اگر به دنبال طراحی لوگو در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی لوگو در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لوگو در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

اهمیت طراحی لوگو نسبت به سایر طراحی های هویت بصری چیست؟

شرکت ها ، کارخانجات و کسب و کارهای کوچک در طول زمان و با توجه بهتر شدن کسب کار خود می توانند طراحی های دیگر از قبیل طراحی لیبل ، پوستر ، بیلبورد ، بروشور ، کاتالوگ ، کارت ویزیت و …را تغییر دهند ولی طراحی نشان و آرم را نمی توان به سادگی و بدون هزینه تغییر دهید. زیرا هزینه و زمان که برای ماندگار کردن یک آرم و نشان در ذهن مشتری نیاز است بسیار زیادتر از هزینه ی اولیه طراحی لوگو خواهد بود. از این رو شرکت های که برنامه طولانی مدت برای کسب کار خود دارند زمان و هزینه مناسبی را برای طراحی اولیه آرم و نشان خود اختصاص می دهند.

ویژگی های مهم در تاثیر گذار بودن لوگو:

  1. سادگی لوگو : بهترین مثال برای سادگی لوگو را میتوان شرکت اپل اعلام کرد شرکتی که با طراحی نشانی ساده اما مفهومی به بهترین شکل ممکن توانست خود را در ذهن مشتریانتان بسپارد.
  2. زیبایی لوگو : زیبا بودن لوگو ی شرکت هوندا باعث شده بتواند خیلی زود متمایز با سایر رقبای خود بازار هدف را به دست آورد.
  3. انعطاف پذیری لوگو : در طراحی یک لوگو باید انعطاف پذیر بودن آنرا مدنظر قرار داد. بطور مثال شرکت گوگل در طراحی لوگو خود بصورتی عمل کرد که نه تنها در سال های بعد از فعالیت خود توانست لوگو را بهبود ببخشد بلکه به مناسبت هر رویداد میتواند علایم مربوط به آن روز را در لوگو خود جای بدهد.
  4. منحصر به فرد بودن لوگو : محنصر بفرد بودن یک لوگو باعث ایجاد تمایز با سایر رقبا میشود شرکت مکدونالت با طراحی لوگو خود توانست نسبت به سایر رقبا متمایز ظاهر بشود.
  5. رنگ متناسب با صنف کاری : بعضی از متخصصان در رنگ بندی لوگو به این نکته ی مهم اشاره میکنند که طراحی لوگو باید رنگی باشد اما در اصل بعد از شناخت بازار هدف مشتری باید بهترین رنگ بندی را برای طراحی لوگو انتخاب کرد و الزامی وجود ندارد که این طراحی حتما رنگی باشد طراحی لوگو شرکت سونی و پاناسونیک بهترین مثال برای آن میباشد که متوجه شویم حتی طراحی سیاه و سفید لوگو نیز اگر درست و بجا باشد باعث تاثیر گذار شدن آن میشود.
  6. گویا بودن لوگو : لوگو باید به صورتی باشد که در همان نگاه نسخت بتواند نشان تجاری را به مشتری اعلام کند و اگر به تمام برندهای برتر دنیا نیز نگاهی بیندازیم متوجه گویا بودن لوگو این برند ها میشویم نگاهی که در ایران متفاوت با استانداردهای جهانی است و اشخاص به اشتباه فکر میکنند هرچقدر لوگو پیچیده تر باشد بهتر است.
  7. امکان استفاده در سایر قسمت های شرکت : شرکت دیجی کالا لوگویی را برای خود انتخاب کرد که نه تنها در سایت که در ست اداری المان های شهری و… نیز به راحتی قابل استفاده میباشد.

طراحی لوگو در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی لوگو در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات