اگر به دنبال طراحی کاتالوگ در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی کاتالوگ در کرج را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی کاتالوگ حرفه ای در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

طراحی کاتالوگ:

طراحی کاتالوگ (Catalog Design) و چاپ کاتالوگ Catalog Print برای محصولات عمده ی یک شرکت تولیدی و یا برای ارائه خدمات یک شرکت طراحی و چاپ صورت میپذیرد.

طراحی کاتالوگ ها دارای جزئیاتی هستند که برای مصرف کننده اهمیتی ندارند اما برای واسطه یا فروشنده و یا مغازه داری که این کالا یا خدمات را به مصرف کننده عرضه میکند مهم مینماید. طراحی کاتالوگ بسته به نوع طراحی معمولا در چند لت یا سیمی یا منگنه ای چاپ میگردند.

طراحی کاتالوگ در کرج

طراحی کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ Catalog و بروشور Brochure به یک فایل جمع آوری شده از کالا و یا خدمات ارائه گردیده به واسطه ی شرکت شما و یا سازمان‌ های دیگر با اطلاعات های جامع و کامل مورد نیاز برای ارائه دهنده کالا و خدمات گفته میشود.

در حقیقت در طراحی کاتالوگ جهت افرادی که به عنوان رابطه ی تولید کننده ، بازار هدف و مخاطبین میباشند، جمع آوری و چاپ میگردد. این افراد معمولا خریدهای انبوهی دارند و یا افرادی هستند که وظیفه ارائه محصول را دارند. کاتالوگ ها معمولا به صورت محدودی چاپ و در اختیار خریداران و شرکتها قرار میگیرند. کاتالوگ ها گونه ای از تبلیغات در زمینه تولید و ارائه خدمات است که می توان آن ها را برقرار کننده مستقیم و انتقال دهنده مفهوم و تاریخچه و محصولات شرکت دانست. از ایجاد کاتالوگ تا کنون زمان زیادی نمی گذرد طراحی کاتالوگ گرافیکی نزدیک به یک قرن است که رواج یافته است.

با رشد محصولات و خدمات و همچنین عدم جوابگویی تراکت ها و بروشور های تک رنگ و همچنین هزینه بر بودن معرفی های حضوری ناچار برای ایجاد انگیزه و معرفی محصولات در بازار شرکت ها اقدام به خلق شیوه جدیدی از گرافیک شدند تا مخاطبین بتوانند در فرصت مناسب با تولیدات و خدمات ارائه شده توسط شرکت ها آشنا شوند، همچنین با رشد و تنوع کالاها برای جامعه و همچنین گسترش فعالیت های صنعتی بعد از جنگ جهانی، صنعت تبلیغاتی را به گونه‌ ای رشد داد که هیچ وقت خدمت و یا محصولی بدون طراحی کاتالوگ جایی در بازار نداشت باشد. از این رو در طی زمان جهت هدایت ذهن مخاطبین باید روشی یافت تا با آن روش بتوان بازار موجود را از دست دیگر رقبا خارج نمود و این فعالیت ها در نهایت تبدیل به رشد عرصه گرافیک و طراحی گرافیکی گردید. کاتالوگ گرافیکی ابزار مناسبی بود تا مخاطبین بتوانند راغب به خواندن و دیدن تصاویر در جهت شناخت بالاتر محصولات و خدمات، در زمان کوتاهتری باشند.

طراحی کاتالوگ از عناصری همچون ارائه شناخت از لحاظ کمی و کیفی تصاویر محصولات معرفی شرکت ها و ساختار فنی چه از مسیر گرافیکی و چه از نظر ستون، عملکردهای وسیعی دارد.

در ابتدا طراحی کاتالوگ های گرافیکی به صورت برگه ای و پشت و رو بودند که شکل ظاهری آنها شبیه به بروشورهای امروزی بود و جلدی همچون پوستر را دارا بودند و چندی بعد ابعاد آن به صورت استاندارد ظاهر گردید که ابتدا توسط فرانسوی ها ارائه گردید. بر اساس این تعریف طراحی کاتالوگ معمولا از دو کاغذ یا بیشتر تشکیل شده و علاوه بر آن از نوشته نیز بهره می برد. از مهمترین دلایل استفاده از کاتالوگ دادن توانایی درک به مخاطبین بازار هدف جهت شناخت تولیدات و خدمات است.

 

طراحی کاتالوگ در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی کاتالوگ در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات