آژانس هنری تبلیغاتی مَگ شو با ارائه خدمات تبلیغاتی از جمله عکاسی صنعتی در کرج آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

عکاسی صنعتی یکی از زیر شاخه های عکاسی تبلیغاتی محسوب می شود که عکاس در آن طبق سفارش، از مراحل مختلف تولید، ماشین ها و ابزارآلات، کارکنان، بنای کارخانه و یا محصولات، عکاسی می کند و برای مصارف تبلیغاتی، در اختیار کارفرما قرار می دهد. با وجود تفاوت های جزئی در تعریف، عکاسی صنعتی در صورت عکس گرفتن از محصولات یک کارخانه، کمپانی و یا شرکت، بسیار به تعریف کلی عکاسی تبلیغاتی نزدیک می شود و در بسیاری مواقع این دو عبارت هم معنی یکدیگر به کار می روند.

برای عکاسی صنعتی در کرج با ما در تماس باشید.

 

اهمیت عکاسی صنعتی در معرفی محصول

به طور کلی هنر عکاسی آنجا ارزش می باید که عکس ها و تصاویر می توانند بدون نیاز به خواندن مطلب و یا گفت و گو، ماهیت اصلی موضوع را بیان کرده و به درک هر چه بیشتر مخاطب منجر شود. در این میان تاثیر عکاسی صنعتی یا عکاسی تبلیغاتی در توسعه کسب و کار و جلب مشتری بر هیچ کس پوشیده نبوده و داشتن عکس های تبلیغاتی حرفه ای و با کیفیت، جزو الزامات معرفی محصولات به شمار می آید.

بررسی های آماری حاکی از آن است که مقالاتی که با تصویر مرتبط و مناسب همراه شده اند، ۹۴ درصد بیشتر از مقالات بدون تصویر مورد مطالعه قرار گرفته اند؛ همچنین روزنامه ها و مجلات آنلاینی که با عکس مناسب و منطبق بر اصول عکاسی صنعتی منتشر می شوند، حدود ۱۵ درصد بیشتر از سایر مطبوعات بدون عکس بازدید شده اند.

بیش از ۶۰ درصد از افرادی که به دلایل مختلف از جست و جوی آنلاین استفاده می کنند، تمایل به مشاهده عکس در موضوعی هستند که به دنبال آن می گردند و تقریبا ۷۰ درصد از خریداران آنلاین محصولات، عکس مناسب و عکاسی صنعتی را در تصمیم گیری خود بسیار مهم تلقی می کنند.

 

عکاسی صنعتی

 

 

اهمیت نورپردازی در آموزش عکاسی صنعتی

نور یکی از ارکان اصلی تمام انواع عکاسی است. آموزش عکاسی صنعتی نیز از این قاعده مستثنی نیست و چه بسا اهمیت نورپردازی در آن از برخی زیر شاخه های دیگر هنر عکاسی بیشتر تلقی می شود.

استفاده از رفلکتور متناسب با محصول، بهره گرفتن از نورپردازی نرم یا سافت به وسیله قطع کردن فلاش دوربین و استفاده از فلاش استودیویی همراه با جعبه سافت، دقت در انتخاب زاویه انعکاس، توجه ویژه با بازتاب و سایه ها و افزودن درخشش در صورت نیاز، از جمله مواردی است که باید در عکاسی صنعتی یا عکاسی تبلیغاتی مورد توجه قرار گیرد؛ همچنین در عکاسی صنعتی، نوع محصول نیز اهمیت ویژه ای دارد. به طور مثال اگر سوژه مورد نظر کفشی است که مرغوبیت جنس آن مد نظر می باشد، نورپردازی باید به گونه ای انجام شود به بافت کالا به خوبی در عکس ها ثبت شود. معمولاً برای نورپردازی در عکاسی تبلیغاتی، از دیاگرام استفاده می شود که بسته به نوع کالا و هدف عکس مورد عکاس، تعداد و موقعیت نور ها را معین می کند. نظر عکاس با استناد به نوع کالا دیاگرام‌های مخصوصی تعریف می‌شود که تعداد و موقعیت نور‌ها را معین می نماید.

اهمیت ویرایش تصاویر در عکاسی صنعتی

 

به عنوان نکته آخر در آموزش عکاسی صنعتی، اهمیت ویرایش و ادیت را مطرح می کنیم که نقش بسزایی در رسیدن به نتیجه مطلوب و جلب رضایت مشتریان دارد.

اگر عکاس حرفه ای نباشید و به دنبال تقلید از مدل های عکاسان دیگر باشید، قطعا با دیدن عکس های خامی که در فرایند عکاسی صنعتی تهیه کرده اید، سر خورده می شوید.

باید بپذیریم که عکس های تبلیغاتی، بدون ادیت و روتوش قابلیت جلب نگاه ها و به نمایش گذاشتن منحصر به فرد محصولات را نخواهند داشت. به همین دلیل، یک عکاس خصوصا فردی که در زمینه عکاسی صنعتی فعالیت می کند، باید به مهارت های ویرایش، ادیت و ریتاچ مسلط باشد.

 

 

عکاسی صنعتی در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله عکاسی صنعتی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات