اگر به دنبال طراحی کاتالوگ در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی کاتالوگ در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی کاتالوگ در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

کاتالوگ چیست؟


کاتالوگ یا آنچه که فرهنگستان ادب پارسی معادل آن را کالانما قرار داده در واقع اوراقیست که به منظور معرفی کلی کلیات کالا، خدمات، امکانات و… ؛

از طرف فروشنده در اختیار خریدار و یا مشتری قرار می گیرد. در این راهنما (کاتالوگ) بیشتر به جنبه ی تجاری، بازاریابی، جذب مخاطب و معرفی کالا و خدمات توجه می‌شود و توضیحات مختصری در مورد مختصات کالا و یا چگونگی ارائه خدمات در آن ارائه میشود.

اهداف طراحی کاتالوگ:

طراحی کاتالوگ تبلیغاتی با اهدافی چون معرفی شرکت، معرفی محصول و معرفی خدمات قابل ارائه به گستره ی مشتریان انجام می پذیرد.

طراحی کاتالوگ را این گونه تقسیم بندی میکنیم که البته با توجه به سلیقه و کاربرد کاتالوگ قابلیت کاسته شده و یا افزایش بخش ها را خواهد داشت:

۱- معرفی شرکت و بیان سابقه و تاریخچه ی مختصری از مجموعه،

۲- اهداف، توانمندی ها و چشم انداز بلند مدت مجموعه ی تبلیغاتی

۳- امکانات و تخصص های مجموعه

۴- معرفی پروژه ها یا محصولات

۵- راه های ارتباطی و خدمات تسهیل همکاری.

طراحی کاتالوگ در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی کاتالوگ در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

۰۹۱۲۴۶۶۸۹۵۶

نظرات