اگر به دنبال طراحی پوستر در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین کیفیت طراحی پوستر را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم جهت همکاری بیشتر در سهولت روند طراحی مقاله زیر را در مورد طراحی پوستر مطالعه بفرمایید .

قبل از هر چیز به انواع طراحی پوستر میپردازیم .

۱- پوسترهای تبلیغاتی

طراحی پوستر تبلیغاتی در کرج

در طراحی پوستر تبلیغاتی می بایست از گزاف گویی پرهیز کرد و به گونه ای صریح و شفاف و خلاصه مطلب را ادا کرد، زیرا که شخص عابر فرصتی برای تحلیل کردن ، هضم پیچیدگی و خواندن مطلب طولانی ندارد. از اصول و رعایت استاندارد های طراحی می توان به ابعاد و تناسبی که در سایز چاپ پوستر و نوشته ها و تصاویری که بر روی پوستر چاپ می شوند ، اشاره کرد.

سایز نوشتار در طراحی با توجه به فاصله ای که از نگاه عابران دارد، می بایست روان و خوانا باشند. ابعاد تصاویر و عکس هایی که در طراحی در نظر گرفته می شود، باید قابل تشخیص و واضح باشند. کیفیت عکس و تصاویر و ترکیب رنگ های استفاده شده در طراحی پوستر و چاپ آن، میتواند تاثیر بسزایی بر جلب توجه مخاطبان بگذارد.

۲- پوسترهای سیاسی

معروف‌ترین پوسترهای سیاسی مانند ” لردکیچنر ” و یا ” عمو سم ”  با جنگ در ارتباط هستند .
پوستر زیر پوستر لرد کیجنر است که برای بکارگیری سربازان استفاده می شد .

شاید این پوستر امروزه ساده به نظر بیاد اما این طرح  در جنگ جهانی به شکل عجیبی در تبلیغ میهن پرستی در بریتانیا اول موثربود.
دولت بریتانیا از پوسترها برای جذب داوطلبانه سربازان استفاده می کرد و پوسترهای متفاوتی را امتحان می کردند اما پوستر لرد کیچنر در بالا چیزه دیگری بود که توانست سیلی از داوطلبان را پیشقدم کنم
جالب است بدانید اثربخشی این پوستر در ۱۸ ماه باعث شد ۲ میلیون و ۵۲۳ نفر داوطلب برای جنگ ثبت نام کنند .

۳- پوسترفیلم

پوسترهای فیلم یکی از مهم‌ترین پوسترها در فرهنگ عامه در طی دهه‌های اخیر بوده‌اند استودیوهای فیلم‌سازی زمانی که متوجه شدند نمایش قطعات کوچکی از فیلم یک شیوه ارزان برای تبلیغ آن عموم است. از این نوع پوسترها استفاده کردند.

۴- پوسترهای تلقینی و انگیزشی

پوستر تلقینی و انگیزشی معمولا تصاویر ساده ای مانند قله کوه و یا شخصی در حال دویدن در امتداد یک مرز مشکی پررنگ و یک پیام ساده انگیزشی در زیر تصویر بودند.

این پوسترها در دهه ۹۰ محبوبیت زیادی به دست آوردند و همچنان هم در دفاتر کار و یا مدرسه ها مشاهده می شوند آنها به اندازه ای محبوب شدند که امروز هم ما این نوع از پوسترها را با پیامهای طنزآمیز و یا خنده دار مشاهده می کنیم.

طراحی پوستر انگیزشی در کرج

۵- پوسترهای رویدادها

طراحی پوستر رویداد ها دز کرج

۶- پوسترهای مسافرتی

 

۷- پوسترهای آموزشی

پوسترهای آموزشی بهترین منبع برای دانشجویان است تا با تمرکز بر آن، بتوانند مطالب را فرا بگیرند و بهتر در حافظه خود ثبت کنند. ثابت شده است که آموزش تصویری یکی از مهمترین متدها برای آموزش که در تاثیر مثبتی برروی اکثر افراد داشته است. یک معلم تازه کار، به راحتی می تواند از پوستر برای آموزش و القا مفاهیم به دانش آموزان خود استفاده کند مخصوصا اگر قصد تدریس در پایه های ابتدایی را داشته باشد.

 

۸- پوسترهای نورسیاه

با تمام‌ این تفاسیر آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی پوستر در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات