اگر به دنبال طراحی کاتالوگ در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی کاتالوگ در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی کاتالوگ در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

در دنیای امروزی، موفقیت در کار و تجارت تا حد زیادی وابسته به تاثیرگذاری مراودات و ارتباطات بازاریابی دارد. برقراری ارتباط موثر با مشتریان بالقوه برای هر سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است و در این امر یکی از بهترین و کارآمدترین ابزارها کاتالوگ است.
کاتالوگها به تجاز و بازاریاب ها کمک می کنند تا اهداف خود را دنبال و به آن ها دست پیدا کنند. این منبع ارتباطی جزییات مهم و جامعی در مورد محصولات کمپانی را به شکلی جالب و جذاب در اختیار بیننده قرار می دهد. اساسا طراحی بروشور شکل انتقال اطلاعات را جذاب و خوش آیند می کند. اگر شما اطلاعاتی راجع به محصولتان را بدون یک بروشور یا کاتالوگ طراحی حرفه ای و مناسب ارائه کنید نه تنها تاثیر خاص و موثری ندارد بلکه با بی میلی افراد روبرو میشود.
برای تجار و صاحبان مشاغل مهم است که یک کاتالوگ با طراحی مناسب انتخاب کنند که با اطلاعات مربوط به محصول یا نوع خدمت رسانی که انجام می دهند مطابقت داشته باشد.

لوگو:

اگر قصد شروع کار تجاری دارید، لوگو یکی از گزینه های اساسی و مهمی است باید حتما آن را داشته باشید. لوگوی یک کمپانی سمبل تجارت و کار و منعکس کننده نوع فعالیت شماست. ارائه لوگو در آیتم ها و ابزار ارتباطی از جمله کاتالوگ می تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی به یادماندنی نقش مهمی ایفا کند.

عکس ها:

کاتالوگ های خود را با متن ها و مطالب خسته کنند دچار خفگی نکنید. یکی از عناصری که کمک می کند کاتالوگ شما جلب توجه کند عکس ها و عناصر گرافیکی هستند که بینندگان را مجذوب و شیفته می کنند. بنابراین صرف هزینه های بالا برای تهیه یک عکس مناسب ارزش دارد.

اولویت بندی:
بیشتر افراد ابتدا به تصاویر، سپس به رئوس مطالب و در آخر به جزییات توجه می کنند. این قانون را در طراحی کاتالوگ خود در نظر داشته باشید و مطالب مهم تر و اطلاعات فروش را با کمک تصاویر و رئوس مطالب برجسته و جلو دید قرار دهید. 
فضا:
سعی کنید ابتدای متن ها را با نقطه گذاری مشخص کنید و تا حد امکان پاراگراف ها را کوتاه و مختصر نمایید، این باعث می شود علاقه خواننده به خواندن مطالب بیشتر شود. بین خطوط فاصله مناسب ایجاد کنید تا کاتالوگ جذاب تر و خوانا تر باشد. همچنین کلمات را زیاد به هم نچسبانید.

 

طراحی کاتالوگ در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی کاتالوگ در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات