ذکاوت در طراحی حرفه ای و خلاقانه ی کارت ویزیت:

طراحی کارت ویزیت در کرج به ظاهر، کار ساده ای میباشد، اغلب کسانی که کار چاپ و تبلیغات را شروع کرده اند از طراحی کارت ویزیت شروع کردند. کارت ویزیت، حکم سفیر شما را دارد. طراحی حرفه ای و خلاقانه ی کارت ویزیت، نتیجه اینکه کارت ویزیت شما دورانداخته شود یا نگهداری شود را تعیین می کند.
آژانس تبلیغاتی مگشو به طراحی کارت ویزیت از منظر اقتصادی نگاه نمی کنند بلکه آن را به عنوان نمونه کار خوب و راه کاری برای کشف مشتریان جدید تلقی می کنند. برای همین هم به آن اهمیت داده و یک کار حرفه ای و خلاقانه انجام می دهند.
با توجه به اینکه کانون های تبلیغاتی یکی از پرسوناهای اصلی مجموعه هدایای تبلیغاتی صدرا محسوب می‌شوند سعی کرده ایم به بخش ها و ظرایف کاری مهم شرکت های تبلیغاتی در قالب سلسله مقالات مرتبط با این حوزه، بپردازیم.

چرا به کارت ویزیت با وجود این همه فناوری نیاز داریم؟

اگر صاحب یک کسب و کار میباشید، خواه یک کسب و کار کوچک یک نفره یا یک شرکت بزرگ صد نفره، یا اگر در شرکتی مشغول به فعالیت می باشید، در هرصورت نیاز به معرفی خود و محصولاتتان به مشتریان جدید دارید. روش های گوناگونی برای معرفی کسب و کار به دنیای خارج از آن وجود دارد که یکی از مهم ترین آن، استفاده از کارت ویزیت میباشد. متاسفانه بسیاری از کسب و کارها شخصا وارد عمل شده و به طراحی کارت ویزیت می پردازند. در حالی که اگر کارت ویزیت از طراحی خوبی برخوردار نباشد، نتیجه ای عکس برای شرکت به همراه خواهد داشت و مشتریان را از شما دور خواهد کرد.

بنابراین لازم است برای طراحی و چاپ کارت ویزیت به شرکت های تبلیغاتی معتبر و با تجربه و یا چاپخانه های مختص چاپ کارت ویزیت مراجعه نمایید تا بتوانند کارت ویزیت درخواستی را طبق نیاز شما طراحی و چاپ نمایند.

نکته مهم در طراحی کارت ویزیت ها خوانایی آن، حرفه ای و جذاب بودن می باشد تا بتوان از طریق آن شغل و حرفه شما را با مشتری در میان گذاشته و مشتریان در صورت نیاز به شما مراجعه نمایند.

علت نشان دهنده پر اهمیت بودن کارت ویزیت برای کسب و کار:

وجود کارت ویزیت برای تمامی کسب و کارها امری ضروری میباشد. در واقع قابل لمس بودن کارت ویزیت ها، آنها را برای صاحبان کسب وکارها که علاقه زیادی به ارتباط های شخصی دارند، مفید کرده . همچنین ملموس بودن کارت ویزیت ها همراه با طراحی خلاقانه آنان باعث می شود مشتری ها کسب و کار را به خاطر بسپارند و در صورت نیاز به محصول یا خدماتی خاص، در ناخودآگاه خود کسب و کار شما را به یاد آورند.

۱- عدم استفاده از موبایل هوشمند توسط بسیاری از افراد:

در بسیاری از کشورها تحقیقات گسترده ای در ارتباط با میزان برخورداری افراد مختلف با رده سنی، تحصیلات و فرهنگ متفاوت از تلفن های هوشمند انجام شده و نتیجه آن نشان می دهد که هنوز افراد بسیاری هستند که امکان استفاده از تلفن های هوشمند را به علت مختلف اعم از عدم توانایی در خرید یا عدم برخورداری از دانش کافی ندارند. بنابراین لازم میباشد برای اطلاع رسانی این افراد نسبت به خدمت و محصولات خود، تبلیغات منحصر به فردی انجام گیرد. در چنین مواقعی یک کسب و کار برای انتقال اطلاعات تماس شرکت خود نیاز به استفاده از روش های سنتی دارد که طراحی و چاپ کارت ویزیت می تواند در این بین از بهترین گزینه ها باشد.

۲- مشروعیت بخشیدن به کسب و کارتان:

به خاطر داشته باشید که اکثر مشتریان بعد از برخورد و اطلاع از کسب و کار، قانونی بودن و مشروعیت کسب و کار را می سنجند. درصورتی که کارت ویزیت به صورت حرفه ای طراحی و چاپ شده باشد در چند ثانیه و به سرعت می تواند مشروعیت کسب و کار را به راحتی به مشتریان القا کند. مشروعیت بخشیدن به کسب و کار به مشتری این اطمینان را می دهد که شما آماده همکاری با وی میباشید و می تواند روی شما حساب باز کند. بنابراین در اسرع وقت با اطلاعات درج شده روی کارت ویزیت تماس گرفته و ارتباط برقرار می کند.

۳- توسعه دادن روابط انسانی به واسطه ی کارت ویزیت:

امروزه ارتباط و انتشار اطلاعات از طریق کانال های مجازی با سرعت بالایی انجام می گیرد که بسیار مفید بوده ولی در عین حال معایبی هم به همراه دارد. چرا که در این بستر هیچ راهی نیست که بتوان با اعتماد به دیگران گفتگو کرد. زیرا ارتباطات دیجیتال عناصر اصلی ارتباطات مانند علاقه، برقراری ارتباط چشمی و فشردن دست را در ذات خود ندارند. بنابراین برای رشد کسب و کار در بازار رقابتی امروزی، به چیزی فراتر از آن نیاز است.

دست به دست شدن کارت ویزیت یک روش برای برقراری روابط انسانی میباشد. به ویژه این که یک روش عالی برای ادامه گفتگو و مذاکره با افرادی میباشد که به خدمات و محصولات شما علاقه نشان داده اند. استفاده از کارت ویزیت و تقدیم آن به مشتریان، برای ارتباط گرفتن با آنهایی که با ارتباط چشمی یا گفتگو های کوتاه جذب کرده اید، عالی هستند. بنابراین در ملاقات های حضوری خود به هیچ عنوان استفاده از کارت ویزیت را فراموش نکنید.

۴- تسهیل کردن فرآیند شبکه سازی:

بدیهیست که برقراری ارتباط با مخاطبان حرفه ای در هر گونه کسب و کار از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد. برای شبکه سازی و برقراری ارتباط با دیگران چندین راه مثل مکالمه رو در رو، تماس تلفنی، ایمیل و حضور در شبکه های اجتماعی وجود دارد. با این حال خیلی از مردم ترجیح می دهند تعامل رو در رو داشته باشند، چرا که این نوع تعاملات برای برقراری شبکه های با کیفیت و حرفه ای سودمندتر میباشند. در چنین حالتی هر فردی نیاز به وجود کارت ویزیت شخصی یا شرکتی دارد تا بتواند طی آن خود و کسب و کار را به مشتری نشان داده و ارتباط عمیق تری برقرار نماید و بدین وسیله بتواند راه ارتباطی آینده خود را به مشتری تضمین دهد.

همچنین وجود کارت ویزیت نشان می دهد شما برای هویت کسب و کار خود اهمیت قائل هستید. به میزانی که شبکه شما گسترش پیدا کند، فرصت های تجارتی نیز افزایش می یابد.

برای طراحی کارت ویزیت در کرج با ما درتماس باشید.

 

نظرات