اهمیت طراحی کاتالوگ:

طراحی کاتالوگ در کرج

با وجود تحولات بسیار عظیمی که در دنیای دیجیتال به وجود آمده ، بسیاری از شرکت‌ های خارجی همچنان استفاده از کاتالوگ را بعنوان یک سرمایه‌‌گذاری بسیار خوب می‌دانند که در صورت طراحی و چاپ صحیح می‌تواند منجر به جذب مشتری و فروش بالای محصولات یا خدمات آن‌ها بشود. همچنین بسیاری از مشتریان، خواهان آشنایی کامل با محصولات و خدمات شرکت ها هستند؛ بنابراین داشتن یک کاتالوگ حاوی اطلاعات همراه با تصاویر جذاب در دستانشان می‌تواند نوعی از حس تعامل با کالا را برای آن‌ها ایجاد بکند.

تمامی برندها و کسب و کارهای تجاری در پایان به دنبال یک هدف هستند و آن هم فروش بی‌نهایت است. حال، چالشی که ممکن است میان صدها کاتالوگ موجود در بازار ایجاد شود مبحث جذب مشتری میباشد؛ به این معنا که یک کاتالوگ باید بلافاصله نوع کسب‌ و کار، مزیت رقابتی محصول و جذابیت کافی جهت مشاهده را به نمایش بگذارد.

از سوی دیگر در شرایط اقتصادی امروز، فرآیند فروش و تامین بودجه ی کافی جهت بازاریابی و تبلیغات ممکن است مشکلات سختی را ایجاد بکند. بنابراین داشتن یک کاتالوگ مفید و موثر بسیار تاثیرگذار خواهد بود چرا که یک کاتالوگ قوی می‌تواند بدون شک، نام تجاری شما را به مخاطبین مورد نظرتان به طور حرفه‌ای معرفی کند. بسیاری معتقدند که کاتالوگ‌ها بخش مهمی از استراتژی چند کاناله برای یک سازمان بوده و توانایی افزایش فروش تا ۲۹٪ را دارند بطوری که برخی از سازمان‌ها بیان کردند که به صورت میانگین ۵۹ درصد از فروش خود را مستقیما به کاتالوگ‌ها وابسته می‌دانند.

کاتالوگ‌ها در ظاهر شباهت بسیاری با بروشور دارند. اما اطلاعاتی که از محصول یا خدمات در کاتالوگ مطرح می‌گردد نسبت به بروشورها مختصرتر ولی توأم با جذابیت و تصاویر با کیفیت‌تری میباشد. مشتری بالقوه در ابتدا می‌تواند فهرستی از محصولات یا خدمات شما را به صورت مختصر در کاتالوگ مشاهده کرده و در صورت تمایل برای دستیابی به اطلاعات جامع‌تر به بروشور مختص آن محصول یا خدمات مراجعه نماید. بنابراین به دلیل این‌که در مشاهدات اولیه و کلی محصولات، کاتالوگ‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند در مقایسه با بروشورها می‌بایست از کاغذ با کیفیت بالاتری تهیه گردند.

طراحی کاتالوگ در کرج

نظرات