چرا در عکاسی تبلیغاتی سرمایه گذاری کنیم

آژانس تبلیغاتی MAGSHO

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی تبلیغاتی نوعی عکاسی تجاری است که محصولات و خدمات را تبلیغ می کند.

عکاسی تبلیغاتی اغلب می تواند شانس نگاه مشتری به آن محصول یا خدمات را بسیار افزایش دهد؛پس هدف اصلی عکاسی تبلیغاتی جذب مشتری وتبلیغ کالا یا خدمات است.

ازتصاویر تیلیغاتی درمجله های تبلیغاتی،کاتالوگ،وبسایت ها و بیلبوردها استفاده می شود.

عکاسی صنعتی در کرج

چرا درعکاسی تبلیغاتی سرمایه گذاری کنیم ؟

مصرف کنندگان، بصری هستند؛ پس برای پیشرفت در بازار امروز،شرکت ها باید ازاین طبیعت بصری استفاده کنند. همچنین مصرف کنندگان دارای دید سریع هستند،پس بازاریابان فقط چند میلی ثانیه فرصت دارند تا تأثیر خود را بگذارند. امروزه مصرف کنندگان در معرض تعداد زیادی از عکس های تبلیغاتی قرار می گیرند،اما؛آیا همه این تصاویر تأثیر خود را بر روی مصرف کننده می گذارند؟آیا همۀ این تصاویر می توانند احساس نیازبه آن محصول یا خدمات را در مشتری ایجاد کنند؟

یک عکاس تبلیغاتی می داند که چگونه برای ایجاد احساسات مناسب برای دستیابی به اهداف بازاریابی،تصاویر را ایجاد کند. ما در مجموعه عکسیران با دارا بودن عکاسانی متخصص و حرفه ای در جهت دستیابی به اهداف بازاریابی شما قدم برمی داریم.

عکاسی تبلیغاتی باید شامل چه ویژگی هایی باشد ؟

عکاسی تبلیغاتی طی سال های گذشته تغییر شکل داده و با آنچه مشاغل و مردم به دنبال آن هستند، سازگاری پیدا کرده است؛ امروزه عکاسی تبلیغاتی دارای ۳ ویژگی می باشد که این ژانر عکاسی را از هر نوع عکاسی دیگر متمایز می کند.

۱٫ تأثیر بصری

عکاسی تبلیغاتی باید توجه عموم را به خود جلب کند. باید تأثیر گذار باشد. به این دلیل که فضای تبلیغاتی اشباع شده است؛ طبیعی است که در آینده به یاد آوردن عکسی برای عموم مردم بسیار دشوار است.

۲٫ خلاقانه باشد

این ایده ی اصلی است؛ که عکاسی تبلیغاتی را پیکربندی می کند. بدون داشتن یک مفهوم خلاقانه واضح، یک عکس تبلیغاتی به طور کامل قابل درک نیست.

 

۳٫ اقدام به عمل

اولین هدف عکاسی تبلیغاتی جلب توجه عموم است تا بتواند پس از آن عملی را تحت تأثیر انجام دهد. این عمل می تواند خرید، فراخوان و غیره باشد.

 

مزایای عکاسی تبلیغاتی

همانطور که متوجه شدید، عکاسی تبلیغاتی یکی از موثرترین روش ها برای تبلیغ فواید و خواص یک محصول یا خدمات است. این اثر بخشی با داشتن مزایای زیر تأمین می شود:

شما به زبان نیازی ندارید: این واقعیت که هر آنچه می خواهید تبلیغ و پخش کنید از طریق یک تصویر انجام می شود ، شما می توانید درک پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک تصویر برای مخاطبان هدف آسان کنید. مصداق این جمله که یک عکس گویا تر از هزار کلمه است.

می توانید تعداد زیادی عکس بگیرید: از آنجا که این ژانر نیازی به تصویر فوری ندارد، به شما امکان می دهد به همان اندازه که لازم می دانید عکس بگیرید تا نتیجه مطلوبی را که می خواهید بدست آورید.

واقعیتی را متناسب با نیاز نشان دهید: این نوع تبلیغات به شما امکان می دهد واقعیتی را ایجاد کنید؛ همانطور که می خواهید آن را به مخاطب نشان دهید.

مزایایی که باید در خاطر داشته باشید

استفاده از عکاسی تبلیغاتی به عنوان روشی برای تبلیغ برند شما بدون شک یک سری مزایا را برای شما به همراه خواهد داشت. در میان آن ها، موارد زیر برجسته است:

تبلیغ یک محصول یا خدمات به روشی جذاب: استفاده از عکس تبلیغاتی می تواند محصول را بهتر جلوه دهد. از نظر بصری جذاب تر و در نتیجه باعث جلب توجه مشتریان بالقوه خواهد شد.

خود را از رقابت متمایز کنید: با استفاده از این روش تبلیغاتی می توانید فواید و مزایای محصولی را که تبلیغ می کنید به روشی منحصر به فرد و بدیع نشان دهید و بدین ترتیب خود را از محصولات مشابه متمایز کنید.

آزادی در نمایش محصولات: از آنجا که خلاقیت یک قسمت اساسی در عکاسی تبلیغاتی است ، شما می توانید ترکیب ها و طرح های متفاوت و منحصر به فردی بسازید. به شما این امکان را می دهد که کالاها یا خدمات را هر طور که می خواهید نمایش دهید.

موقعیت تجاری: اگر یک کمپین تبلیغاتی با یک عکس خوب ایجاد کنید، مطمئناً در ذهن شهروندان حک خواهد شد؛ اینگونه است که هر وقت آن ها عکس را مشاهده می کنند، آن را با نام تجاری شما مرتبط می کنند.

کمی قبل از ایده پردازی

یک عکاس تبلیغاتی برای اینکه ایده پردازی مناسبی از عکسبرداری محصول یاخدمات داشته باشد،باید قبل از شروع عکسبرداری با کارفرما جلسه تبادل نظر داشته باشد؛تا با دیدگاه واهداف تبلیغاتی کارفرما آشنا شود.

بعد از تبادل نظرات،زمان ایده پردازی و پیاده سازی اهداف مشتری می باشد.

 

برای عکاسی تبلیغاتی در کرج با ما همراه باشید.

 

 

نظرات

اطلاعات تماس

را بزنید enter برای جستجو تایپ کنید و کلید