اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین کیفیت چاپ هدایای تبلیغاتی را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد هدایای تبلیغاتی مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

هدایای تبلیغاتی مفید چیست؟

اگر ما بخواهیم مردم تبلیغ ما را ببینند، باید توجه آنها را جلب کنیم. خیلی از کارها و خدمات چاپی از جمله چاپ تراکت ،بیلبورد ، کاتالوگ و.. می تواند برای معرفی و شناخت در بازه زمانی خاصی تاثیر گذار باشد ولی ماندگاری ندارند. بنابراین برای جذب مشتری بیشتر و برای اینکه نامتان تا ابد در ذهن مخاطبانتان باقی بمانند می توانید از هدایای تبلیغاتی مفید و اثربخش استفاده نمایید.

مرحله اول : باید هدف تبلیغ مشخص شود. مرحله دوم: باید بودجه تبلیغات خود را مشخص کنیم. قدم سوم پیام تبلیغ است و اینکه به موازات آن از چه رسانه ای میخواهیم استفاده کنیم. اندازه گیری اثربخشی تبلیغات بسیار حائز اهمیت میباشد.

معرفی هدایای تبلیغاتی ارزان و مفید

کلید موفقیت شما در کسب و کارهای کوچک شناخت برند در بین مخاطب می باشد. چراکه اگر برند شما را مشتری بشناسد می تواند مستقیم به شما رجوع کند. یکی از راه های برند سازی استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد. در این میان انتخاب هدیه و محصول تبلیغاتی بسار حائز اهمیت می باشد چرا که محصول تبلیغاتی نمادی از برند شما در ذهن مخاطب می شود. مثلا اگر شما آرایشگاهی تازه تاسیس کرده اید می توانید از ست مانیکور، اینه تبلیغاتی، کیف آرایشی، و.. استفاده کنید. همانطور که در بالا گفته شد باید برای انتخاب هدیه خود، بودجه خودتان را در نظر بگیرید خیلی از هدایای تبلیغاتی، ممکن است مفید باشد ولی بودجه شما برای خرید آن کم باشد.

بهترین هدایای تبلیغاتی

برخی از هدایای تبلیغاتی مفید و ارزان :

ساعت تبلیغاتی :

از دیگر هدایای تبلیغاتی مفید می توان به ساعت تبلیغاتی اشاره کرد. ساعت های تبلیغاتی نیز در مدل های ساعت دیواری تبلیغاتی، ساعت رومیزی تبلیغاتی، ساعت مچی تبلیغاتی به بازار عرضه می شود. مسلما هر فردی برای برنامه ریزی روزانه و زندگی خود، از ساعت و زمان استفاده می کند. بنابراین با توجه به همه گیر بودن این موضوع می توان به اهمیت و مفید بودن این هدیه تبلیغاتی پی برد. شما با چاپ ساعت تبلیغاتی می توانید یک هدیه مفید و کاربردی را به مخاطب خود ارائه دهید.

خودکار تبلیغاتی :

خودکار تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی مفید و ارزان و کاربردی می باشد. این هدیه تبلیغاتی در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شود از جمله خودکار تبلیغاتی پلاستیکی، خودکار فلزی تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی تاچ، روان نویس و یا اتود تبلیغاتی که با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید نمونه مورد نظر را انتخاب نمایید. برای زیبایی بهتر هدیه تبلیغاتی خود می توانید یک جعبه خودکار نیز به همراه خودکار تبلیغاتی مورد نظر تهیه کنید.

ماگ تبلیغاتی :

لیوان نیز جز هدایای مفید و کاربردی به شمار می رود. یک ماگ تبلیغاتی از جمله لیوان سرامکی تبلیغاتی، لیوان پلاستیکی، زیرلیوانی تبلیغاتی، فلاسک تبلیغاتی، ست لیوان مسافرتی می تواند هدیه تبلیغاتی ارزشمندی بشمار رود. کلیه این محصولات با قابلیت چاپ برند شما می باشد.

جاکلیدی و جاسوئیچی تبلیغاتی :

اگر به دنبال یک هدیه ارزان قیمت و کاربردی می گردید انتخاب یک جاسوئیچی و سرکلیدی تبلیغاتی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. جاکلیدی در مدل های مختلف از جمله جاکلیدی چرمی، جاکلیدی فلزی، جاکلیدی چوبی و.. بشمار می رود همچنین از نمونه های فانتزی جاکلیدی برای زیبایی و جلب نظر مشتری می توانید استفاده کنید از جمله: جاکلیدی طرح خانه برای املاک، بانک مسکن و..، جاکلیدی طرح ماشین برای کارواش،نمایشگاه ماشین، تعمیرات و..، جاکلیدی طرح کامیون برای باربری و فروش کامیون و قطعات آن،، جاکلیدی طرح لباس برای بوتیک و مزون و…، جاکلیدی متری و سرکلیدی ابزار دار، برای عمران و معماری و ساختمان و تعمیرات و… می تواند مفید باشد.

پوشه و پاکت تبلیغاتی :

در کلیه بنگاه های املاک، آموزشگاه ها، اداره ها، مدارس، بیمارستان ها، و یا حتی در منازل برای نگهداری اسناد و مدارک و دفتر چه و… از پوشه و پاکت استفاده میشود. این امر موجب شده تا خیلی افراد حتی درکنار خرید هدایای تبلیغاتی دیگر، پوشه و پاکت تبلیغاتی را نیز انتخاب کنند. پوشه تبلیغاتی هم میتواند بصورت پارچه ای باشد و یا بصورت طلقی و درسایز دلخواه نیز تولید و چاپ میشود. بنابراین شما با صرف هزینه کمی برای چاپ پوشه و پاکت تبلیغاتی می توانید تا سالها نامی از خود به یادگار بگذارید.

جاکارتی و جلد مدارک :

این دسته از هدایای تبلیغاتی می تواند برای خیلی از اصناف و مشتریان مفید و کاربردی باشد. تمام رانندگان مدارک لازم را باید در یک جلد مدارک جا دهند. در واقع اکثر افراد کارت اعتباری خود را در جا کارتی قرار می دهند. بنابراین با توجه به مخاطبان و حرفه و شغل خودتان می توانید در صورت نیاز از جاکارتی و جلد مدارک به عنوان هدیه تبلیغاتی خود استفاده کنید. مسلما یک جاکارتی و جلد مدارک در دست هر شخصی باشد تا مدت ها قابل استفاده بوده و همین امر موجب می شود تبلیغ شما برروی آن در ذهن مشتری حک شود. جاکارتی، کیف پول، جلد مدارک و جلد بیمه نامه، جلد دسته چک و.. می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مفید و اثربخش برای مخاطبان شما بشمار رود.

آفتابگیر تبلیغاتی :

اکثر رانندگان برای جلوگیری از گرما و نور در اتومبیل مخصوصا در فصل تابستان از آفتابگیر استفاده می کنند. با چاپ آفتابگیر تبلیغاتی و نصیب برروی شیشه اتومبیل علاوه بر جذب مشتری خود. نگاه افراد دیگر را به تبلیغ خود جذب می کنید. آفتابگیر تبلیغاتی نیز مدل های مختلفی دارد و در رنگ بندی های مختلف بفروش می رسد.

سایر اقلام تبلیغاتی :

ست رومیزی، فلش مموری، پاوربانک، پدموس تبلیغاتی، پازل اختصاصی، بادبزن، بوگیر ماشین، کلاسور، کیف تبلیغاتی، ماشین حساب تبلیغاتی، دفتر تلفن تبلیغاتی، دفترچه یادداشت تبلیغاتی، سررسید و تقویم، کلاه تبلیغاتی و.. می تواند جز هدایای تبلیغاتی مفید نیز قرار بگیرد و میتواند پیشنهاد خوبی برای ماندگاری و مفید بودن تبلیغ شما باشد. در مورد بهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی  در مقالات قبل توضیح داده شده ، از شما دعوت میشود برای اطلاعات بیشتر به این مقاله مراجعه کنید .

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی و‌ چاپ هدایای تبلیغاتی خلاقانه در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات