از خدمات عکاسی صنعتی  در کسب و کارهای کوچک و بزرگ، آژانس های تبلیغاتی و آگهی های تبلیغاتی می توان استفاده نمود. عکس صنعتی را می توانید در تبلیغات شهری، تجارت و حتی در نمایشگاه نیز استفاده نمایید. اژانس تبلیغاتی مَگ شو با ارائه خدمات عکاسی صنعتی در کرج اماده ی خدمات رسانی در زمینه پیشرفت شما در فروش و کسب و کارتان می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد عکاسی صنعتی با ما در تماس باشید

از عکاسی صنعتی می توانید به عنوان ارائه گزارش از عملکرد نیز استفاده نمایید.

عکاسی صنعتی می تواند سوژه های از قبیل :

عکاسی از محصولات صنعتی ( ابزار آلات، ماشین آلات کوچک و بزرگ، قطعات صنعتی و  اتصالات صنعتی)

عکاسی از کارخانه و سازمان ها ( خط تولید، محیط کاری، فرآیند تولید، کارگران و کارمندان)

عکاسی صنعتی حرفه ای (حفاری، معدن، جاده، رودخانه )

این نوع هنر عکاسی نیازمند تجربه کاری و تخصص در زمینه عکاسی می باشد. نور پردازی و همچنین استفاده تجهیزات حرفه ای برای عکس برداری بسیار تاثیر گذار می باشد.گروه عکاسی صنعتی در کرج با متخصصین حرفه ای خود مشاوره رایگان در اختیارتان میگذارد.

راهنمای پروژه عکاسی صنعتی از کارخانه:

برای انجام این پروژه از تیم عکاسی به همراه تجهیزات حرفه ای استفاده می کنیم. قبل از شروع پروژه با مدیر یا راهنمای کارخانه جلسه ای تشکیل می دهیم و نیاز های کارفرما مورد تجزیه تحلیل قرار می دهیم و از مکان یا سوژه های عکاسی یک لیست تهیه می کنیم.

عکاسی صنعتی

گروه عکاسی صنعتی مگ شو از کار فرما انتظاردارد که:

محیط کار یا سوژه را برای عکاسی آماده کند تا کیفیت و سرعت کار بالا رود.

سوژه های مد نظر برای عکاسی را بررسی کنند تا (کثیف نباشد، زدگی و خوردگی و دیگر مواردی که ممکن است روی خروجی سوژه تاثیر منفی بگذارد.) پس دقت لازم به عمل بیاید.

نور محیط  را بررسی کنید و اگر نور کافی نیست با عکاس مشورت کنید.

اگر قرار است از کارمندان عکس تهیه شود بهتر است از کارکنان بخواهید با ظاهری آراسته و پوششی مناسب جلوی دوربین قرار گیرند. بهتر است برای پوشش مناسب و یکدست از کارکنان بخواهید از لباس سازمانی استفاده کنند. و نکات ایمنی را رعایت کنند.

رعایت نکات ایمنی در عکاسی:

گر محیط یا سوژه عکاسی خطرناک می باشد حتما با عکاس مشورت کرده و یک فرد با تجربه درخواست کنید که راهنمای عکاس باشد.

بعد از مشورت های لازم با کارفرما تیم عکاسی به کارخانه اعزام می شود. تیم عکاسی به همراه کارفرما مجدد از فضا و سوژه ها دیدن می کنند و عکاس با توجه به نور و سوژه کار خود را شروع می کنید.

کار عکاسی ممکن است بین یک ساعت تا چندین روز کاری نیز طول بکشد که کانون تبلیغاتی مدرن طرح به شما پروژه های یک روزه عکاسی را پیشنهاد می دهد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان عکاسی تماس بگیرید.

بعد از اتمام پروژه، کارفرما از میان تصاویر گرفته شده چندین عکس صنعتی را انتخاب می کند برای ویرایش آماده سازی و بعد از مونتاژ و تایید کارفرما پروژه به اتمام می رسد.

عکاسی و فیلمبرداری صنعتی

فیلمبرداری صنعتی مشابه عکاسی صنعتی می باشد که به ان تیزر تبلیغاتی گفته می شود. از سوژه های منتخب بر اساس نیاز عکسبرداری و فیلمبرداری می شود. در برخی موارد ممکن است به علت (فضای وسیع، طرز استفاده از ماشین آلات ، فضای کارخانه و  دیگر موارد) نتوان از سوژه ها عکسبرداری نمود و نیاز است فیلمبرداری صنعتی انجام شود. فیلمبرداری صنعتی معمولا با دوربین های فیلمبرداری و هلی شات انجام می شود. کانون تبلیغاتی مگ شو با استفاده از تجهیزات مدرن  فیلم برداری و عکاسی صنعتی در کرج آماده خدمات فیلم برداری از خط تولید، کارخانه، فیلم برداری هوایی (هلی شات) و سایر پروژه های فیلمبرداری می باشد. تجربه و سابقه کار از مزیت های رقابتی کانون تبلیغاتی مگ شو می باشد.

عکاسی صنعتی در کرج

عکاسی صنعتی در کرج

تاریخچه عکاسی صنعتی

هنر عکاسی در سال های پیشین در سال ۱۸۱۶ خلق شد. می توان گفت عکاسی حرفه ای صنعتی یکی از مؤثرترین تاثیرات  را در زندگی و تبلیغات مردم داشته است. تصاویر اولیه که با هنر عکاسی خلق شد می توان به تصویری از یک کشاورز، فعالیت صنعت گران، تجهیزات نظامی و موضوعات دیگر اشاره نمود. تفاوت عکاسی صنعتی با دیگر هنر های عکاسی می توان به سبک آن اشاره کرد که در شکل های مختلف و تکنیک های متفاوت در حال استفاده می باشد. از شخص معمولی انتظار نمی رود یک عکس صنعتی خلق کند بلکه شخص باید یک عکاس صنعتی حرفه ای و با تجربه باشد که تخصص و تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشد.

هر زمان که نام عکاسی تبلیغاتی یا صنعتی به گوش می خورد تصاویری که روی بسته بندی ها کالا ها و بیلبوردها است در ذهن نمایان می شود. می توانید تصاویر تبلیغاتی در بیلبورد های تبلیغاتی، شبکه های مجازی و دیگر مکان ها مشاهده کنید. از تصاویر تبلیغاتی یا صنعتی به عنوان ابزاری قدرتمند برای تبلیغات در جامعه کنونی و مجازی استفاده می شود که بی شک موجب رشد تجاری و توسعه برند می شود. برای مثال می توان جنگ جهانی دوم را به یاد آورد، بخش هایی که در غرب اروپا از بین رفته بود اما با کمک های مالی ایالات متحده به آرامی جان تازه ای می گرفت، به همین ترتیب اروپا یک مصرف کننده عالی تبدیل شد و مکانی عالی برای تبلیغات محصولات آمریکایی ها. توضیحات : مدرن طرح افتخار طراحی یا چاپ یا عکاسی صنعتی یا طرح ها و عکس ها در شرف پیشنهاد به برنده های درج شده را در لوح ذرین خویش دارد.. می توان نتیجه گرفت که تبلیغات امر مهمی در بازاریابی می باشد که می تواند درآمد و همچنین تجارت را توسعه داد، اگر چه عکاسی را در زمان قدیم یک هنر می دانستند اما در زمان کنونی از عکاسی به عنوان یک شغل یاد می کنند. در ابتدا از تصاویر در روزنامه ها و مجلات استفاده می کردند و به مرور استفاده از عکس های تبلیغاتی و صنعتی به عنوان ابزار تبلیغاتی مؤثر تبدیل شد.

عکاسی صنعتی در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله عکاسی صنعتی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات