اگر به دنبال طراحی لوگو در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی لوگو در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لوگو در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

طراحی لوگو آرایشی:

طراحی لوگو های آرایشی و بهداشتی از جمله طراحی های گرافیکی میباشد که باید باتوجه به شناخت مخاطب، نوع محصول و بازار هدف انجام بشود. طراحی لوگو آرایشی، محصولی مانند عطر یا ادکلن جنسیت مخاطبان بسیار بسیار اهمیت دارد. انتخاب رنگ، نوع بسته بندی و ارائه طرح همه و همه به یکدیگر مرتبط میباشند. برای انتخاب رنگ در صورتی که مخاطب بانوان هستند بهتر میباشد از رنگ های روشن، پاستیلی و فانتزی استفاده بشود. با استفاده از این رنگ ها می توان حس و بوی عطر های شیرین، لوس و دخترانه یا زنانه را القا نمود. شاید در بسیاری از فروشگاه های عطر شنیده باشید که رایحه های لوس و شیرین دخترانه میباشند و رایحه های شیرین و اغوا کننده برای بانوان از این رو با دیدن رنگ میتوان حدس زد، محتویات چه محصولی را ارائه خواهد داد. در محصولات آرایشی متعلق به آقایان از جمله عطر و ادکلن بیشتر از رنگ های تیره استفاده می شود. رنگ های تیره بیشتر نشان از اقتدار، اتکا و قدرت را دارند که همگی با توجه به ویژگی های آقایان همخوانی درستی دارد. از این رو عطر هایی که اغلب آقایان استفاده می کنند زمخت، تلخ، چوبی و گرم میباشند. رنگ های تیره به خوبی این احساس را منتقل می کنند.

طراحی لوگو در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی لوگو در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات