اگر به دنبال طراحی کاتالوگ در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی کاتالوگ در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی کاتالوگ در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ یکی از مهم ترین نیاز های هر شرکت میباشد. برای طراحی کاتالوگ باید از نرم افزارهای تخصصی این کار استفاده نمود. کاتالوگ (Catalog) حرفه ای در نرم افزار ایندیزاین (indesign) یا ایلاستریتور (illustrator) طراحی میشود. البته نرم افزار کورل (Corel) هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد اما با وجود دو نرم افزار یاد شده، استفاده از آن چندان منطقی به نظر نمی رسد. بعضی ها هم اصرار دارند کاتالوگ را در نرم افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop) طراحی بکنند. فرض کنید شما صاحب یک کارخانه ی تولید مواد غذایی میباشید. باید برای معرفی محصولات خود کاتالوگی طراحی کنید تا ویزیتور های شرکت با استفاده از آن بتوانند کالای شرکت را به مغازه داران معرفی بکنند.

تاریخچه طراحی کاتالوگ:

تاریخچه طراحی کاتالوگ به قرن پانزدهم میلادی برمیگردد. اولین کاتالوگ در سال ۱۴۹۸ در اروپا و در ونیز ایتالیا چاپ شده. یعنی حتی قبل از چاپ تقویم گریگوری که دست نویس و به شکل بروشور بود. این شروع تاریخچه کاتالوگ بود. صفحات بروشور شامل لیستی از کتاب های قابل فروش بود که برای توزیع در نمایشگاه شهر تهیه شد. این روش را افراد انگشت شماری مثل ناشران کتاب و فروشندگان بذر و نهال استفاده می کردند که تا سه قرن بعدی ادامه داشت.

طراحی کاتالوگ در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی کاتالوگ در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات