آژانس تبلیغاتی مَگ شو با ارائه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی گرافیک و طراحی لوگو در کرج آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

طراحی لوگو در کرج

۱) استفاده ی هوشمند از جذابیت بصری:

بعضی از لوگوهای مورد اقبال در جهان از تکنیک هایی استفاده می کنند که به آن خلق جذابیت بصری لوگو گفته می شود. در این تکنیک طراحی لوگو دو تصویر در قالب یک اثر واحد عرضه می شود به نحوی که طراحی لوگوی مورد نظر یک مفهوم را نمایندگی کند.

۲) استفاده از رنگ حیاتی است:

پالت رنگها یکی از مهمترین قسمت های یک لوگوی ماندگار است. این یک انتخاب کم اهمیت نیست، رنگها معانی را میرسانند و ایده ها را منتقل میکنند.
گاهی اوقات اجبار استفاده از رنگ سازمانی یک برند برای شما آزار دهنده است زیرا با سلیقه شما همخوانی ندارد اما حتما در طراحی لوگوهای جدید آزادی عمل انتخاب رنگ ها از آن شماست.

۳) درگیر کلیشه های طراحی لوگو نشوید:

هر چند سال یک بار طراحی لوگو دچار تغییر می شود برخی از مدهای آن از میان می روند و تکنیک های جدیدی در آن متداول میشود. معمولا طراح ها دوست دارند تا بر اساس گرایش های جامعه طراحی لوگو را انجام دهند و مطالعه گرایشات جامعه و جدیدترین تکنیک ها برایشان جالب است اما زمانی که چند طراح دقیقا یک ایده یکسان را برای چندین طرح متفاوت اجرا می کنند فاجعه بار است.

۴) شخصیت پردازی کنید:

معنیی شخصیت پردازی در طراحی لوگو مفهوم بسیاری مهم و اساسی است .نه تنها باید حتی الامکان از کلیشه ای کار کردن بپرهیزید بلکه باید تلاش کنید شخصیتی منحصر بفرد برای لوگو و طراحی آن ایجاد نمایید.

۵) همه تایپوگرافی را دوست دارند:

وقتی که درباره منحصر بفرد بودن لوگو صحبت می کنیم باید اذعان کنیم که هیچ عنصری بیشتر از نوشتار خاص عنوان لوگو نمیتواند حس خاص بودن را القا کند. خیلی کم پیش می آید که لوگوی خوبی را ببینیم و در آن فقط از فونت استفاده شده باشد، اگر کسی در ازای طراحی لوگو به شما هزینه ای را پرداخت می کند انتظار دارد در قبال آن شما نیز تلاش کرده کرده باشید. استفاده از نوشتار خاص و تایپوگرافی باعث میشود لوگو ما در طول زمان خاص بماند. اگر از تکنیک ساده ای برای طراحی لوگو استفاده کنید طراحان مبتدی به راحتی آن را کپی می کنند پس سعی کنید در تایپوگرافی مهارت واقعی خود را به رخ بکشید و برای آن زمان بگذارید و به خاطر داشته باشید اگر طرح شما مشهور شود، طراحان زیادی از آن کپی خواهند کرد.

۶) ساده کار کنید:

هرچقدر شما طراح حرفه ای و خلاق باشید باید این عبارت را به خاطر داشته باشید “بیش از حد طراحی نکنید” گاهی اوقات در سادگی مفاهیم انتقال می یابد که با پیچیده ترین طرح ها قابل انتقال نیست. بزرگترین و مشهورترین برندهای جهان از طرح های ساده ای برای لوگو ی خود استفاده کرده اند.

۷) با تناسب کار کنید:

بعضی از طراحان از بحث درباره تناسب و تقارن طفره می روند و آن را بی فایده می دانند اما برای خلق لوگویی ماندگار، یکی از بحث های مهم است.

۸) برای فضاهای خالی طراحی داشته باشید:

استفاده از جذابیت بصری یک تکنیک قدیمی و با سابقه است اما روش هوشمندانه تر برای انتقال مفاهیم در طراحی لوگو استفاده از فضاهای خالی هستند.

۹) فعال در مقابل غیر فعال:

یکی از حقایقی که خیلی دیر طراحان لوگو به آن پی بردند القای مفهوم حرکت یا حس فعال بودن در طراحی لوگو است. این تکنیک همیشه مناسب نیست (مانند لوگوی اپل) ، اما گاهی اوقات می تواند به لحاظ بصری و مفهوم کارآیی لوگو را چند برابر کند.

۱۰) معنی لوگو را بدانید:

هر لوگوی خوب یک داستان دارد. فراتر از ظاهر زیبا، لوگوی خوب باید معنی و مفهومی خوبی داشته باشد که در ظاهر و باطن آن نهفته باشد.

 

 

طراحی لوگو در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی لوگو در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات