طراحی بنر تولد در کرج : تولد هر فرد همان روز به دنیا آمدن او میباشد که برای هر کس این روز بسیار مهم و با ارزش است . امروزه اهمیت روز تولد بیشتر از گذشته است و همچنین جشن هایی که برای این روز گرفته میشود روز به روز مدرن تر و زیباتر میشود. تم های تولد ، کیک های چند طبقه ، کاپ کیک و…. از جمله مواردی میباشد که روز به روز بر زیبایی تولدها می‌افزاید.

بنر تولد چیست ؟

بنر تولد در واقع پس زمینه میز یا (روی دیوار یا پرده) برای تم‌های تولد می‌باشد که بطور معمول از جنس نانو و الیاف قابل شست ‌و شو و کاملا بهداشتی ساخته شده . بنر تولد در طرح‌ها و نمونه تم‌های تولد مختلف قابل طراحی و چاپ بوده و با قرار دادن آن در پس زمینه‌ی میز تولد می‌توانید زیبایی عکس‌های خود را دوچندان کنید.
انواع بنرهای اختصاصی تم تولد و دسته بندی های انواع بنر های اختصاصی تولد :
همانند دسته بندی‌های تم های تولد انواع بنرهای تولد نیز به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که از میان این دسته بندی‌ها میتوان به بنر اختصاصی تم تولد لاکچری، بنر اختصاصی تم تولد فانتزی، بنر اختصاصی تم تولد کودک، بنر اختصاصی تم تولدکارتونی ،تم تولد پسرانه و تم تولد دخترانه که شامل بنر تولد اسب تک شاخ، انواع بنر‌های تولد تیم‌های ورزشی، بنر تم تولد سگ های نگهبان ، بنر تم تولد ماشین‌ها ، بنر تم تولد بچه رییس BABY BOSS و … می‌باشد.

طراحی بنر تولد در کرج

چاپ اختصاصی بنر تولد توسط شرکت تبلیغاتی مگشو

طراحی بنر تولد در انواع طرح‌ها و نمونه‌های مختلف توسط مگشو اجرا می‌شود و شما می‌توانید با توجه به تم تولد مورد نظر خود بنر تولد اختصاصی خود را سفارش بدهید که این طرح می‌تواند شامل عکس، متن یا شخصیت مورد علاقه‌ی فرزند دلبندتان باشد. توجه داشته باشید که چاپ بنر تولد در اندازه‌های ۱۰۰ در ۱۵۰ سانتی‌متری انجام می‌گیرد.

در صورتی که نیاز به چاپ بنر در ابعاد و طرح های دیگر دارید با ما در تماس باشید .
پیشنهاد می‌کنیم تا در صورت انتخاب تم تولد حتما از بنر اختصاصی آن استفاده کنید تا زیبایی تزئینات خود را چند برابر کنید. برای مشاوره و انتخاب بنر تولد اختصاصی می‌توانید با همکاران ما در مگشو تماس حاصل فرمایید.

طراحی بنر مذهبی در کرج

نظرات