مزایای استفاده از کاتالوگ:

طراحی کاتالوگ در کرج : اگر دو آیتم تبلیغات و اطلاع رسانی به خوبی انجام شود، می‌تواند موفقیت یک کسب‌وکار را تضمین بکند. شما با چاپ کاتالوگ می‌توانید هر دو آیتم را به خوبی اجرا کنید. از این رو قبل از چاپ کاتالوگ بهتر است ابتدا تمام استراتژی‌ها را در نظر بگیرید، به عنوان مثال: محصولاتی که قصد دارید آن را تبلیغ کنید، بشناسید، اطلاعات کامل برای توضیح محصول و هر آنچه که می‌تواند در تصمیم گیری مشتری کمک کند را گردآوری کنید و سپس، با شناسایی بازار هدف، به چاپ آن اقدام نمایید. همچنین جالب است بدانید: این ابزار تبلیغاتی همیشه در دسترس است و تا مدت‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، از این رو یک تبلیغ موثر برای شرکت شما محسوب می‌شود

مزایای بازاریابی توسط کاتالوگ:

اگر می‌خواهید محصولات خود را در یک کاتالوگ قرار دهید و همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که این محصول به فروش خواهد رسید، اجازه دهید مزایای  بازاریابی کاتالوگ را توضیح دهیم و اینکه چرا قرار دادن محصول شما در یک کاتالوگ بهترین راه برای فروش  است.حدود نیمی از مصرف کنندگان از طریق بررسی در کاتالوگ ‌های اینترنتی و آنلاین خرید را انجام می دهند، کاتالوگ چاپی و نامه‌ های ارسالی احتمالا بزرگ ‌ترین فاکتور در ایجاد مشتری آنلاین برای خرید میباشد.

مصرف کنندگانی که کاتالوگ‌ ها را دریافت می‌ کنند به احتمال زیاد به خریداران آنلاین تبدیل می ‌شوند و بیشتر از مشتریانی که کاتالوگ‌ های خود را دریافت نکرده اند، هزینه می‌کنند؛ مصرف کنندگان مایل به داشتن یک فهرست کاتالوگی با کیفیت برای بازبینی موارد قبل از خرید هستند، بنابراین قرار دادن کاتالوگ چاپی و دیجیتالی با دسترسی به اینترنت، آن را ایمن و در دسترس مشتریان قرار می‌دهد تا دستورالعملهای خرید را به هر شکلی که دوست دارند، انجام دهند.

چرا به طراحی کاتالوگ نیاز داریم؟

۱)    یکی از ابزارهای مورد نیاز جهت برندسازی ، استفاده از کاتالوگ میباشد.در طرح کاتالوگ با ارائه روش مناسب و با کیفیت به معرفی سایر بخش های یک مجموعه و جزئیات دیگر می پردازد.
۲)    کاتالوگ ابزاری برای ماندگاری : استفاده از یک کاتالوگ خلاقانه و جالب که به درک مخاطب از سیستم کمک بیشتری کرده باشد ، نقش به سزایی در ماندگاری برند در ذهن بیننده خواهد داشت.
۳)    کاتالوگ با استفاده از زبان مقایسه ای در بین خدمات و محصولاتی که بصورت موازی معرفی می گردند ، به شناخت درست تر مشتری کمک می کند.
۴)    کاتالوگ خلاقانه با ظرفیت بصری که دارد امکان نمایش و بیان توضیحات به شیوه ی بصری را دارا می باشد و برای مخاطب جذاب تر خواهد بود.
۵)    شناخت جامعه ی مخاطبین و توزیع کاتالوگ طراحی شده در بین این افراد ، به افزایش در دسترس پذیری کاتالوگ کمک می کند.
۶) در طراحی کاتالوگ ، فضای مناسبی برای معرفی دقیق انواع خدمات و محصولات و مقایسه ی آنها در اختیار طراح کاتالوگ و صاحب برند قرار می دهد تا با استفاده از این شیوه ، مشتری به شناخت دقیقی دست یابد.

طراحی کاتالوگ در کرج

نظرات