اگر به دنبال عکاسی طلا در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه عکاسی طلا در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد عکاسی طلا در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

اشتباهات رایج هنگام عکاسی از جواهرات

آمادگی کافی ندارید:

قبل از شروع عکاسی طلا، وسایل خود را تمیز کرده و آنها را مرتب کنید. به نظر می رسد زمان ببرد اما اگر در ابتدای کار این فرایند را انجام بدهید در پایان باعث صرفه جویی در زمان کار و همچنین صرف زمان کمتری برای ویرایش عکس ها و حذف گرد و غبار و اثر انگشت بر جواهرات میگردد.

نور ضعیف:

اگر نورپردازی شما عالی یا متناسب نباشد، عملا بخش مهمی از کار را از دست داده اید و در نهایت تصاویر چندان جذابی حاصل نمی­شود.

انعکاس:

اگر نور عکاسی متناسب نباشد، بازتاب های بدی را در مورد سوژه خود خواهید داشت. شما به عنوان یک عکاس باید تا سرحد امکان از این امر جلوگیری کنید.

رنگ پردازی نادرست:

نکته ی بسیار مهم این میباشد که رنگ محصولات خود را تا حد امکان دقیق جلوه بدهید.
مشتریان آنلاین با توجه به محبوبیت و همه گیر بودن بسیار زیاد اینستاگرام و سایت پینترست، به خرید از طریق عکس اعتماد می کنند.
اگر بتوانید رنگ را دقیق تر به نظر برسانید ، احتمالا بازده کارتان خیلی بیشتر خواهد بود .

اندازه تصویر متناقض:

این نکته بسیار مهم میباشد که اندازه تصویر خود را بطور مداوم و یکسان حفظ نمایید.

بک گراند متناقض:

مانند هر آیتم دیگری، ثبات در عکس برداری از جواهرات امری بسیار مهم میباشد.باید در نظر داشت که با داشتن پیش زمینه متناقض، برای خریدار سخت خواهد بود که بصورت آنلاین خرید بکند.

عکاسی طلا در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  عکاسی طلا در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات