اگر به دنبال عکاسی تبلیغاتی در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه عکاسی تبلیغاتی در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد عکاسی تبلیغاتی در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

برای شروع عکاسی با پس زمینه سفید در استودیو، شما به چندین چیز نیاز دارید.

– حداقل دو استروب استودیویی با تعدیل کننده یا فلاش (سه یا چهار تا بهتر میباشد و کار شما را آسان تر می کند). سافت باکس ساده ترین گزینه برای نور های پس زمینه شما میباشد.

– یک پس زمینه با رنگ روشن. سفید بهتر میباشد، اما این تکنیک برای هر رنگی که روشن تر از خاکستری میانی باشد عملی میباشد. این کار را می توان با پس زمینه های تیره تر هم انجام داد، اما برای جلوگیری از پیچیدگی کار، در صورت امکان از رنگ روشن استفاده کنید.

– فضا. شما برای به دست آوردن بهترین نتایج به فضا نیاز دارید. همانگونه که در ادامه شرح داده شده ، شما باید فضای کافی بین سوژه و پس زمینه نگه دارید تا از پخش شدن (نشت) نورهای پس زمینه بر روی سوژه جلوگیری کنید. برای پرتره، این فضا به اضافه فاصله شما از سوژه، به ۳ تا ۴ متر می شود. برای سوژه های کوچک تر، فضا اهمیت کمتری دارد.

– (اختیاری) یک نورسنج. چون ما با نسبت هایی با دقت متوسط سر و کار داریم، یک نورسنج در اینجا به شما کمک خواهد کرد. بدون نورسنج هم می توانید کار کنید، اما وجود آن کار را آسان تر می کند.

عکاسی تبلیغاتی در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  عکاسی تبلیغاتی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات