سررسید سال جدید و سالنامه ۱۳۹۸ و چاپ تقویم رومیزی و دیواری از جمله هدایای تبلیغاتی به شمار می روند که در شرکت ها و موسسات و اشخاص برای تبریک و هدیه برای سال نو به دوستان و اشنایان و همکاران خود تقدیم می کنند. چاپ سررسید سال ۱۳۹۸ نسبت به سالنامه ۱۳۹۶ تغییرات بسیار زیادی در روز ها و تقویم خود می کنند. قیمت چاپ سررسید ارزان نسبت به جنس جلد و کاغذهای داخلی تعیین می شود. تقویم رومیزی سال جدید روزها و عکس هایش نو می شود. چاپ سررسید اختصاصی یا چاپ تقویم سال ۱۳۹۷ یا چاپ سالنامه همگی بوسیله چاپ افست و بصورت ۴ لت سررسید انجام می گیرد. چاپ سررسید و سالنامه و چاپ روی تقویم های رومیزی و دیواری بوسیله چاپ طلاکوب یا داغی یا بصورت لیزر انجام می شود. اژانس تبلیغاتی مگ شو در کرج مفتخر است در راستای رونق کسب و کار شما با بهترین و خاص ترین نوع طراحی و چاپ سررسید گام بردارد.

 

تعریفی از سررسیدو توضیحی درباره انواع آن :

 

سررسید، دفترچه یا دفتر یادداشت روزانه است که تاریخ و وقایع مهم سال در آن ثبت شده است و یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار پرکاربرد برای عموم مردم است، که استفاده از آن نفعی دوجانبه، هم برای اعطا کننده و هم هدیه گیرنده محسوب می شود. در واقع سررسید یا به عبارتی دیگر سالنامه یک دفترچه یادداشت روزنامه می باشد و تنها تفاوت کلی آن در صفحات تاریخ دار آن می باشد سالنامه در برگیرنده فهرست مناسب هایی که با توجه به تصمیمات گرفته شده تا یادآوری خاطرات، اتفاقات گذشته زنده نگه داشتن نام استان ها بزرگ و نام آور می باشد در حقیقت در یک سررسید به حقایق و اتفاقات گذشته و حال اشاره کرده و حتی می تواند یک ابزار برای برنامه ریزی زمان آینده باشد. پس چاپ سررسید میتواند یک هدیه تبلیغاتی پر کاربرد باشد.

 

سررسید را می توان از نظر دسته بندی تاریخی به چهار دسته ی سررسید روز شمار ، سررسید دو روز شما ر، سررسید هفته شمار و سررسید ماه شمار تقسیم کرد. بر اساس نوع جلد نیز انواع مختلفی از سررسیدها را داریم که می توان به سررسید چرم طبیعی یا سررسید چرم مصنوعی،سررسید سلفونی (گلاسه با روکش سلفون مات یا براق)، سررسید گالینگور، سررسید ترمو و سررسید چرم با چاپ اختصاصی اشاره کرد. یک سالنامه اغلب ممکن است به مسائلی یا موضوعات مختلف که شامل اقتصاد، سیاسی، اجتماعی بپردازد و یا تنها فقط به بررسی یک موضوع خاص بپردازد که می شود نام آن سررسید همانند سررسید حافظ که در آن اشعار یا حتی فال حافظ ویا سخن بزرگان وجود دارد.

 

چاپ سررسید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی تا چه حد می تواند در مخاطب تاثیرگذار باشد؟

 

سررسید محصولی تبلیغاتی است که توسط مشتری به شکلی مداوم و طولانی مدت (عموما مدت یک سال) مورد استفاده مکرر قرار می گیرد و فرد ممکن است هر روز یا حتی در طول روز چندین مرتبه برای چک کردن تاریخ، وقایع تاریخی و یا مرور و یادداشت روزانه به سراغ سررسید خود برود.

 

باید به این نکته توجه داشت که وقتی مشتریان به طور مستمر در معرض تبلیغات قرار می گیرند به صورت ناخودآگاه به برند تبلیغ شده احساس اعتماد بیشتری می کنند. بنابراین برند شما به راحتی در ذهن مشتری به عنوان برندی قابل اعتماد برای همیشه ثبت خواهد شد.

 

نکته دیگری که باید درباره سررسیدها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی موثر مورد توجه قرار گیرد،چاپ سررسید با کیفیت خوب و ویژگی های ظاهری مناسب است که به طور مستقیم روی نتیجه کار تاثیر می گذارد.

 

 

سررسید یا سالنامه خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

 

یک سالنامه خوب باید در ابتدا موضوعات کاربردی را لحاظ کند و اطلاعات روز کاملا دقیق و درست در آن ثبت شود و صد البته خوانا نیز باشد. رنگها به گونه ای انتخاب شود که چشم بیننده کمترین مشکل را در دید داشته باشد. متریال مصرفی کاغذ تحریر، گلاسه و همچنین روکش های جلد باید به صورتی انتخاب شود که نسبت به عملیات تولید و چاپ سررسید عکس العمل منفی نشان ندهد.

سررسید خوب باید از لحاظ کنترل کیفیت بررسی شود تا بتواند یک سال دوام داشته باشد، بالطبع تمام موارد ذکر شده در تمام عملیات تولید سررسید تاثیرگذار خواهد بود و بنابراین سررسید خوب سررسیدی است که بتواند در یک سال دوام خوبی داشته باشد، همچنین مشخصات روزانه آن دقیق ثبت شده باشد و فضای خوب و کافی برای نوشتن داشته باشد.

از سه جنبه می توان یک سالنامه که مطابق با زندگی فعلی ایرانی باشد، را مورد بررسی قرار داد، اولین وجه، کاربردی بودن یک سررسید یا سالنامه است وجه بعدی آن، جنبه زیبایی شناختی یک سررسید و دیگری وجه فرهنگی آن می باشد. در وجه کاربردی کیفیت صحافی کار، جادار بودن برای نت برداری و نوشتن، سبک بودن، داشتن پاکت مدارک انتهای سررسید و کش نگهدارنده و دیگر مواردی که در سررسیدهای قدیمی کمتر به چشم می خورد، بسیار مورد اهمیت است. شکیل بودن یک سررسید، آپشن های متنوع مانند داشتن گوشه های گرد شده، استفاده از سایزهای کوچک تر و روکش های متعدد و البته متنوع از پارچه گرفته تا جنس چرم، ترمو و غیره، که حس زیبایی شناختی سررسید را ارتقاء می دهد.

در این سال های اخیر چاپ سررسید به عنوان های گوناگون به مرحله چاپ رسیده اند که از انواع آنها می توان به سررسید شهریار– سررسید پزشکی – سررسید مهندسی می توان اشاره کرد .
از لحاظ فرهنگی نیز سررسید یا سالنامه ها با رویکردی متفاوت و تازه رو به رو شده اند و درحال تغییر فرهنگ شفاهی به فرهنگ نوشتاری هستند.

از یک نگاه دیگر سررسید یا سالنامه ای خوب محسوب می شود که از نظر کارایی کارآمد باشد، البته تنوع نوع جلد و متریال مصرفی آن و قطعا نوع صحافی نیز در خوب بودن یک سررسید تاثیرگذار خواهد بود.در واقع یک سررسید خوب استفاده و کاربرد خوبی نیز باید داشته باشد و البته اگر در سررسید بخش هایی برای موارد خاص و برنامه ریزی در نظر گرفته شود نیز کارایی بالاتری پیدا می کند.

در یک سررسید خوب، باید چند نکته لحاظ شود. در ابتدا از ظاهر مناسب و جذابی برخوردار باشد، سپس کیفیت تولید بالایی داشته باشد و در انتها بهره مندی از قیمت سررسید باید مناسب و حائز اهمیت نیز باشد.

چاپ سررسید تبلیغاتی

چاپ سررسید تبلیغاتی

چند نکته در مورد چاپ سررسید با کیفیت :

 

اساس یا معیار طبقه بندی سررسید ها بر چه اساسی است ؟
سررسید عمومی یا سررسید اختصاصی
سررسید با اطلاعات صفحات داخلی
سرسید با تنوع نوع جلد و طراحی
سررسید با تنوع نوع صحافی و کیفیت
سالنامه و سررسید هر اندازه می تواند بزرگ یا کوچک باشد اندازه های معمول سررسید یا سالنامه تقریبا مانند قطع کتاب است که عبارتند از:

 

 

۱- سالنامه وزیری ۲- سالنامه اروپایی ۳- سالنامه سلطانی ۴- سالنامه رحلی ۵- سالنامه رقعی ۶- سالنامه پالتویی ۷- سالنامه خشتی ۸- سالنامه ارگانالیز ۹- سالنامه جیبی

 

 

 

ملاک انتخاب متقاضیان سالنامه یا سررسید بیشتر حول چه محورهایی است؟

 

مشتریان بنا به نیازشان سررسید و تقویم را انتخاب می کنند و معمولا از طیف مختلف محصولات استقبال می شود ولی در چند سال اخیر، بیشترین کارایی را تقویم رومیزی داشته اند و غالبا از آنها بیشتر استقبال شده است.

 

گاهی هم پیش آمده شرکتی حاضر است از کیفیت کار در قبال کاهش هزینه کم کند، ولی ما اعتقاد داریم که یک سالنامه خوب مستلزم رعایت تقریبا ۱۵ آیتم است و اگر هر کدام از این آیتم ها کیفیت شان افت کند می تواند در خروجی کار تأثیر گذار باشد. متاسفانه در سال های اخیر مشتریان فقط به جلد توجه می کنند، تنها به تاثیرگذاری جلد می اندیشند. با اظهار تأسف باید گفت حتی اگر متریال تمام موضوعات از جمله مقوای جلد، نوع چسب ها و… درست انتخاب نشود، خروجی جلد هم خوب نخواهد شد.

 

تولید سالنامه قدمت چندانی ندارد و یک صنعت نوپا است و همانطور که مستحضر هستید، بازار چاپ سررسید با تغییر رویکرد مواجه شده است و هم اکنون در این بازار، ده ها هزار نفر مشغول به کار هستند و تولیدات سررسید به حد میلیونی رسیده است در صورتی که در گذشته بازار تولید سررسید و تقویم به شکل امروز نبود و تقویم ها بیشتر به صورت جیبی و دیواری تنها در کتاب فروشی ها و لوازم التحریری ها عرضه می شد. مهم ترین ویژگی بازار فعلی نسبت به قبل در این است که سررسید در گذشته بیشتر در بازار خرده فروشی عرضه می شد. ولی درحال حاضر سالنامه در خانواده بزرگ هدایای تبلیغاتی طبقه بندی می شود و در این خانواده نیز از موقعیت برتری برخوردار است، لذا تهیه و توزیع آن برای سازمان های زیادی به برنامه ای هرساله مبدل شده است یعنی به سالنامه با نگاه کلان و هدیه محور می نگرند و مصرف شرکتی پیدا کرده است و معمولاً بیشترین تقاضای تهیه سررسید از سوی کمپانی ها،مؤسسات، ادارات بزرگ شرکت ها و بانک ها صورت می گیرد.

 

در واقع یک سالنامه دارای تاریخ مصرف یک ساله است و عملا بعد از یک سال کارایی خود را از دست می دهد. در مورد تنوع سالنامه ها در ایران سالنامه ها تنوع زیادی ندارند. البته سالنامه هایی هستند که برای کارهای خاص و مشاغلی مانند حسابداری، مالیات و کارهای دفتری طرح ریزی شده اند ولی متاسفانه در ایران این گونه سالنامه ها مرسوم نیستند و بیشتر مشتریان متقاضی سالنامه های روزشمارند البته در سالهای اخیر سالنامه های ماه شمار نیز که دارای بخش یادداشت بیشتری است طرفدار زیادی پیدا کرده است.

 

 

 

چه جلدهایی را می توان برای چاپ سررسید استفاده کرد و از چه چاپ هایی برای سررسید استفاده می شود؟

 

در حال حاضر چهار نوع جلد برای تهیه سررسید بیشتر استفاده می شود که عبارتند از جلدهای چرم، گالینگور، اشبالت و ترمو که البته هر کدام از این نوع جلدها، ساختار و کاربرد های متفاوتی دارد.

 

روکش های متنوعی برای تولید سررسید استفاده می شود تنوع روکش ها از چرم مصنوعی تا معمولی، ترمو، جیر و چرم مصنوعی لاکچری است. حتی می توان از چرم های طبیعی نیز برای تهیه جلد استفاده کرد. برای چاپ روی جلد سررسید، روشهای جدیدی را می توان انتخاب کردو به شکل ترکیبی از طلاکوب، داغی کوب بر روی روکش ها استفاده کرد. به تازگی از چاپ های رنگی بر روی روکش توسط تکنولوژی جدیدی استفاده می شود برای برندهایی که می خواهند لوگوی آنها به صورت رنگی چاپ شود و می توان هر لوگویی را بر روی هر روکشی اعم از ترمو یا غیرترمو به صورت رنگی چاپ کرد.

 

جلد ترمو ایتالیایی است و بیشتر شرکت های تولید کننده سررسید بالاجبار این جلد متریال این جلد هارا از ایتالیا تامین کنند یکی از علت هایی که این مترایال از ایتالیا وارد می شود این است که ترمو داخلی دارای کیفیت پایینی است و در ایران شرکتی که ترمو با کیفیت تولید کند نداریم. معمولا کیفیت جنس های ایرانی درجه دوم و سوم هستند. البته امیدوار هستیم کارخانه های ایرانی بتوانند در اینده ای نزدیک این ترمو ها در سریعترین زمان خود تولید کنند که بتواند کمک شایان به شرکت های تولید کننده سررسید باشد هم به اقتصاد کشور کمک شایانی کند.

 

چرم دوزی در ساخت تقویم و سررسید چه کاربردی دارد؟
چرم در صنعت صحافی نیز کاربرد داشته و می توان گفت به این صنعت ارزش و اعتبار می دهد. چرا که تقویم دیواری و سررسیدهای چرمی به دلیل قیمت های بالای آنها معمولا مشتریان خاص خود را دارند و این خاصیت چرم است که به خاص شدن کار صحافان کمک می کند . اما چطور می توان این نوع از صحافی سررسید چرمی را در اختیار همه ی اقشار با درآمد های متنوع قرار داد ؟

 

به این منظور از طرح چرم استفاده می شود که در بین صحافان به گالینگور معروف است. در قسمت اجرایی تبلیغات مجموعه ای از کارها به کارگاه ساخت و چاپ سررسید و تقویم رومیزی محول می شود که به نام کارگاه صحافی معروف است. سررسید ها که از لحاظ نوع صفحات داخلی به چند دسته ی سررسید یک روزه و سررسید دو روزه تقسیم می شوند به دو دسته ی سررسید فنری و سررسید دوختی نیز قابل دسته بندی هستند. پس از ساخت اسکلت سررسید باید آنها را جلد کرد.

 

 

جلد سررسید چند گونه است :

 

جلد سررسید سلفنی (جلد سررسید کاغذی گلاسه )
جلد سررسید چرم
جلد سررسید گالینگور (جلد سررسید طرح چرم)
استفاده از جلد طرح چرم که این اواخر در بین صحافان بسیار رایج شده به نام گالینگور در این صنف معروف است . محبوبیت استفاده از سررسید جلد چرم و سررسید طرح چرم یا سررسید گالینگور به سبب امكان داغی کردن سررسید (پرس زدن ) چاپ نام یا لوگوی برند بر روی جلد سررسید برای سازمان ها و ادارات می باشد که این امر بر روی سایر انواع جلد ها امکان پذیرنمی باشد.

 

گالینگور معمولا به صورت طاقه ای تهیه می شود و در ابعاد مورد نیاز سررسید ها و جلدهای تقویم ها برش داده می شود . جلد چرم به صورت دوختی به صفحات داخل متصل می شود . این در حالی است که سایر انواع جلد ها از جمله گالینگور یا طرح چرم به صورت چسبی شیرازه میگردند .

 

 

معیارهای مشتریان در انتخاب  و چاپ سررسید چیست؟

 

معمولا مشتریان در نگاه اول به جلد سررسید نگاه میکنند و کیفیت بالای جلد و متریال استفاده شده در ساخت آن می تواند بر روی مشتریان تاثیر بسزایی داشته باشد. البته در بعضی موارد همکاران فقط روی جلد کار میکنند و صفحات داخلی را فراموش می کنند و مشتریان هم باید کیفیت چاپ سررسید و صفحات داخلی را برای انتخاب یک سررسید خود در نظر بگیرند. عموما کسانی که در تولید سررسید های باکیفیت در بازار زبانزد هستند هرسال نسبت به تجربه قبلی خود کیفیت کار خود را بیشتر و سررسیدهای سال جدید را با کیفیت تر تولید می کنند.

اکثراً دیده شده که نسل جدید نیز با وجود داشتن لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه باز هم برنامه روزانه خود را در سررسید ثبت می کنند، این کاربرد سررسید نه تنها در ایران که حتی در خارج از کشور هم معمولاً دیده می شود. استفاده از سررسید همانند کتاب است همانگونه که لذت کتاب خواندن بسیار متفاوت تر از مطالعه فایل pdf و یا دیدن فیلم در سینما لذت بخش تر از تلویزیون است، استفاده از سررسید نیز پرکاربردتر و البته ملموس تر از محصولات دیجیتال است. جایگاه سررسید، حداقل در ایران، با توجه به نیاز مشتریان و شرکت هایی که هر روز بیشتر از دیروز متقاضی سررسید هستند تا مدت ها تغییر نخواهد کرد.

برای جلب توجه بیشتر مشتریان چه اقداماتی میتوان روی تقویم ها و سررسید ها انجام داد؟
اگر ملاک را بر روی کیفیت و نو آوری قرار دهیم یک مجموعه تولید کننده خوب در زمینه تولید تقویم های سال جدید می تواند با نو آوری بیشتر و استفاده از طراحی و متریال جدید که قبلا تولید نشده می تواند باعث جلب توجه بیشتر مخاطبان و مشتریان شود. مشتریان دوست دارند هر سال کیفیت بالاتر و کارهای جدید را شاهد باشند و بتوانند با کمترین قیمت بهترین کار را خریداری کنند. از دیگر مواردی که می تواند در جلب توجه مخاطبان نقش بسزایی داشته باشد استفاده از چاپ های مختلف و نو آوری روی انواع برش های سررسید و تقویم و رنگ های جدید است. در این موارد می توان از رنگ های سال و از رنگ هایی که دیگر کشورها در ساخت و تولید دفتر های مورد استفاده قرار می دهند، الگو برداری کرد

تقاضای سررسید کم شده باشد، چندین سال است پیش بینی شده که با پیشرفت تکنولوژی تولید سررسید کاهش پیدا کند ولی باز هم تولید سررسید بیشتر از قبل بر قوت خود پابرجا است. تولیدکننده ها و ترویج دهنده سبک سررسید اروپایی و جدید با بهره گیری از علم و دانش روز می توانند دست به نو آوری در زمینه تولید سررسید و سالنامه بزنند زیرا بیشتر مراجعه کنندگان جویای تحول، و به روزشدن تولید تقویم ها هستند و می توان گفت افرادی که با علم و تکنولوژی روز پیش می روند و یا نوجویان، با اینکه به دنبال ساختارهای جدید هستند، بازهم سررسید اروپایی را برای هدیه و معرفی مجموعه خود انتخاب می کنند.

 

 

امروزه برای تولید سالنامه با چه مشکلاتی مواجه هستیم؟

 

بزرگ ترین مشکل ما عدم ثبات بازار است، بازاری که ثبات نداشته باشد، رخدادهای بد در آن امری عادی است. اولین پیشامد نامبارک آن، از بین رفتن حس اعتماد مردم است. این تصور در مشتریان ایجاد می شود که با استقبال کردن از محصولات، شما از او سوء استفاده کرده اید. در حالی که واقعیت این نیست. یکی دیگر از مشکلات تولیدو چاپ سررسید به زمانی برمی گردد که بازار مواج است و با نوسان قیمت مواد اولیه رو به رو هستیم، این عدم ثابت، یکی از بزرگ ترین مشکلات ما است. بخش دیگری از مشکلات ما در تولید و چاپ سررسید، به رقابت غیر اصولی و غیر صحیح در بین همکاران مرتبط می شود که البته خود به خود و به مرور این مساله حل می شود، زیرا به هر حال مشتریان متوجه ارجعیت کیفیت به کمیت می شوند. سررسید یکی از بهترین ابزار تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی در دنیای امروزی می باشد. سررسید که از آنها به عنوان بیلبوردهای تبلیغاتی متحرک نیز نام می برند، می توانند برای معرفی یک کسب و کار مناسب باشند. سررسیدها انواع مختلفی دارند. هزینه های سفارش یک سررسید می تواند مهمترین عامل برای انتخاب آنها باشد. نکته مهم بعدی مبحث تعداد صفحات می باشد. یک سررسید باید بگونه ای سفارش داده شود که تعداد صفحات متعادلی داشته باشد. بطور مثال اگر شما یک سررسید را کمتر از ۸۰ صفحه سفارش دهید از محبوبیت آن کاسته اید. زیرا سررسیدها زمانی مورد استقبال افراد قرار خواهند گرفت که جایی برای نوشتن داشته باشند . گاها دیده شده است که برخی از شرکت ها از ان لبه ی بوم افتاده اند و انقدر تعداد صفحات سررسید ها را افزایش داده اند که عملا حمل انها با مشکلاتی روبه رو است و این امر باعث شده است افراد رغبتی برای استفاده از انها نداشته باشند. این مقاله سعی خواهد کرد ما سعی داریم بهترین پیشنهاد را در طراحی سررسید تبلیغاتی به سمع و نظر شما برسانیم.

 

 

آیا برای تولید سررسید نیازسنجی انجام می شود؟

 

بله حتما، یکی از اهداف ما از حضور در نمایشگاه ها گرفتن بازخوردها از سالهای گذشته است. چون معمولا مشتریانی که سال گذشته از ما خرید داشته اند در نمایشگاه ها باز هم به ما مراجعه می کنند، جدایی از آن با تمام مشتریانمان در تماس هستیم و از نظراتشان استفاده می کنیم تا بدین گونه ضعف های کاریمان را مرتفع کنیم و هر سال نکاتی که کارایی بیشتری برای مشتریان و مصرف کنندگان محصولاتمان دارد را لحاظ می کنیم.

 

 

وضعیت سررسیدها نسبت به قبل چه تغییری کرده است؟

 

داخل سررسید نسبت به سال های قبل تغییر خاصی نداشته است اگر سررسیدهای ۱۵ سال قبل را نسبت به امروز مقایسه کنیم، فرق خاصی نداشته و تفاوت زیادی به چشم نمی آید. هنوز هم مثل گذشته از کاغذهای سفید یا کرم یا حتی طرح های قدیمی استفاده می شود. اما با ذوق و خلاقیت هنری می توان کارهای جدیدتری ارائه داد.
بیشترین تنوعی که سال به سال در سررسیدها اعمال می شود برروی جلد سررسید است. مثلا امسال جلد جدید چرمی با خاصیت لیزری ساخته میشود و سال دیگر …. معمولا چرم هایی که در بازار وجود دارد بعد از لیزر سوزانده می شوند و بعد آرم شرکت مدنظر را بر روی جلد حک می کنند ولی چرم جدیدی که در سررسیدهای استفاده می شود بعد از لیزر به طور طبیعی رنگ آن عوض می شود و مثل قبل با سوختگی رنگ نمی گیرد.

این جلد شامل دو بخش زیره و رویه است وقتی کار لیزر می شود، بخش رویه از بین می رود و بعد از آن زیره خودش را نشان می دهد. این جلد قابلیت این را دارد که هم رنگ زیره و هم رنگ رویه کارها را تعیین کند. اما در چرم های دیگر اثر لیزر سوختگی، سیاه می شود و نمی توان رنگ به آن داد.

 

آیا دیجیتالی شدن و استفاده از ابزار های الکترونیک مانند تبلت، در چاپ سررسید تاثیر گذاشته است؟

 

طبیعتا بخشی از فضای مورد نیاز مردم را دنیای دیجیتال تامین کرده است ولی همانطور که گفتم فقط بخشی از نیازها را تامین کرده است و نمی تواند تمام نیازها را مرتفع کند. من به شخصه کتاب های الکترونیک را نمی خوانم چون حسی که از لمس کاغذ کتاب در موقع خواندن دارم، حسی غیرقابل مقایسه با دنیای دیجیتال است و این نیاز همیشگیمی باشد. پس چاپ سررسید تاثیر فراوانی دارد.

درباره ی چاپ سررسید نیز این مورد مصداق دارد، زمانی که یادداشت، خاطره و یا مطالب کاری را با دست در سررسید می نویسیم ماندگاری بیشتر و حس لذت بخش تری دارد و این حس را نمی توان جز با کاغذ و قلم تجربه کرد، به همین دلیل با وجود پیشرفت فن آوری و تکنولوژی هنوز سررسید، کاغذ، چاپ و نشر جایگاه خود دارا است.

 

 

آینده سررسید را چگونه می بینید؟

 

بازار سررسید از بین نخواهد رفت ولی قطعا کوچک می شود. همانطور که عالم به سمت کمال رو به حرکت است، طبیعتا این بازار هم رو به رشد و کمال خواهد بود. ما نیز در کارمان سعی می کنیم که رو به کمال باشیم و تلاش داریم در همین روند قرار بگیریم تا بتوانیم در این بازار بمانیم و تنها راه ماندگار بودن این است. سررسید قطعا آینده بدی را پیش رو ندارد ولی در هر بازاری بحث اشباع شدن، بسیار حائز اهمیت است، این بازار نیز به نزدیک اشباع رسیده است ولی مصرف آن متوقف نمی شود.

 

 

سایز استاندارد سررسید ها چه سایزهایی است ؟

 

 

وزیری ( ۲۵ در ۱۷٫۵)

رقعی ( ۲۱ در ۱۴٫۵)

پالتویی که در دو نوع کوچک و بزرگ موجود است:

کوچک ( ۱۱ در۲۰) بزرگ ( ۱۱/۵ در ۲۲/۵ )

جیبی ( ۱۴ در ۱۰)

اروپایی ( ۱۴ در ۱۰)

رحلی ( ۲۱ در ۲۸٫۵)

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی و‌ چاپ سررسید در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات