آژانس تبلیغاتی مَگ شو با ارائه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی پوستر آموزشی در کرج و دیگر شهر ها  اماده ی ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید . از این رو برای درک بهتر از این مورد شما را به خواندن مقاله زیر در رابطه با طراحی پوستر آموزشی دعوت میکنیم .

فکر میکنید تا چه اندازه طراحی پوستر آموزشی یا طراحی هر پوستری میتواند باعث جلب نظر دیگران شود؟ و یا در داوری، طراحی مناسب یک پوستر آموزشی میتواند نظر داوران را به خود جلب کند؟ نوشتن مقاله و یا خلاصه ی آن و طراحی پوستر به شکل مناسب لازمه ی معرفی هر چه بهتر پروژه شماست . که اگر این مرحله که طراحی پوستر هم جز این مرحله محسوب میشود ، به خوبی انجام نشود هر چقدر که شما در سطح بالایی باشید ، موضوع شما مورد توجه قرار نمیگیرد ، پس به طور کلی میتوان گفت که طراحی گرافیک نقش به سزایی در تاثیر گذاری کار شما دارد .

طراحی پوستر علمی در کرج

ویژگی های مهم در طراحی پوستر آموزشی

جذابیت

پوستری که شما طراحی می کنید باید بتونه باعث جلب توجه مخاطبان بشه، برای مثال اگر شخصی در حال عبور از کنار پوستر شماست برای دیدن اون توقف کند. شما با استفاده از تصویر های خاص و یا یک متن پرسش بر انگیز می تونین این ویژگی رو در پوستر خودتون ایجاد کنید. این یکی از گام های اصلی طراحی هر پوستر است.

رنگ مناسب

علاوه بر توجه به روانشناسی و تاثیر رنگ ها باید به ترکیب و زیبایی ظاهری هم توجه کنید؛ فقط کافیه به قوانین رنگ ها توجه داشته باشید. از نظر فنی هم باید دقت داشته باشید که رنگ انتخابی شما برای چاپ مناسب باشد.

سادگی

بهتره در طراحی پوستر با استفاده از روانشناسی رنگ ها ترکیب رنگی رو انتخاب کنید که بدون نیاز به کلمات نشون دهنده مفهموم باشه. متن پوستر هر چقدر کوتاه تر باشه تاثیر بیشتری روی مخاطب خواهد داشت.

فونت مناسب

سعی کنید طوری نوشته ها رو در پوستر قرار بدید که نگاه بیننده رو به سمت نوشته بعدی هدایت کنه. مطالب مهم تر رو با فونت درشت تر بنویسید و به ترتیب اهمیت موضوعات میتونید از فونت های کوچکتر استفاده کنید.

عکس های مناسب

یکی از مهمتریت و اثر گذارترین موضوع در طاحی پوستر آموزشی عکس هایی است که در آن استفاده میشود ، زیرا که عکس ها در درجه اول ممکن است برای مخاطب جذاب به نظر برسد و جذب خواندن پوستر شود ، از این رو ما به شما توصیه میکنیم برای بهتر دیده شدن در طراحی پوستر خود ، اگر سوژه خاصی دارید که میتوان از آن عکس حرفهای تهیه کرد حتما یک عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را در نظر داشته باشید .

نکاتی در مورد طراحی پوستر آموزشی

این نوع از طراحی پوسترها می‌توانند در دانشگاه و یا محیط‌های آکادمیک برای برجسته‌سازی کار تحقیقاتی مورد استفاده قرار گیرند. این نوع از پوسترها عموما برای ترویج بحث و یا به عنوان یک قطعه همراه برای یک سخنرانی و یا مقاله کاربرد دارد. البته در آموزش تحقیق واقعی همیشه مهم‌تر است زیرا آن‌ها اغلب مانند تحقیق مورد بررسی قرار نمی‌گیرند.

آن‌چه که طراحی پوسترهای آموزشی و تحقیقاتی را متفاوت می‌سازد این است که بیشتر پوسترها از لحاظ بصری بسیار چشم‌نواز هستند و به ترکیب و یا ویژگی‌های زیبایی‌شناسی متکی می‌باشند در حالی که در طراحی پوسترهای آموزشی اغلب به اطلاعات متکی هستند و نسخه خلاصه شده‌ای از تحقیقات را ارائه می‌دهند. توجه داشته باشید که تمام فرایند علمی تحقیقات به نظر می‌رسد که در پوستر آکادمیک بالا خلاصه شده است.

طراحی پوستر آموزشی در کرج

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی پوستر آموزشی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات