اگر به دنبال طراحی بسته بندی در کرج یا شهر های دیگر میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین کیفیت چاپ و طراحی بسته بندی  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی بسته بندی مقاله زیر را مطالعه بفرمایید

طراحی بسته بندی ترکیبی است از هنر، تکنولوژی و صنعت برای بهبود شرایط نگهداری، حمل و نقل، بازاریابی و استفاده از یک محصول. طراحی بسته‌بندی محصول عبارت از هرگونه ظرف یا بسته‌ای است که محصول در آن برای فروش به بازار عرضه می‌شود یا به‌ وسیله آن اطلاعات لازم در مورد محصول به مصرف ‌کنندگان منتقل می‌شود. بسته بندی به‌عنوان یك سیستم هماهنگ توصیف می‌ شود كه هدف از آن، آماده‌سازی كالا جهت حمل و نقل، توزیع، انبار كردن، فروش و مصرف است. طراحی بسته بندی باید طوری باشد که مشتریان به راحتی از محتویات آن آگاه شده و برای حمل و نگهداری آن مشکلی نداشته باشند، به همین دلیل نقش مهمی در فرآیند بازاریابی و فروش ایفا خواهد کرد.

کارکردهای بسته بندی:

  • حفاظت فیزیکی: حفاظت از اشیاء درون بسته از تکان شدید، فشار، دما و غیره.
  • حفاظت مانع: مانعی از اکسیژن، بخار آب، گرد و غبار و غیره.
  • انتقال اطلاعات: اغلب، روی بسته یا برچسب بسته بندی، اطلاعاتی درباره چگونگی استفاده، حمل و نقل، بازیافت یا مصرف محصول یا بسته موجود است.
  • در برگیری یا انباشتگی: اشیاء ریز و کوچک معمولا با یکدیگر در یک بسته برای حمل و نقل به شکل گروهی قرار می‌گیرند.
  • راحتی: شامل ویژگی‌هایی است که موجب راحتی در توزیع، جابه‌جایی، نشان دادن (ویترین)، فروش، بازکردن، بستن مجدد و استفاده مجدد می‌شود.
  • کاهش سرقت: بسته‌بندی‌ای که نتوان آن‌را پس از باز کردن، دوباره بست؛ یا پس از باز کردنش آسیب فیزیکی ببیند (نشانه‌های باز شدن را نشان می‌دهد) در جلوگیری از دزدی مفید و مؤثر است.
  • بازاریابی: طراحی بسته بندی می‌تواند توسط بازاریابان برای تشویق خریداران بالقوه برای خرید محصول استفاده شود.

طراحی بسته بندی ارزان

ضرورتهای طراحی بسته بندی:

  1. معرفي محصول: از عناصر اصلي ليبل معرفي محصول محتوي بسته است که اين امر در اغلب موارد غير از ذکر نام محصول با استفاده از عکس يا المان هاي گرافيکي و يا شفاف سازي موضعي يا کلي بسته صورت مي پذيرد.
  2. نام تجاري: نام تجاري محصول اولين عنصر ليبل مي باشد که بايد در طراحی بسته بندي به آن اشاره شود به همين منظور معمولا در قسمت بالا و وسط ليبل قرار مي گيرد که کیفیت رنگ و چاپ نیز در این مسئله پر اهمیت است.
  3. ارايه اطلاعات در مورد چگونگي استفاده از محصول توسط استفاده کننده شامل نحوه استفاده از محصول، تاريخ مصرف، تاريخ مصرف و نحوه باز و بسته شدن درب بسته به صورت گرافيکي.
  4. صفت محصول شامل توضيح و توزيع صحيح مطالب و طرح بر روي بسته بندي مي باشد و معمولا در ارتباط با خواص و ويژگي هاي محصول است مانند: جدول ارزش هاي غذايي بر روي بسته هاي مواد غذايي که معمولا در پشت بسته ها قرار دارند.
  5. اطلاعات مربوط به حمل و نقل و نگهداري از محصول و بسته: هرچند وجود اين بخش و بخش اطلاعات محصول در طراحي بسته بندی غير ضروري است ولي وجودشان در بسته بندي ضروري مي باشند، مانند علايم هشداردهنده، استانداردها، مجوزهاي قانوني، مسايل مربوط به توليد و توزيع، قابليت بازيافت و نوع جنس بسته بندي.

 

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی بسته بندی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده چرا که معتقدیم برای تاثیر گذاری تبلیغات ،برای جذب مشتری ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر بیاید. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظرات