چگونه از عکس در دنياي تبليغات استفاده کنيم ؟

عکاسی تبلیغاتی در کرج : استفاده ی خوب از عکاسي مي تواند يک مهفوم را به کمپين تبليغاتي منتقل کند. اکنون عکس هاي آماده يا استوک در تبليغات و بازاريابي جايگاه بالایی دارند ، اما همچنين مي توان عدم اصالت کالا يا خدمات را به تصوير بکشد. استفاده ضعيف از عکس و تصاوير گرافيکي مي تواند يک کمپين را تضعيف يا از بين ببرد زيرا تأثير واقعي ندارد و اصالت نداشتن آن خدمات را مي رساند. عکاسي تبليغاتي مي تواند اين تأثير و اصالت را ايجاد بکند. فقط به ياد داشته باشيد ، ما توسط پيام هاي بازاريابي بمباران ميشويم. در دهه ۱۹۷۰ روزانه حدود ۵۰۰ آگهي در معرض ديد ما قرار گرفت ، در حالي که امروز مي تواند تا ۵۰۰۰ تبليغ در روز باشد. ” به علت اين بمباران مداوم ، مصرف کنندگان فقط مي توانند چند ثانيه به تصاوير شما توجه کنند، قبل از دور انداختن بروشورها و موارد تبليغاتي ديگر. بعد از آن ، بصورت چاپي يا آنلاين – در سطل آشغال مي رود.  اينجاست که عکس هاي عالي مي توانند تغييري واقعي ايجاد کنند و ثانيه هاي ارزشمند را مال خود کند.

پس اصالت در عکس تبليغاتي به چه معناست؟ يک عکاس حرفه اي عکاس هاي توليد خواهد کرد که منحصر به کسب و کار شما خواهد بود. آنها منحصر به فرد خواهند بود چون فقط شما آنها را خواهيد داشت. اما مهمتر از همه ، آنها عکس هايي از شما يا کسب و کار شما خواهند بود، چيزي که فقط در اختيار شماست. اين عکس ها به شما کمک مي کنند تا از رقباي شما متمايز شوند. آنها ميتوانند متناسب با برند شما باشند که به شما کمک ميکند مشتريان مناسب را هدف قرار دهيد.

پيامتان را بخوبي منتشر کنيد:

هنگام برنامه ريزي براي بازاريابي و تبليغات خود ، هميشه بايد سهمي را در بودجه ی بازاريابي خود قرار بدهيد که بتواند عکاسي را پوشش دهد. پرداخت هزينه براي يک عکاس حرفه اي انتخاب بسيار منطقي در تبليغات يک کسب و کار خواهد بود.

مديريت يک کبپين تبليغاتي موثر مي تواند يک کار ترسناک باشد. اما با عکاسي خوب و پيام واضح مي توانيد توجه مشتريان را به خود جلب کنيد. اين کار به مشتريان کمک مي کند گام بعدي را به سمت خريد محصولات يا خدمات بردارند.

نظرات