اگر به دنبال طراحی کاتالوگ در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی کاتالوگ در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی کاتالوگ در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

مزایای استفاده از کاتالوگ:

کاتالوگ یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی آفلاین و چاپی میباشد و بسیاری از صاحبان برند و کسب و کار برای معرفی محصولات خود از آن استفاده میکنند.

کاتالوگ دارای مزایای بسیاری میباشد که میتوان از مهمترین آنها به معرفی برند و شرکت، معرفی محصولات و یا خدمات و افزایش فروش اشاره کرد.

برای افزایش میزان تاثیرگذاری کاتالوگ بر روی مشتریان بهتر است که در نحوه طراحی، انواع و چاپ آن دقت شود.

نحوه ی طراحی کاتالوگ:

عواملی مانند اندازه فونت، رنگ و عکس مناسب می‌توانند در نحوه طراحی کاتالوگ موثر باشد.

  • انتخاب اندازه مناسب فونت:

هنگام انتخاب فونت مناسب برای طراحی کاتالوگ، بهتر است که در اندازه‌ ی آن دقت شود. استفاده از دو یا سه اندازه متفاوت فونت در کاتالوگ باعث ایجاد هارمونی مناسب و افزایش میزان تاثیرگذاری آن بر روی مخاطبان می‌گردد.

  • انتخاب رنگ مناسب:

هنگامی که می‌خواهید رنگ مناسبی را برای طراحی کاتالوگ انتخاب کنید این موضوع را در نظر داشته باشید، که رنگها می‌توانند یک پل ارتباطی بین مشتریان با محصول و برند ایجاد کنند. با توجه به علم روانشناسی رنگ، برای معرفی و انتقال پیام برند و محصولات به مشتریان از رنگ‌های مناسب و جذاب در طراحی کاتالوگ استفاده شود.

  • انتخاب عکس مناسب:

انتخاب عکس کاتالوگ در انتقال پیام به مخاطب تاثیرگذار است. هنگام طراحی کاتالوگ بهتر است از عکس‌هایی استفاده شود که بتواند پیام محصولات و خدمات را به صورت شفاف به مخاطبان انتقال دهد.

انواع کاتالوگ:

کسب‌وکارها با توجه به هدف و نوع پیام انتقال دهنده به مخاطب جهت طراحی کاتالوگ اقدام می‌کنند. کاتالوگ دارای انواع و دسته‌بندی‌های مختلفی است، که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کاتالوگ‌های علمی (معرفی محصولات علمی)، هنری (معرفی آثار هنری) و فروش اشاره کرد. همان‌گونه که از اسم کاتالوگ فروش پیداست، این نوع کاتالوگ برای معرفی و فروش محصولات و خدمات به مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طراحی کاتالوگ در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی کاتالوگ در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید . ۰۹۱۲۴۶۶۸۹۵۶

نظرات