اگر به دنبال طراحی بروشور پزشکی در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین و عالی ترین تجربه طراحی بروشور پزشکی در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی بروشور پزشکی در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

اصول اولیه طراحی بروشور تبلیغاتی:

طراحی بروشور، یکی از رایج ترین تبلیغات در بین دارندگان شغل های مختلف است که در قطع ها و انواع مختلفی طراحی و چاپ می شوند. هر ساله میلیون ها عدد از این نوع کالای تبلیغاتی، در سراسر جهان تولید می شود و این در حالیست که تنها تعداد اندکی از آن ها، مصرف کننده را ترغیب می کند آن بروشور را پیش خودش نگه دارد. باقی آن ها، سرنوشتشان کف خیابان و سطل زباله است.

اکنون اگر می خواهید بروشور تبلیغاتی شما، وظیفه اش را به خوبی انجام دهد و برای شما مشتری بسازد، ناگزیر هستید اصول درست طراحی را بدانید. درست است که در اکثر موارد خودتان طراحی نمی کنید و کار را به طراح می سپارید. اما دانستن این موارد از این جنبه مفید است که بدانید از طراح چه می خواهید.

 

طراحی بروشور پزشکی در کرج

بروشور چيست؟

قبل از طراحی بروشور پزشکی باید توجه داشته باشد که حتما طراحی لوگو پزشکی مناسبی داشته باشید چون رنگ سازمانی شما از روی لوگو شما مشخص می‌شود. بروشور (Brochure) وسیله ای است برای بیان توضیحات کامل یک محصول و نحوه استفاده از آن. به همین دلیل است که به آن، کالانما نیز گفته میشود. زیرا یک کالای خاص را به صورت کامل شرح میدهد و مخاطب پس از خواندن بروشور محصول، می تواند از آن محصول استفاده کند. تولید کننده ی یک محصول، باید برای محصولش شیوه استفاده از آن محصول را چاپ کند.

معرفی و درج اطلاعات استفاده از محصولات، مهم ترین پارامتر یک بروشور است. این همان تفاوت بروشور و كاتالوگ است. شما در بروشور، در مورد یک محصول خاص صحبت می کنید ولی در یک کاتالوگ، مجموعه محصولات یک شرکت یا کمپانی، معرفی می شود. اگرچه امروز انواع محصولات تبلیغی و گرافیکی به صورت اینترنتی و غیر چاپی نیز منتشر میشوند، اما چاپ کاغذی، موجب دسترسی بیشتر و سهل الوصولی آن میشود. بروشورها بر خلاف کاتالوگ ها حجم کمتر و ظاهر ساده تری نیز دارند.

بروشورها در اندازه های مختلف و با سلیقه ی سفارش دهنده طراحی و چاپ می شوند. آنها اغلب ارزان هستند و تیراژ بالایی دارند، زیرا قرار است که در میان مصرف کنندگان بیشماری توزیع شوند و معمولا بر روی کاغذی با گرم پایین چاپ می شوند تا هم ارزانتر باشند و هم خواندن آن ها برای مصرف کننده ساده تر باشد.

در طراحی بروشور دست طراح برای تعداد صفحات باز است و از این منظر او می تواند انواع اطلاعات را به همراه تصویر در کنار هم و بدون نگرانی از شلوغی صفحه بیاورد. از طرف دیگر چون هر بروشور مخصوص یک محصول خاص میباشد، به همین دلیل از لحاظ طراحی، کمتر در رقابت با بقیه طراحی ها است.

 

مشخصات طراحی بروشور پزشکی

 

برای طراحی یک بروشور پزشکی، باید به موارد زیر توجه کرد:

 

  • ۱. انتخاب تصاویر مناسب: تصاویر مناسب و جذابیت که مرتبط با حوزه پزشکی باشند انتخاب شوند، مثلاً تصویر دستگاه‌های پزشکی، پزشکان و پرستاران، بیماران و شرایط پزشکی مختلف.
  • ۲. استفاده از رنگ‌های مناسب: باید از رنگ‌های آرام و شفاف استفاده شود که احساس آرامش و مطمئنی به بیمار منتقل کند، بهتر است از رنگ‌های مربوط به سلامتی و پزشکی مانند سبز، آبی و سفید استفاده شود.
  • ۳. نوشتار و متن بروشور: متن باید به روشی ساده، مختصر و مفید نوشته شود که بیماران به راحتی بتوانند آن را درک کنند، بهتر است که در متن بروشور از نوشتار حرفه‌ای و طبی استفاده شود.
  • ۴. اندازه بروشور: باید از اندازه‌های استاندارد برای بروشور استفاده کرد، بهترین اندازه بروشور A4 می‌باشد.
  • ۵. استفاده از فضای مناسب: در طراحی باید از فضای مناسب استفاده کرد، فضای کافی برای جای‌گذاری تصاویر و متن‌های مختلف باید در نظر گرفته شود.
  • ۶. استفاده از قالب مناسب: از قالب‌هایی که برای بروشور پزشکی مناسب هستند استفاده کنید، بهترین روش برای این کار استفاده از قالب‌های آماده است که می‌توانید آن‌ها را با نرم‌افزار‌های طراحی گرافیکی مختلف ویرایش کنید.
طراحی بروشور پزشکی در کرج

طراحی بروشور و کاتالوگ پزشکی در کرج

طراحی بروشور پزشکی در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی بروشور پزشکی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات