اگر به دنبال طراحی کاتالوگ در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی کاتالوگ در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی کاتالوگ در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ به مجموعه ی گردآوری شده از محصولات یا خدمات ارائه شده توسط یک شرکت یا یک موسسه با ریزترین اطلاعات مورد نیاز برای فروشنده یا واسطه آن کالا یا خدمات گفته میشود.

در واقع کاتالوگ ها برای افرادی که رابط میان تولید کننده و مصرف کننده می باشند، تهیه میگردد. این اشخاص خریداران عمده یا کسانی هستند که نقش بطورمثال فروشنده یا مغازه دار، نقش واسطه میان ارائه دهنده خدمات و گیرنده خدمات مانند بطورمثال شرکت های مخابراتی و …را بازی می کنند. کاتالوگ ها برای معرفی کالا یا خدمات به این اشخاص یا موسسات، تهیه می گردند و حاوی اطلاعاتی هستند که تنها به درد آنها می خورد و این اطلاعات لازم نیست برای مصرف کننده معنی و مفهومی داشته باشد.

اگر شما تولید کننده یک محصول آرایشی و بهداشتی میباشید، کاتالوگ شما برای داروخانه ها، مغازه دارها و یا واسطه های پخش این محصولات تهیه و طراحی می گردد و حاوی اطلاعاتی در مورد محصولات شما به صورت کلی یا جزئی است. بطورمثال کاتالوگ شما می تواند شامل کلیه تولیداتتان از قبیل صابون، شامپو، کرم و … باشد که آنها نیز به نوبه خود ریزتر شده و شامل انواع شامپو و انواع کرم باشد، یا می توانید کاتالوگ جداگانه های برای هر کدام از محصولات خود مثلا مجموعه شامپوها یا کرم ها، تهیه کنید. چیزی که مهم است اطلاعات داخل این کاتالوگ هاست . این اطلاعات شامل قیمت محصول، سایز محصول (احیانا اگر مهم باشد) تعداد محصول در یک کارتن، اندازه کارتن، قیمت کل کارتن (حاوی n عدد محصول)، تعداد رنگ از هر محصول در کارتن (اگر مهم باشد) و …  واضح است که این اطلاعات برای فروشنده یا واسطه تهیه شده است و به مصرف کننده مربوط نمی شود.

 

 

طراحی کاتالوگ در کرج

 

طراحی کاتالوگ در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی کاتالوگ در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

div>

نظرات