اگر به دنبال موشن گرافیک در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه اجرای موشن گرافیک  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد موشن گرافیک در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

موشن گرافیک چیست ؟

موشن گرافیک بسیار به انیمیشن شبیه است با این تفاوت که انیمیشن داستانی است و به شخصیت های داستانی میپردازد اما موشن گرافیک بیشتر به جنبه های سمبولیک تمرکز دارد و کاربرد آن در برند سازی و تبلیغاتی است و از اینمیشن در سینما و سرگمی استفاده میشود.

موشن گرافیک در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین رشته‌های هنر دیجیتال می‌باشد. علم استانداردی است که بصورت حرفه‌ای در بر گیرنده نرم‌افزارهای مهمی است.

اگر بخواهیم ساده بیان کنیم، در گرافیک متحرک ابتدا باید یک طرح گرافیکی کامل در نرم افزارهای طراحی مانند Illustrator یا Photoshop در لایه های مجزا طراحی کرد و سپس از آنها در نرم افزارهایی چون After Effects یا Apple Motion استفاده کنیم تا بتوانیم آنها را در TimeLine خروجی نهائی انیمیشن رندر بگیریم.

 

نرم افزار های مورد استفاده در موشن گرافیک:

۱- Adobe After Effects

۲- Adobe Premier

۳- Autodesk Combustion

۴- Autodesk Maya or 3DS Max

۵- Apple Motion 3

۶- Final Cut pro

۷- Avid Xpress

۸- video scribe (توجه این نرم افزار اصلا مانند سایر نرم افزار حرفه ای نمی باشد و مناسب کسانی است که می خواهند سریع تر یک نرم افزار را یاد بگیریند تا کار های دوبعدی و تبلیغاتی ایجاد کنند.)

موشن گرافیک در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  موشن گرافیک در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

div>

نظرات