اگر به دنبال طراحی لوگو در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی لوگو در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لوگو در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

چگونه لوگویی خوب و متناسب طراحی کنیم؟

– اگر محصول شما مخاطبین خاصی (از نظر سن، جنسیت و …) دارد، برای طراحی لوگو نیز مخاطبان را مورد هدف قرار بدهید.

– از کلیشه‌ها و طرح‌های آماده و تکراری دوری کرده و سعی کنید منحصر بفرد باشید.

– لوگوی خوب، لوگویی میباشد که وابسته به زمان نبوده و در هر دوره‌ای مفهوم و جذابیت خود را از دست ندهد. اگر از فونت‌ها و یا طرح‌های مد روز استفاده کنید، ممکن است مدتی بعد جذابیت خود را از دست بدهد.

– گاهی می‌توانید از رنگ برای انتقال پیام خود استفاده بکنید. (با توجه به روانشناسی رنگ‌ها)

– توجه بکنید لوگویی که طراحی می‌کنید، در حالت سیاه و سفید کاملا واضح و خوانا باشد و همچنین به گونه‌ای طراحی بشود که در یک تلفن همراه کوچک و در کامپیوتر تاثیر یکسانی بر مخاطب بگذارد.

-می‌توانید با کمی خلاقیت بیشتر، از فضای سفید (منفی) در طراحی لوگو خود استفاده کنید:

این شیوه که در آن لوگو از ترکیب “تصویر در فضای مثبت (آشکار)” و “تصویر در فضای منفی (پنهان)” تشکیل شده است باعث می‌شود مخاطبان بیشتر جذب شده و از کشف معانی متعدد لذت ببرند.

طراحی لوگو در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی لوگو در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات