چرا تیزر تبلیغاتی ؟

ساخت تیزر مذهبی در کرج : یکی از سوالات خیلی مهم که برای همه بیزنس ها مهم میباشد این می باشد که چرا باید تیزر تبلیغاتی تولید کرد؟ اهمیت تیزر تبلیغاتی در کسب و کار ما چیست؟ چرا باید هزینه کرد برای ساخت یک فیلم کوتاه ؟ چرا برای ساخت تیزر تبلیغاتی هزینه های بالای ساخت و پخش را پرداخت کرد ؟ . خب همان گونه که می دانید تبلیغات یکی از مهمترین فاکتورهای فروش میباشد.

یک ضرب المثل خیلی معروف انگلیسی میباشد که می گوید اگر ۱۰۰ دلار پول دارید برای راه اندازی کسب و کارتان ۹۹ دلار را برای تبلیغات در نظر بگیرید . خب تبلیغات شکل های مختفی دارد که این جا آن ها را به دو روش سنتی و مدرن دسته بندی می کنیم . تبلیغات سنتی مانند تبلیغ کردن سینه به سینه مانند اینکه در محل زندگی ما یک رستورانی میباشد که غذای خوبی با قیمت مناسبی می دهد ما وقتی که از این غذا خوشمان می آید به دوستان و آشنایان خود نیز اعلام می کنیم که آن ها نیزر به آن جا بروند . یا چسباندن بروشورهای تبلیغاتی بر روی در و دیوارها ، یا پخش کردن کارت و تراکت کارمان . حتی می توان حرفه ای تر کار کرد و هزینه بیلبورد بر روی تابلوهای شهری را هم کرد .

این مدل هزینه کمتری نسبت به تبلیغات مدرن دارد اما اشکال اصلی آن این است که تبلیغات ما در فضای محدود است مثلا معرفی کردن آن رستوارن به اطرافیانمان مشتری محدودی را برای آن رستوران می آورد ، یا دیدن تراکت و کارت ویزیتمان را فقط مردم آن ناحیه می بینند یا حتی بیلبورد که هزینه ی زیادتری را هم باید پرداخت بکنیم باز آدم های کمتری آن را می بینند نسبت به تبلیغات مدرن . در تبلیغات مدرن هزینه بیشتری را باید پرداخت کرد اما خروجی کار هم خیلی سودآور تر میباشد نسبت به تبلیغات سنتی . ساخت تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی ، رادیویی ، اینستاگرامی ، تیزر سایت و تیزر برای کلیه ی پلت فرم های اینترنتی را تبلیغات مدرن می گوییم .

وقتی شما تیزر تبلیغاتی می سازید که قرار است در تلویزیون پخش شود یا در فضای مجازی به صورت گسترده مردم ببینند با یک جامعه بزرگ سرو کار دارید . شما یک محصولی را تولید می کنید در یک شهری مثل تهران و مشتری محصولتان از شیراز با شما تماس می گیرد . به دلیل اینکه شما تبلیغات را بصورت گسترده شروع کرده اید .  وقتی شما هزینه ساخت تیزر و پخش را می دهید بسته به مدلی که می سازید و گستردگی پخشتان شاید هیزینه خیلی بالاتری را نسبت به تبلیغات سنتی پرداخت بکنید اما درصد فروش خیلی بالاتری گیرتان می آید آن هم به این دلیل که تبلیغات شما را اکثریت کشور و یا حتی در مدل های خیلی حرفه اش در دنیا دیده اند. فرضا برندهای بزرگی مثل کوکا کولا وپپسی کولا سالیانه هزینه های هنگفتی برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی و پخش سراسری آن در کشورهای دنیا صرف می کنند . در مجموع توصیه ما به شما تبلیغات مدرن است که بتوانید بیزنس خود را گسترش دهید .

انواع تیزر:

تیزرهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که ما بطور کامل آن ها را به سه دسته تیزرتبلیغاتی رئال، تیزر تبلیغاتی انیمیشن، تیزر تبلیغاتی تلفیقی دسته بندی می نماییم .

تیزر تبلیغاتی رئال : به تیزری میگویند که به صورت فیلمبرداری از محیط واقعی صورت می گیرد مثلا فیلمبرداری از خط تولید کارخانه ، فیلبمرداری از دفتر کار ، قصه های داستانی مثلا نشان دادن یک خانواده خوشخال از خوردن یک خوراکی خوشمزه و …. . بطور کلی در این مدل تیزر ما هر چیزی که نشان می دهیم بصورت واقعی است و از تدوین و صداگذاری در آن استفاده می شود .

تیزر تبلیغاتی انیمیشن : از همان طور که از اسمش پیداست این تیزر انیمیشنی میباشد و هیچ فیلمبرداری واقعی صورت نمی گیرد . تیزر تبلیغاتی انیمیشنی چند دسته بندی دارد که از مهترین آن ها می توان به تیزر انیمیشنی سه بعدی ، تیزر انیمیشنی دو بعدی ، موشن گرافیک ، استاپ موشن ، اینفوگرافیک اشاره کرد .

تیزر تبلیغاتی تلفیقی : به تلفیق تیزر رئال و انیمیشن تیزر تلفیقی گفته میشود . یعنی اینکه ما از لوکیشن واقعی فیلمبرداری می کنیم و بعد با استفاده از نرم افزارهای جلوه های ویژه به آن طراحی ها و افکت های غیر واقعی اضافه می کنیم . در بعضی موارد انقدر می توان حرفه ای کار کرد که مخاطب متوجه این موضوع نشود و فکر کند دارد یک تیزر رئال می بیند . تیزرهای تلفیقی نسبت به تیزر رئال هزینه ساخت بیشتری دارند اما از جذابیت خیلی بالاتری برخوردار هستند.

طراحی بنر مذهبی

نظرات