اگر به دنبال طراحی سربرگ در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی سربرگ در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سربرگ در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

سربرگ تبلیغاتی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

سربرگ ها یا letter head برگه ای میباشد که برای نگارش نامه های رسمی و مکاتبات مورد استفاده قرار گرفته و شخص حقیقی و یا حقوقی با نوشتن متن مورد نظر بر روی سربرگ خاص خود ضمن هویت بخشی بصری به مکاتبات به گونه ای اعتبار و اصالت متن را نیز به خواننده آن منتقل میکند. بنابراین میتوانیم بگوییم که تمام اشخاص حقوقی واجد شرایط مانند پزشکان، مهندسان و… شایسته میباشد برای تهیه سربرگ به عنوان ابزاری ضروری اقدام کنند.

از آنجایی که سربرگ دارای نشان رسمی مؤسسه یا شرکت را دارد جزو اوراق رسمی و مهم به حساب می آید و شما باید در حفظ و نگهداری آن بسیار کوشا باشید که به دست سو استفاده گران نیفتد.

دارنده ی سربرگ می تواند از آن برای مصارف گوناگون اعم از متن های رسمی همچون مکاتبات اداری،صدور پیش فاکتور و یا برای درج قراردادها استفاده بشود.

تاریخچه:

حدود ۳۰ سال پیش گروهی از متخصصین توانمند در عرصه ی چاپ، جلساتی را برگذار کردند و به تباذل فنون و اطلاعات پرداختند و بر اساس نتایج برگرفته شده از این گرد همایی سربرگ به عنوان یک محصول چاپی به وجود آمده و بسیار رشد کرد.

باب میچل، مارک ارتیس، جان فرایزر، مایک رالی، نوبل ممبر، ارل وهیل و ریک فلورس ۷ نفر از هنرمندانی میباشند که از استقبال کننده های اصلی سربرگ به شمار می رفتند. این افراد در مسابقه سالیانه تایمز شرکت کردند و منجر به مطرح شدن سربرگ در مجله تایمز شدند و از آنجایی که در هر زمینه ای پیشتاز و موفق بودند بقیه فعالان را نیز تحت تاثیر قرار دادند و اینگونه این محصول چاپی و جهت مکاتبات به وجود آمد.

طراحی سربرگ در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی سربرگ در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات