دیجیتال مارکتینگ و شرکت تبلیغاتی در کرج

یکی از اصلی‌ترین شیوه‌های خرید مردم، خرید در فضای آنلاین (مجازی یا الکترونیک) است، فضایی که امروز بیشتر وقتشان را صرف آن می‌کنند. علم بازاریابی همواره به ارتباط با مخاطبان در بهترین مکان و زمان تاکید دارد پس جایی که مردم بیشتر وقتشان را صرف آن می‌کنند، بهترین جای ملاقات شما با آنهاست. دیجیتال مارکتینگ به تمام تلاشهای بازاریابی و تبلیغات که از مجاری‌ دیجیتال مانند وب‌سایتها، موتورهای جستجو، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، برنامه‌های موبایل و … استفاده می‌کند، گفته می‌شود. شرکت تبلیغاتی در کرج (مگ شو) بر ان است تا در جهت رونق در کسب و کارتان گام بردارد.

شرکت تبلیغاتی در کرج |بخش دیجیتال مارکتینگ مبلغان (مراحل و چگونگی ارایه خدمات)

– برگزاری جلسه مشاوره و شناسایی نیازهای شما
– بررسی بازار شامل: تجزیه و تحلیل وضعیت کسب و کار شما، بررسی جایگاه برند و محصولاتتان در بین مخاطبین هدف، شناسایی و آنالیز رقبا و فعالیتهای بازاریابی دیجیتالی‌شان و بررسی SWOT
– شناخت و تعریف مخاطبان هدف
– تعیین و تنظیم اهداف
– تدوین استراتژی
– طراحی و برنامه‌ریزی استفاده اثربخش از ابزارهای راهبردی (رسانه‌ها) دیجیتال مارکتینگ
– تدوین بودجه
– اجرا
– تنظیم گزارش ماهیانه از آنالیز نتایج و روند اجرایی پروژه

طراحی وب سایت

در دنیای دیجیتال، برندهای امروز برای شروع و ادامه حیاتشان نیاز دارند تا ارتباطات بصری سازمان یافته ای داشته باشند. مرکز کانونی ارتباطات دیجیتال و گام اول در بازاریابی دیجیتال، داشتن یک نمایشگاه هدفمند تجاری، یا همان وب سایت است، تا شما میزبان نیازهای مخاطبانتان باشید. ۸۱ درصد از مصرف کنندگان از طریق جستجوی آنلاین، کسب اطلاعات و سپس خرید می کنند و ۶ نفر از هر ۱۰ مصرف کننده انتظار دارند که کسب و کارها تمامی محصولات، خدمات، و آنچه که می توانند برایشان انجام دهند را به صورت آنلاین و در یک وب سایت در اختیارشان قرار دهند. شما می توانید با داشتن یک وب سایت، صاحب یک کسب و کار و تبلیغات ۲۴ ساعته شوید. هزینه کم، صرفه جویی در زمان با بهره بری بالا و مهمتر از همه اینکه تمام رقبای شما دارای وب سایت هستند، دلایل اصلی برای داشتن یک وب سایت است.

خدمات مبلغان در بخش طراحی وب سایت

۱- طراحی انواع وب سایت مطابق با نیازها و سلایق شما؛
۲- طراحی و پیاده سازی انواع قالبهای وب سایت داینامیک (word press& …) با کدهای استاندارد مطابق با الگوریتمهای جدید گوگل؛
۳- طراحی گرافیک اختصاصی خلاقانه و جذاب برای تمام صفحات وب سایت؛
۴- طراحی و پیاده سازی وب سایتهای ریسپانسیو (امکان مشاهده صفحات وب در انواع موبایل و تبلت در پلت فرمهای گوناگون (IOS Android windows) با قابلیت اجرا در کلیه مرورگرها؛
۵- بهینه بودن قالب سایت، امنیت و سرعت بالا با استفاده از آخرین تکنولوژیها و برنامه نویسی های روز دنیا؛
۶- طراحی سایت پرتابل و پیچیده و طراحی انواع فروشگاههای اینترنتی با قابلیت خرید و فروش آنلاین؛
۷- طراحی و پیاده سازی انواع محتوای مورد نیاز و طراحی بانکهای اطلاعاتی الفبایی از محصولات یا خدمات شما؛
۸- پشتیبانی فنی و سریع.

بازاریابی موتورهای جستجو SEM

برای اینکه بتوانید خیلی زودتر از رقبایتان در معرض دید مصرف‌کنندگان قرار بگیرید، برای افزایش چشمگیر تعداد بازدیدکنندگان که منجر به افزایش سطح فروش شما شود، گام بعدی بعد از داشتن وب سایت، بازاریابی در موتورهای جستجو SEM است که دو بخش SEO و PPC را شامل می‌شود.

بهینه سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimization)
بهینه سازی وب سایت از طریق مجموعه اقداماتی مثل اصلاح کدها، استخراج کلمات کلیدی، تولید محتوای مناسب، ایجاد لینکها و … است که بر روی وب سایت انجام می‌شود تا باعث افزایش تعداد بازدید از وب سایت از طریق موتورهای جستجو گردد.

تبلیغات کلیکی (Pay-Per-Click)
جدا از SEO روش دیگری که برای نمایش وب سایت شما در صفحه اول جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر وجود دارد، تبلیغات کلیکی است که به ازای هر کلیک باید مبلغی پرداخت شود.

تبلیغات کلیکی گوگل (Google Adwords)
خدمات تبلیغات کلیکی گوگل است که این تبلیغات ارتباط سریع، هدفمند و دقیق بین شما و مشتریانتان در صفحه اول جستجو ایجاد می کند و می توانید تنها با یک تبلیغ خلاقانه مشتریان بالقوه‌ای که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند به مشتریان واقعی تبدیل کنیم.

تحلیل‌گر گوگل (Google Analytic)
ابزار تحلیل گر قدرتمند گوگل است که به تحلیل جامع بازدیدکنندگان وب سایت می پردازد. با این ابزار بازاریابان می‌توانند دریابند که چه تبلیغاتی بهترین کارایی و کدام تبلیغات ضعیف عمل می‌کنند. Google Analytic اطلاعات کاربران وارد شده، مسیر ورودی، زمان حضور آنان، فعالیتها، مسیر خروجی از وب سایت و… را در اختیار می گذارند تا مدیران وب سایت بهترین استراتژی تبلیغات را تدوین کنند.

خدمات SEM

– سئو داخلی :
بررسی و آنالیز کلمات کلیدی،ساختار و صفحات سایت، بهبود و بهینه سازی محتوا، تصاویر و مقالات، لینک سازی داخلی
– سئو خارجی :
ایجاد بک لینک از سایت های معتبر از نظر گوگل به صورت منظم، بررسی میزان آنلاین بودن و بازگشت بازدیدکنندگان و …
– تجزیه و تحلیل با استفاده از ابزار آنالیز سئو از جمله وب‌مستر (گوگل کنسول)
– ارائه گزارشات تحلیلی هفتگی و ماهانه نسبت به روند اجرای پروژه

بازاریابی رسانه های اجتماعی SMMM

بعد از ایجاد یک وب سایت ایده‌آل و برنامه‌ریزی برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو گام بعدی در بازاریابی دیجیتال حضور فعال و هدفمند در رسانه‌های اجتماعی با استفاده از یک کمپین راهبردی بازاریابی و تبلیغات می‌باشد. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک نوع بازاریابی اینترنتی و یک روش قدرتمند برای جذب مشتریان مورد نظر است که شامل ایجاد و به اشتراک‌گذاری محتوا در رسانه‌های اجتماعی برای دستیابی به اهداف کمپین بازاریابی است. مشتریان شما از طریق رسانه‌های اجتماعی در حال تعامل با برندها هستند و اگر شما از طریق این رسانه ها مثل Telegram,Instagram,Facebook,Youtube,Linkedin و … به طور مستقیم با مخاطب خود صحبت نکنید فرصت فوق‌العاده‌ای را از دست داده‌اید. در ایران رسانه‌های اجتماعی Telegram و Instagram بیش از سایر رسانه‌ها مورد اقبال عمومی است به طوریکه طبق آخرین آمار سال ۱۳۹۶، ۴۰ تا ۴۵ میلیون کاربر در Telegram و ۳۰ تا ۳۵ میلیون کاربر در Instagram حضور دارند. بخش SMM گروه مبلغان شما را یاری می‌کند تا با ایجاد یک کمپین راهبردی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به اهدافی مثل یافتن مشتریان جدید، حفظ مشتریان فعلی، افزایش ترافیک سایت، افزایش سطح فروش و اعتبار نام تجاری از طریق معرفی و تبلیغات خدمات و محصولات، دست یابید. برای بیشتر شدن فروش با شرکت تبلیغاتی در کرج همراه باشید

 

خدمات بخش SMM | شرکت تبلیغاتی در کرج  

۱- تحلیل رقبا
۲- تدوین و تنظیم کمپین هدفمند بازاریابی و تبلیغات
۳- طراحی و ساخت و راه‌اندازی صفحات شبکه‌های اجتماعی
۴- تولید و به روزرسانی محتوای خلاق و جذاب
۵- مدیریت صفحات شبکه‌های اجتماعی
۶- راه‌اندازی سیستم اتوماسیون برای جذب فالورها
۷- مدیریت پاسخگویی به کامنت‌ها
۸- طراحی و اجرای انواع کمپین‌های مناسبتی
۹- آنالیز محتوا

 

 

نظرات