اگر به دنبال طراحی کاتالوگ در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی کاتالوگ در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی کاتالوگ در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

هدف از طراحی کاتالوگ چیست؟

هدف از طراحی کاتالوگ چه میباشد؟ یک کاتالوگ مناسب تا چه اندازه در معرفی و فروش محصولات تاثیرگذار میباشد؟ آیا هزینه‌ای که برای طراحی و چاپ کاتالوگ در نظر گرفته شده مناسب میباشد؟ چگونه می‌توان هنگام طراح کاتالوگ با یک تیر دو یا چندین نشان زد؟ محصولات به چه صورتی باید درون کاتالوگ قرار بگیرند تا بتوانند مشتری را جذب بکنند؟ طراحی کاتالوگ جهت اهداف کوتاه مدت صورت می‌پذیرد یا اهداف بلند مدت؟

مهم‌ترین هدف از طراحی کاتالوگ:

در پاسخ این سوال چندین جواب وجود دارد. اولین و مهم‌ترین هدف از طراحی کاتالوگ، تبلیغات موثر محصولات در قالب تصاویر بسیار زیبا و جذاب و متن‌های مناسب است. بدین گونه‌ که این دفترچه راهنمای تصویری، گوشه‌ای از فعالیت‌های شرکت را به نمایش می‌گذارد تا مشتری بهتر بتواند نام برند را به خاطر بسپارد و از این پس از خدمات و محصولات ارائه شده توسط آن استفاده کند، این هدف بیشتر برای شرکت‌های استارتاپ یا نوپا تعیین می‌شود تا بتوانند نام برندشان را به همگان معرفی کرده و نیز جایگاه ویژه‌ای برای محصولاتشان در بازار باز بکنند.

دومین هدف از طراحی کاتالوگ که برای شرکت‌های قدیمی تر و به نسبت شناخته شده تعیین می‌شود، معرفی محصولات جدید میباشد؛ زیرا تا هر اندازه هم که یک کمپانی شناخته شده باشد، باید محصولاتی که جدید تولید شده‌اند به مشتریان معرفی بشوند، در غیر این صورت محصول جدید با استقبال کمی از سوی خریداران مواجه خواهد شد و با وجود برجسته‌ بودن ویژگی‌های آن، از لیست محصولات پرفروش کنار گذاشته می‌شود.

سومین هدف از طراحی کاتالوگ، سخن گفتن با مشتریان از پس رنگ‌ها و تصاویر میباشد؛ زیرا با وجود این که امروزه تبلیغات صوتی و ویدئویی بیشتر از گذشته جایگاهشان را در رسانه باز کرده‌اند، بخوبی می‌توان جای خالی یک اثر تبلیغاتی زیبا، اما بی سر و صدا را احساس کرد.

مخاطبان ترجیح می‌دهند یک کاتالوگ زیبا را ورق زده و از تماشای آن لذت ببرند، تا این که هر روز به صدها صدا که قصد دارند آن­ها را به خرید یک محصول راغب کنند، گوش فرا دهند.

طراحی کاتالوگ در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی کاتالوگ در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات