طراحی کارت ویزیت در کرج : طراحی کارت ویزیت خوب یعنی به تصویر کشیدن نوع تجارت مشتری،محصولات و خدماتی که ارائه می دهند. یک کارت ویزیت خوب باید به گونه ای طراحی شود که بتواند بلافاصله توجه بیننده را به خود جلب کند و او را ترغیب به خرید محصول کند و نباید بعنوان گزیته ای برای معرفی در نظر گرفته بشود که برای برقراری ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. کارت ویزیت یکی از روش های تبلیغ و به نوعی ایستگاه اطلاعاتی در مورد شما و کاری که انجام می دهید می باشد. اگر کارت ویزیت نتوانست به مقصد و اهداف شما در زمینه ی بالا بردن میزان فروش محصول و معرفی و شناساندن شما جامه عمل بپوشاند، این ثابت می کند که کارت ویزیت شما در سطح مناسبی برای تاثیر گذاری نبوده است. اکثر افراد فکر می کنند کارت ویزیت روش موثر تبلیغات فروش میباشد؛ این نوع تفکر در میان افرادی رایج میباشد که به تازگی وارد عرصه تجارت شده اند. ایده کلی در مورد فلسفه کارت ویزیت این میباشد که یک کارت ویزیت به قدری از یک طراحی خوب برخوردار باشد که با قرار گرفتن روی میز نظر هر بیننده را به خود جلب کرده و حرفه ای بودن طرح آن نیز باعث بشود تا این حس در بیننده ایجاد شود که با یک مجموعه کاملا حرفه ای طرف میباشد، بنابراین سعی می کند خرید خود را از این کمپانی خاص انجام دهد.

نوشتن عنوان اصلی بصورت درشت و خوانا:

در طراحی کارت ویزیت حتما نام فروشگاه و یا شرکت مورد نظر را بصورت درشت و خواناتر از سایر مطالب بنویسید تا اولین چیزی باشد که چشم مخاطب با آن برخورد میکند.

رنگ بندی مناسب کارت ویزیت:

از رنگ بندی متناسب برای متن و اطلاعات درج شده در کارت استفاده نمایید تا چشم بیننده در کمترین زمان ممکن قادر به تفکیک کردن قسمت های مهم و قسمت های دیگر کارت باشد. از شلوغ کردن بیش از حد محیط طراحی شده کارت اجتناب بکنید.

انتخاب تصویر مناسب و تاثیرگذار:

از تصویری استفاده کنید که نمایانگر کار، محصول و کمپانی شما باشد. استفاده از تصاویری که از کار و حرفه شما دور باشد فقط فضای کارت را اشغال کرده و هیچ تاثیری در به تصویر کشیدن کار و تجارت شما و معرفی محصولات و ارائه خدمات شما نخواهد داشت.

تاثیر قرار دادن لوگو در کارت ویزیت:

اگر لوگو خاصی برای فروشگاه و یا شرکت خود دارید، میتوانید در طراحی کارت از آن استفاده کنید. لوگوی شما باعث میشود تا بیننده و مشتری با دیدن آن در هر مکان دیگری به یاد فروشگاه و یا شرکت شما بیفتد وآن را برای همیشه به خاطر بسپارد.

خوانا بودن متن کارت ویزیت:

یکی از مهمترین فاکتورها در طراحی کارت ویزیت در کرج که گاهی اوقات کارایی آن را به کل از بین میبرد خوانا نبودن نوشته های آن میباشد. مشتریان شما نباید برای خواندن آدرس، شماره تلفن یا ایمیل شما با مشکل مواجه شوند. این مشکل در طراحی کارت ویزیت معمولا به علت عدم رعایت کردن تفاوت رنگ مناسب بین زمینه و نوشته، کوچک بودن سایز متن  ایجاد میشود. اطلاعات مهمتر مانند نام شرکت و شماره تلفن را با سایز بزرگتر قرار دهید تا چشم مشتریان خیلی سریع آنها را پیدا کند.

طراحی کارت ویزیت در کرج

نظرات