چرا به لوگو نیاز داریم؟

طراحی لوگو در کرج : سوال رایجی که برای اکثر طراحان تازه‌کار یا مدیران جسور در مورد موضوع طراحی و گرافیک پیش می‌آید این میباشد که لوگو چیست؟ اگر بخواهیم تعریف لوگو را به زبان خیلی ابتدایی بیان کنیم، لوگو نمادی میباشد که از متن‌ و تصاویر ساخته شده‌ تا به ما در شناسایی برند‌هایی که دوست داریم کمک بکند.

اما لوگو می‌تواند بسیار فراتر از این تعریف باشد. یک لوگوی خوب، سنگ بنای اصلی برند شما میباشد. این نماد باعث می‌شود تا مشتریان درک کنند که شما چه کاری انجام می‌دهید، چه کسی هستید و به چه چیزی ارزش می دهید. این تصویر کوچک، مسئولیت زیادی بر دوش خود دارد. بیایید در مورد نحوه‌ی استفاده از لوگو بیشتر بحث کنیم.

لوگو باعث شناخت برند می‌شود:

لوگو‌ها همچنین یک تاثیر بصری را از خود به جا می‌گذارند که به مشتریان شما یادآوری می‌کند که این تصویر مخصوص، نشان دهنده‌ی حضور شرکت شما در بین رقبا میباشد. به عبارت دیگر، لوگو‌ها می‌توانند ارتباطات بصری قوی با یک شرکت ایجاد کنند. این ارتباط باعث می‌شود که مشتریان، برند شما را در ذهن خود داشته باشند. به برند‌های نایک یا مک دونالد دقت کنید، لوگوی آن‌ها آنقدر فراگیر است که با یا بدون دیدن نام پیوست شده به لوگو، می‌توان آن‌ها را شناخت. جای تعجب نیست که لوگو‌ها بخش مهمی از هویت یک برند میباشند.

 

لوگو هویت تجارت شما را آشکار می‌کند:

آن غربی‌های قدیمی را به خاطر بیاورید که بر روی بدن گاوهای خود، لوگوی تجاری خود را هک می‌کردند. آن ها این کار را کردند تا مالکیت خود را نشان بدهند. شما هم باید اینچنین کاری را انجام دهید. بر روی محصولات خود، کارت تجاری و وبسایت خود را قرار دهید. لوگوی شما، مالکیت شما را نشان می‌دهد. این نماد می‌تواند به جهانیان یا مشتریان بالقوه‌تان بگوید که شما چه کسی هستید، چه نوع محصولات یا خدماتی را ارائه می‌دهید یا چه مزیت‌هایی را برای مشتریان‌تان در نظر دارید.

طراحی لوگو در کرج

نظرات