما قیمت سررسید متفاوت است. سررسید های بسیار ارزان قیمت معمولا کیفیت پایینی هم دارند. سفارش سررسید بی کیفیت، باعث هدر رفتن پول شما شده و احتمالا ممکن است اعتبار برند شما را تحت تاثیر قرار دهد. هم چنین سررسید گران قیمت نیز لزوما چاپ سررسید بهتری نیست. شاید عدم توانایی یا تجربه تولید کننده آن، باعث بالا رفتن هزینه آن شده باشد. همچنین ممکن است حاشیه سودی که تولید کننده برای خود در نظر گرفته بسیار زیاد باشد.

به هر حال شما می بایست سررسید با کیفیت را با قیمتی متناسب تهیه کنید. که شرکت ما به شما کمک میکند تا بهرین را با هزینه معقول انتخاب کنید . اگر تیراژ سفارشتان بسیار  بالا است، حتما در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد و احتمالا می توانید از تولید کننده تخفیف هم بگیرید. البته باید این موضوع را در نظر بگیرید که فریب افرادی که در هر تیراژی به شما تخفیف های بزرگی میدهند را نخورید. تخفیف بی علت نشان دهنده این است که فروشنده در ابتدا، قیمت کالا را بیشتر از آنچه هست به شما اعلام نموده است.

 

تولید سررسید ۹۸ چقدر طول می کشد؟

میتوان گفت که زمان تولید سررسید به دو عامل بستگی دارد، یکی سطح اختصاصی بودن سفارش و دیگری زمان سفارش.

سطح اختصاصی بودن سفارش:

برای مثال اگر تنها بخواهید آرم یا لوگوی برند شما روی سررسید موجود باشد، این کار در ظرف چند روز امکان پذیر است. زیرا تولید کننده، لوگوی شما را روی سررسید از قبل صحافی شده حک کرده آماده تحویل به شما میکند. اما چنانچه بخواهید چند برگ کاغذ تبلیغاتی (در موقع صحافی) به سررسیدتان اضافه شود، قطعا این کار کمی زمان خواهد برد. زیرا تولید کننده باید این کاغذها را چاپ کرده و سررسید را برای شما صحافی کند. همینطور اگر بخواهید لوگوی شما در صفحات چاپ شده و یا سررسید اختصاصی برایتان چاپ شود، می بایست زمان بیشتری برای  اجرای این موارد در نظر بگیرید.

زمان سفارش:

چاپ و صحافی سفارش شما به تنهایی چندان زمان بر نیست. اما موردی که وجود دارد سفارشات ما قبل از شما می باشد که ممکن است زمان چاپ سررسید شما را طولانی تر بکند . پس چنانچه دوست دارید چاپ سررسید ۹۸ شما زمان کمتری ببرد، سفارش آن را سریعتر ثبت کنید و فایل های خود را در زمانی کوتاه در اختیار تولید کننده قرار دهید تا سفارشتان زود تر از دیگر افراد ثبت گردد.

چاپ سرریسد ۹۸ در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی که یکی از موارد هدایای تبلیغاتی چاپ سررسید ۹۸ در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

 

 

 

نظرات