اگر به دنبال طراحی لوگوی ورزشی در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی لوگوی ورزشی  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لوگوی ورزشی در کرج مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

طراحی لوگوهای ورزشی:

یک لوگوی ورزشی باید چیزی بیش از رنگ خاص یک باشگاه یا تیم را به تصویر بکشد. در این لوگوها باید نگرش ها و تاریخ باشگاه یا رشته ورزشی و گروه طرفداران درنظر گرفته بشود. همچنین باید توجه کرد که هر باشگاه ورزشی بطور مثال فوتبال یا شنا مستلزم نوع متفاوتی از لوگو است. بنابراین نمادها و سنبل هایی که به کار میبرید باید متناسب با رشته ورزشی موردنظر باشد.

 

 

نکات طراحی لوگوهای ورزشی:

از فونت هایی استفاده کنید که حس سرزندگی را در طراحی لوگو ایجاد کرده و به مخاطب نیز انتقال دهد. رنگ ها نیز باید حامل احساساتی از قبیل انرژی، حرکت و جنبش باشند. بطور مثال رنگ زرد نماد اعتماد به نفس، انرژی و جنبش است. رنگ قرمز نماد مردانگی، قدرت، شورو هیجان است. رنگ سیاه نیز حس تعالی و کنترل را انتقال میدهد. اگر ورزش مورد نظر مربوط به آب است، حتما از رنگ آبی در طراحی لوگو استفاده کنید. جزئیات را محدود کنید. بخاطر اینکه لوگوهای ورزشی در سایزها و کاربردهای مختلف از جمله بر روی پیراهن، مهر، سربرگ و … چاپ میشوند، باید خوانا و قابل تشخیص باشند.

 در تمام رشته های ورزشی طرفداران نقش بسیار مهمی دارند. باید شناخت کافی از طرفداران رشته ورزشی موردنظرتان داشته باشید و سعی کنید انتظارات انها را در طرح لوگو براورده نمایید.

نظرات