اگر به دنبال طراحی لیبل در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی لیبل در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لیبل در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

لیبل یا برچسب چیست ؟

برچسب ظریفی که بر روی کالا چسبانده می‌ شوند لیبل نام دارد. لیبل ها معمولاً حاوی اطلاعاتی درباره مشخصات یک کالا یا شی می‌ باشند. لیبل روی اجسام چسبانده می‌ شود در حالی که موارد مشابه مانند “تگ” بر روی اجسام (توسط نخ یا پلاستیک) نصب می‌ شوند که این مورد درباره‌ همه‌ اجسام امکان‌ پذیر نمی‌ باشد. قیمت لیبل ها در مقایسه با تگ و موارد مشابه ارزان‌ تر میباشد. استفاده‌ رسمی از لیبل و بارکد به سال ۱۹۳۰ باز می‌گردد. علت به‌ کارگیری لیبل‌ سرعت بخشیدن به امور مربوط به خرید‌ و‌ فروش بود و تکنیک‌ های مورد استفاده در این باره، هنوز هم در حال پیشرفت میباشد.

انواع لیبل:

لیبل کاغذی  “Paper Label

لیبل بی رنگ و شفاف “Transparent Label”

لیبل حرارتی “Thermal Label” 

لیبل اموال “Asset Label”

لیبل متال ” Metal Label “

لیبل پشت متال “Back Metal Label “

لیبل وُید  “Void Label “

لیبل سکوریتی “Security Label “

لیبل پی وی سی ” Pvc Label “

لیبل تایوک “Tywac Label”

رول پارچه ای “Fabric Roll”

تگ لیبل – لیبل امنیتی (Tag Label)

طراحی لیبل در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی لیبل در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات