شرکت تبلیغاتی چیست؟

شرکت تبلیغاتی در کرج

در ظاهر پاسخ این سؤال از روز هم روشن‌تر است و همه فکر می‌کنند آن را می‌دانند، اما در واقع باوجود شرکت‌های تبلیغاتی جدید، جواب‌دادن به این پرسش به این راحتی‌ها هم نیست. به هرحال، قبل از اینکه بگوییم شرکت تبلیغاتی چیست، بهتر است به تعدادی از تعاریف پذیرفته‌شده و رایج آن بپردازیم. با ما همراه باشید تا ببینیم شرکت تبلیغاتی چیست و چگونه می‌توان آن را تعریف کرد.

تعریف اصلی شرکت تبلیغاتی:

شرکت تبلیغاتی شرکتی میباشد که به ساخت، برنامه‌ ریزی و مدیریت تمام ابعاد تبلیغات برای مشتریان خود می‌پردازد. شرکت‌های تبلیغاتی می‌توانند به ‌شکل کاملا تخصصی در زمینه و شاخه‌ی خاصی از تبلیغات، مانند تبلیغات تعاملی، فعالیت داشته باشند یا به ‌شکلی فراگیر به ارائه‌ی خدمات بپردازند و از تمام ابزارهای تبلیغات مانند وب‌سایت، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی و آنلاین و… بهره ببرند. کمپین‌ها یا به ‌زبان فارسی «پویش‌های تبلیغاتی» و همچنین بروشورها، کاتالوگ‌ها، پیام ‌رسانی بی‌واسطه با پست مستقیم، رسانه‌های چاپی، آگهی‌های تلویزیونی، دعوت‌نامه‌های فروش و… از جمله ابزارهای تبلیغاتی‌ای میباشند که شرکت تبلیغاتی برای فعالیت در این زمینه از آن‌ها استفاده می‌کند.

نقش کارکنان در شرکت تبلیغاتی:

اعضای شرکت‌های تبلیغاتی به این قرارند: مدیر شرکت، کارگردان هنری، مدیر پروژه، نویسنده‌ی متون تبلیغاتی، طراحان گرافیک و کارگردان رسانه. بعضی شرکت‌های تبلیغاتی با نیروهای کاری آزاد هم کار می‌کنند. این دسته از نیروها معمولا به‌ شکل مستقل و خارج از محیط شرکت تبلیغاتی فعالیت می‌کنند. این روزها ابعاد فعالیت‌های شرکت‌های تبلیغاتی کوچک براساس مواردی از این ‌دست تعریف می‌شود: میزان پروژه‌هایی که با مشتریان انجام می‌دهند و همچنین کارمندانی که به‌شکل ساعتی، روزانه یا پروژه‌ای با آنها همکاری می‌کنند.

برای ارتباط با شرکت تبلیغاتی مگ شو برای انجام کلیه خدمات از ۰ تا ۱۰۰ با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

۰۹۱۲۴۶۶۸۹۵۶

نظرات