تیزر تبلیغاتی همانند عکاسی تبلیغاتی یک روشی برای معرفی و شناساندن محصولات و خدمات شماست.

اما قبل از اینکه به فکر ساخت تیزر تبلیغاتی بیافتید چند سوال مهم مطرح است

اگر در تولید تیزر تبلیغاتی موارد بالا مشخص نباشند، پیش بینی می شود نتیجه ی تبلیغ مایوس کننده باشد. اما جای نگرانی نیست

کارشناسان ما مفتخرند تا در زمینه های تبلیغات ویدئویی و ویدئو مارکتینگ، مشاوره های اختصاصی و جامعی به شما ارائه دهند.

  • بستر های تبلیغاتی کسب و کار من برای عرضه محصولات و خدمات چیست؟
  • چه نوع تیزری برای معرفی محصول یا خدمات کسب و کارم مفید است؟
  • بسترهای نمایش تیزر ساخته شده کجاست؟ نمایشگاه؟تلویزیون؟شبکه های اجتماعی؟ و…

 

تجهیزات مورد استفاده در تیزر تبلیغاتی

مراحل ساخت یک تیزر تبلیغاتی مناسب 

ارسال درخواست
ابتدا درخواست خود را به واحد ساخت تیزر تبلیغاتی ارسال کنید. برای این منظور می توانید درخواست خود را از طریق ایمیل و یا شماره تلفن های شرکت به کارشناسان مربوطه برسانید.

بررسی و پیشنهادات
کارشناسان ما با توجه به نوع کسب و کار شما بهترین پیشنهادات را در زمینه ساخت و تهیه تیزر تبلیغاتی به شما خواهند داد و نقشه کار را برای شما ترسیم خواهند کرد.

نتیجه گیری و برآورد هزینه و زمانبندی
در انتها پس از نهایی سازی و انجام توافقات اولیه ، قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی با شما بسته شده و کار ساخت تیزر با توجه به نوع تیزر، قیمت گذاری و زمان بندی می شود.

ساخت تیزر تیلیغاتی با رویکرد شکل گیری محصول نهایی

رویکرد در تیزر تبلیغاتی بر مبنای شکل گیری فرایند تولید ، اهداف بلند مدت ، پرداخت ویژه به محصول و مقایسه با کالاهای داخلی و خارجی بهمراه تاکید بر نکات بارز محصول ، و علت پیدایش محصول که فرایندی است برای شکل دهی تیزر تبلیغاتی است. اگر قصد معرفی محصولات خود را دارید با ساخت تیزر تبلیغاتی و انتشار آن در رسانه های مختلف، برند خود را به همگان معرفی نمایید. این کار تاثیر فراوانی در زمینه ی فروش دارد.

ساخت فیلم صنعتی

ساخت مستند شهری (سمفونی شهری)
در مستند سمفونی شهری نگاه قالب بر جریان زندگی یک شهر که تمام فاکتورهای یک شهر را از قبیل سیمای شهر ، خیابان ها ، خودروها ، فضای سبز ، فضای صنعتی ، تردد آدمها ، ارتباطات ، تجمع و موقعیت هایی که شاخصه همان شهر است تاکید دارد. این مستند در واقع یک روز یک شهر را نشان می دهد. در ساخت مستند شهری به تمامی عوامل بالا توجه می شود و در درست کردن آن سعی می گردد حس و حال و روح شهر به بیبننده انتقال پیدا کند.

طراحی آگهی تلویزیون

ساخت تیزر و کلیپ های کوتاه برای شبکه های اجتماعی
با گستردگی روزافزون مخاطبان شبکه مجازی یکی از بهترین تبلیغات در این بخش ساخت ویدئوهای ویژه کوتاه، برای نمایش در صفحات شبکه های اجتماعی است.نوع تبلیغات در این بخش باید عمومی تر و به گونه ای جذابیت بیشتری داشته باشد که قابل اشترک گذاری در بین مخاطبان را دارا باشد. ساخت موشن گرافیک جهت ارائه محصولات تولیدی در رسانه های اجتماعی بیشتر توصیه می شود.

ساخت مستند شهری و ساخت تیزرهای تبلیغاتی در زمینه تلویزیون

با توجه به گستردگی مخاطب تلویزیون ساخت تیزر تبلیغاتی برای تلویزیون متفاوت از رسانه های دیگر است. با در نظر گرفت قیمت بالای پخش در تلویزیون ،تیزرهای تبلیغاتی با کمترین زمان باید تبلیغ خود را به مخاطب عرضه کند. یعنی از گرافیک و ایده نهایت استفاده شود تا در کمترین زمان پیام تبلیغ به گوش مخاطب برسد و این پیام در ذهن مخاطب ماندگاری داشته باشد.

ساخت موشن گرافیک
ساخت اینفوگرافیک و انیمیشن برای تولید و عرضه محصولات غذایی،صنعتی،اجتماعی، و شهری…
اینفوگرافیک یکی از روش های نوین برای پرداخت ویژه به “پیام تبلیغ” در کمترین زمان و با تاثیر پذیری بیشتر است. این گونه تبلیغات با استفاده از آیکون های هر موضوع و با استفاده از فضا سازی تبلیغ صمیمانه عرضه می شود. منظور از تبلیغ صمیمانه ایجاد ارتباط با بینندگان تیزر، به صورت کاملا خودمانی است. انیمیشن های ارائه داده شده با توجه به بستر گرافیکی مناسب می توانند، در کوتاهترین زمان پیام تبلیغ را در ذهن مخاطب حک کنند.

ساخت تیزر موشن گرافیک جهت ارائه محصولات تولیدی

در این روش تصاویر حقیقی (در نوع مختلف) با اضافه شدن ویژگی های متنی که توضیح سوژه را می دهد برای تاثیر گذاری بیشتر و اضافه گردن گرافیک و بافت تصویری مضاعف از روش موشن گرافیک استفاده می شود. این روش بازخورد زیادی برای کسب و کارها دارد زیرا که با به کار گیری ترکیبی از گرافیک و تصاویر حقیقی می توان بالاترین سطح را در ساخت تیزر تبلیغاتی ایجاد کرد و در زمان مناسب پیام تبلیغ را در ذهن و جان بینندگان جای داد.

ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت فیلم های تبلیغاتی برای بیلان کاری مراکز و شرکت ها
تهیه یک فیلم از فعالیتهای یک ارگان یا اداره یا یک بخش کوچک ، در کلیه زمینه های فرهنگی ، اقتصادی ، عمرانی و … که در یک مدت زمان ایجاد شده باشد . هر شرکتی برای معرفی خود می تواند از خدمات ساخت فیلم تبلیغاتی استفاده کند. با داشتن یک فیلم یا تیزر کوتاه از خدمات خود می توانید مخاطبان بیشتری را با برند خود آشنا کنید .

شما با ساخت یک تیزر تبلیغاتی فقط برند خود را معرفی می کنید. اما با داشتن یک سایت شما می توانید کسب و کارتان را به صورت کامل معرفی کنید. پیشنهاد ما به شما ایجاد یک سایت حرفه ای در جهت بالا بردن میزان فروش ویا شناخته شدن برند خود . اگر شما به دنبال این هستید باید یک سایت متناسب با معیارهای مدنظرتان داشته باشید. ما در مگ شو سعی می کنیم بهترین پکیج های طراحی وب سایت را برای شما عزیزان فراهم آوریم.

نظرات