عکاسی صنعتی کرج بر آن است تا در جهت رونق در کسب و کار شما گام بردارد معمولا در اطراف همه ما شخصی هست که یا محصولی برای فروش داشته باشد و یا بخواهد برای کسب و کار جدیدش تبلیغ کند و یا حتی خود شما ممکن است تصمیم گرفته اید دست سازه های سنتی خود را برای فروش در اینستاگرام یا یک مارکت آنلاین تبلیغ کنید پس بین بحث های دوستانه و گپ های روزانه صحبت پیدا کردن گروهی متخصص برای عکاسی از محصولات و تبلیغات برندها دور از ذهن نیست.آیا در مورد عکاسی صنعتی کرج و تبلیغات حوزه برند ها اطلاعاتی دارید که با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا بتوانید بهترین فرد را برای کارتان انتخاب کنید؟ تاثیر تبلیغات بر هیچ‌ کس پوشیده نیست و همه‌ی ما قدرت آن را در گسترش کسب‌وکارها می‌دانیم. در دنیایی که قدرت رسانه‌ها چند برابر شده و فضای اطراف ما به وسیله‌ی عکس‌های جذاب و زیبا با انواع ترفندها و فیلترهایی که بر روی آن‌ها اعمال می‌شود احاطه شده، نمی‌توان تاثیر یک عکس صنعتی یا تبلیغاتی حرفه‌ای را نادیده گرفت! چه فروشگاه واقعی داشته باشید و چه صاحب یک فروشگاه آنلاین باشید، به عکاسی صنعتی نیازمندید تا بتوانید کسب‌وکار خود را به مخاطبان‌تان معرفی کنید. در دنیای مدرن و وسیع تبلیغات امروز وجود عکس های زیبا و با کیفیت که توسط یک عکاس حرفه ای گرفته شده است در واقع شناسنامه کاری و هویت بصری یک برند به حساب می آید . ما در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با مفهوم عکاسی صنعتی که یکی از ملزومات تبلیغات برای هر کسب و کاری محسوب می شود آشنا کنیم . عکاسی صنعتی کرج شاخه های زیادی دارد که ما در مقاله زیر به شرح بعضی از این عنوان ها پرداخته ایم و در نهایت لزوم همکاری شما با یک عکاس حرفه ای تبلیغاتی را بیان کرده ایم . یادتان باشد هر عکس به جای هزاران کلمه توضیح میتواند حرف برای گفتن داشته باشد .البته محتواهای دیگه ای مثل تیزر تبلیغاتی ، موشن گرافیک پادکست و غیره نیز میتوانند به آگاهی مردم از نام برند شما کمک کنند. شما باید بتوانید با عکس‌های گویا و پویا، با مخاطب‌تان سخن بگویید و برندتان را به مخاطب بشناسانید.

عکاسی صنعتی چیست ؟

عکاسی صنعتی، حوزه وسیعی است که چندین شاخه از عکاسی و تخصص در زیر آن قرار می‎گیرند. عکاسی صنعتی به شاخه‎‌هایی از عکاسی با اهداف تجاری اشاره دارد تا یک کالا یا برند یا حتی یک فرد تبلیغ یا یک کالا یا خدمات به فروش رسانده شوند

هر کسب‌وکاری که داشته باشید، داشتن عکس‌های با کیفیتی از محصول یا خدمات که بتواند توجه مشتری را به خود جلب کند و همچنین قادر باشد تاثیرِ ماندگاری بر ذهن او بگذارد، برای موفقیت‌تان بسیار حیاتی است. شما نیاز دارید در فضای حقیقی و مجازی، خود را به مخاطب معرفی کنید و جلوه‌ای بصری در ذهن او بسازید.

عبارتی هر نوع عکاسی که عکس‎برداری با هدف فروش صورت گیرد در زیر شاخه عکاسی صنعتی قرار می‎گیرد. عکاسی صنعتی کرج عکس‎برداری از محصولات، خدمات و حتی افراد مشهور را در بر می‎گیرد تا در کمپین‎های تبلیغاتی مانند مجلات، روزنامه‎ها، کاتالوگ‎های تبلیغاتی و موارد متعدد دیگر از این تصاویر برای تبلیغ مشتریان یا محصولات و خدمات آن‎ها استفاده شود.

تصاویر زیبا و با کیفیتی که بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی، کاتالوگ‎های محصولات، وب‎سایت‎های تجاری، موارد تبلیغاتی و غیره مشاهده می‎کنید زیرشاخه عکاسی صنعتی محسوب می‎شوند. این شاخه از عکاسی به طور کلی به منظور بالا بردن سطح فروش و ایجاد آگاهی از برند در مشتری برای تبلیغ یک کالا یا خدمات استفاده می‎شود.

واضح است که فعالیت و کار شما با ارائه تصاویر دارای رزولوشن پایین خدشه‌دار شده و در نظر مشتری، شرکتی غیرحرفه‌ای و مبتدی محسوب خواهید شد! علاوه بر این، استفاده بیش از اندازه از فُرم عکاسی‌های متداول تبلیغاتی، شما را بدون خلاقیت جلوه خواهد داد و نمی‌تواند برایتان سودی به همراه داشته باشد. اینجاست که عکاسی صنعتی به کارتان می‌آید و باعث می‌شود کسب‌وکار شما منحصربفرد و متمایز از رقبایتان دیده شود. معنی عکاسی صنعتی را می‌توان در بهینه‌سازی تصویر خلاصه کرد، به طوری که توجه مشتری و بیننده به سوژه‌ای که از آن عکاسی کرده‌اید جلب شود.

عکاسی صنعتی در کرج

یک محصول یا خدمات را گرفته و آن را از طریق تصاویر به نمایش می‎گذارند. این تصاویر به طور آشکاری تمام چیزی که یک برند یا خدمات با آن معنا پیدا می‎کند را نشان می‎دهند. هدف اولیه و مهم عکاسی صنعتی، وفاداری به وقایع و به نمایش گذاشتن جلوه‎های واقعی یک محصول است. به شکلی که توسط نورپردازی و طراحی صحنه در تبلیغ یک کالا غلو نشود. یک عکاس حرفه‎ای در حوزه صنعتی عکس محصول را به نحوی می‎گیرد تا خصوصیات و ویژگی‎های ممتاز آن را به تصویر بکشد. در این شاخه از عکاسی، کلیه قدم‎های لازم به شکل دقیق و از روی برنامه‎ریزی برداشته می‎شود و عکاس سعی می‎‌کند تا با استفاده از علم و دانش خود همه چیز را تحت کنترل گرفته و نتایج کاملا دقیقی ثبت کند. چون هدف به نمایش گذاشتن کالا به نحوی است که تصویر بازتابی از واقعیت محصول به شمار رود. البته این گفته به معنای بی‎روح بودن تصاویر نیست بلکه خواسته و نیاز کارفرما است که به چه نحو محصول خود را به تصویر بکشد.

انواع عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی کرج | همان‎طور که اشاره شد، عکاسی صنعتی حوزه وسیعی است و انواع مختلفی از عکاسی زیر شاخه آن قرار می‎گیرد. در ادامه با بعضی از شاخه‎ های عکاسی آشنا می‎شویم.

عکاسی تبلیغاتی

از عکاسی تبلیغاتی به طور کلی با هدف به نمایش گذاشتن یک کالا، خدمات، برند یا یک فرد در تبلیغات چاپی مانند مجلات، روزنامه‎ ها، بروشور و غیره استفاده می‎شود. شما می‎توانید در وب‎سایت‎ ها، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات دیجیتالی و بیلبوردها شاهد استفاده از این نوع عکاسی برای تبلیغ یک کالا یا خدمات باشید. عکاسی تبلیغاتی یکی از محبوب‎ترین شاخه‎ های عکاسی است که هدف اصلی آن ترغیب افراد به خرید است.

 

عکاسی هوایی

عکاسی هوایی شاخه‎ای از عکاسی است که تصاویر از ارتفاع بالایی گرفته می‎شود. عکس ‎ها با استفاده از دوربین‎ های پیشرفته از درون هلیکوپترها، سیستم‎های هواپیمایی، پاراشوت (چتر نجات) و بالون‎ها گرفته می‎شوند. مفاهیم استفاده شده در عکاسی هوایی شامل فاصله کانونی، تعداد فریم‎ها، علائم اطمینان، پوشش استریوسکوپیک، خطوط هوایی و نقشه‎های راهنما می‎شود.

عکاسی معماری و نمای داخلی

عکاسی معماری و نمای داخلی شامل عکس‎برداری از ساختمان‎ها، بناها و نمای داخلی یک خانه یا رستوران یا هرگونه فضایی می‎شود. عکاسان این رشته از عکاسی با استفاده از تکنیک‎های نورپردازی و عکاسی زیبایی یک نما یا فضای داخلی آن را به تصویر می‎کشند. از این نوع عکاسی در تبلیغ یک رستوران، آپارتمان‎ها برای وب‎سایت‎های مشاوره املاک، خانه‎ها و موارد متعدد دیگر برای جذب مشتری استفاده می‎شود.

 

چرا همه کسب و کارها به یک عکاس صنعتی حرفه ای نیاز دارند؟

عکاسی صنعتی کرج | متاسفانه، برای شرکتی که در مراحل ابتدایی تاسیس خود قرار دارد، اختصاص دادن هزینه برای استخدام یک عکاس حرفه‎ای به نظر یک هزینه اضافی است. این قبیل شرکت‎ها خیلی راحت در دام استفاده از تصاویر استوک می‎افتند یا حتی سعی می‎کنند خودشان این وظیفه را بر عهده بگیرند. اما باید بگوییم استخدام یک عکاسی حرفه‎ای برای رشد برند شما از همان ابتدا بسیار الزامی است.

لیندزی دونوان یکی از عکاسان مشهور ونکوور می‎گوید “در نهایت، شما برندتان هستید. استفاده از تصاویر حرفه‎ای ذات اهداف و خدمات شما را به تصویر می‎کشد. از قدیم گفته‎اند “زیبا در پیش چشمان، جذاب برای خرید” و استفاده از عکس‎های جذاب به مشتریان بالقوه شما خواهد گفت که شما سطح بالایی از حرفه‎ای گری دارید و خود را وفق کیفیت کرده‎اید.”

از طرفی باید گفت که امروزه شرکت‎ها هزینه زیادی صرف تبلیغ برای تایید محصولات خود می‎کنند. عکاسی صنعتی در همه جا به چشم می‎خورد از تبلیغات بنری گرفته تا بروشورها و بسیار مهم است که شرکت‎ها از نحوه استفاده از عکاسی صنعتی برای بهبود آگاهی برند خود مطلع شوند.

 

مزایای استفاده از عکاسی صنعتی برای کسب و کارها

هدف عکاسی صنعتی ، متقاعد‌سازی مشتری است؛ بنابراین اصلی‌ترین فوائد عکاسی صنعتی این است که بتوانید نظر مثبت مشتری را جلب کنید و با ارائه‌ی شیوه‌ای جدید و جذاب، در ذهن او ماندگار شوید. بدیهی است برای رسیدن به این منظور، احتیاج به تیمی حرفه‌ای و خلاق است تا بتواند بازار هدف را شناسایی کند و با شناخت و درک نیازهای مخاطب، بتواند سوژه‌ی عکاسی را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد.

بالا بردن سطح کیفیت تصویر برند شما

عکاسی صنعتی کرج باعث به نمایش گذاشتن کالا و خدمات شما به یک شکل حرفه‎ای می‎شود. مشتری شما می‎تواند به شکل موثرتری از ذات فعالیت و محصولات شما آگاه شود و هم‎چنین یک وجهه حرفه‎ای گری برای شرکت شما به وجود می‎آورد.

بالا بردن سطح برتری برند شما

اگر شرکت شما قصد برگزاری یک رویداد بزرگ را دارد شما با استخدام یک عکاس صنعتی می‎توانید از این رویداد تصاویر جذابی بگیرید. شرکت‎ها می‎توانند این تصاویر را در وب‎سایت‎های رسمی خود، بروشورها و صفحه فیس‎بوک منتشر کنند تا برتری برند آن‎ها در پیش مشتریان بیشتر شود.

بالا بردن سطح آگاهی از برند

عکس‎های خلاقانه می‎تواند بر روی مشتریان بالقوه تاثیر بادوامی بگذارد و هم‎چنین به افزایش فروش یک شرکت کمک کند.

افزایش فروش و برگشت سرمایه

انجام عکاسی صنعتی به شکل مبتکرانه و خلاقانه برای یک شرکت باعث بهبود فروش کلی و برگشت سرمایه بیشتر می‎شود. اگر یک شرکت قصد دارد در تصاویر محصول توضیحات آن را نیز لحاظ کند، سطح فروش محصولات آن به طور مستقیم بالا می‎رود.

 

عکاسی صنعتی کرج

برای عکاسی صنعتی کرج با ما همراه باشید.

نظرات