اگر به دنبال  تقویم رومیزی درکرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین کیفیت تقویم رو میزی را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم جهت همکاری بیشتر در سهولت روند طراحی مقاله زیر را در مورد تقویم رومیزی درکرجمطالعه بفرمایید .

چرا تقویم رو میزی را به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟

تبلیغ موثر با تقویم رومیزی

لوگو و طرح تبلیغاتی درج شده بر روی تقویم رومیزی به صورت مداوم و موثر در معرض توجه مخاطب قرار می گیرد.

با تقویم رومیزی مقرون به صرفه تر کار کنید

تقویم رومیزی یکی از کم هزینه ترین و مقرون به صرفه ترین هدایای تبلیغاتی در دسترس است.

کارآمد و مفید

تمام افراد به طور روزمره از تقویم رومیزی استفاده می کنند و تقریبا هیچ میز کاری وجود ندارد که یک تقویم روی آن وجود نداشته باشد.

تطبیق پذیر

تقویم رومیزی را می توان مطابق با خواسته سفارش دهنده و بر اساس ویژگی های بصری برند او طراحی و تولید نمود.

 

تقویم رومیزی ارزان در کرج

 

حال اگر به دنبال تقویم رومیزی در کرج هستید از شما دعوت میشود تا در مورد آن بیشتر بدانید

یکی از متداول ترین هدایای تبلیغاتی که به طور معمول در پایان سال در کنار سررسید ۱۴۰۱ و یا بصورت مستقل توسط شرکت ها تهیه و در میان مشتریان و همکاران بع عنوان هدایای تبلیغلتی در ایام عید توزیع می گردد تقویم رومیزی است. تقویم رومیزی یکی دیگر از روش های موثر تبلیغاتی است زیرا که تقریبا در بسیاری از مکانها من جمله ادارات ، شرکت ها و سازمان ها، فروشگاهها و حتی در منازل قابل استفاده است.  شاید به ندرت میزی را مشاهده میکنید که یک تقویم رومیزی تبلیغاتی روی آن یافت نشود بنابراین جهت تبلیغات شرکت ها بسیار موثر است و مخاطب  تقریبا  هر روز از آن  استفاده میکند. شخص استفاده کننده بدون نیاز به ورق زدن می تواند در یک نگاه کل روزهای ماه را مرور کرده  و به برنامه ریزی امور خود بپردازد. همچنین شما میتوانید مزیت  با درج لوگو بر روی تقویم رومیزی و یا داخل صفحات آن می توانید نکته اثر بخشی چهت معرفی برند شما باشد.

تقویم رومیزی معمولا بصورت ماه شمار طراحی می شود که البته گاهی نیز به صورت هفتگی طراحی میشود ولی عموما تقویم ماهانه مرسوم تر است. بدین ترتیب که هر ماه در یک برگ از آن چاپ شده و پشت آن برگ ، تصاویر تبلیغاتی سفارش دهنده  و یا تصاویر زیبای منتخب تولید کننده چاپ می شود. که میتوانید اینکار را به صورت اختصاصی بر روی تقویم رو میزی خود انجام دهید و تبلیغات خود را برروی صفحه پشت تقویم رومیزی طراحی و چاپ کنیم .  همچنین یک برگ روی تقویم رومیزی نیز بطور کامل به تبلیغات شرکت سفارش دهنده تقویم اختصاص یافته و یا توسط تولید کننده بصورت جلد ( صفحه اول ) طراحی می شود. معمولا برای جنس جلد تقویم رومیزی مقوای فانتزی استفاده میشود که زیبایی تقویم رومیزی بیشتر باشد و می توان نام شرکت را بر روی آن درج نمود. لذا اغلب تقویم های رومیزی بصورت ۱۳ برگی تولید می شوند. با این حال در این رابطه محدودیتی وجود نداشته و می توان به تعداد صفحات دلخواه به تقویم رومیزی برگه اضافه نمود.

با تمام‌ این تفاسیر آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  تقویم رومیزی درکرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات