آژانس تبلیغاتی مگ شو با طراحان حرفه ی و خلاق خود بهترین و اثر گذار ترین طراحی بیلبورد را برای شما به یادگار خواهد گذاشت.قبل از اینکه با ما در زمینه طراحی بیلبورد و دیگر امورد تبلیغاتی در تماس باشید در ادامه با انواع بیلبورد های تبلیغاتی آشنا شوید .

انواع بیلبوردهای تبلیغاتی آشنا شوید

بیلبورد تبلیغاتی یا به اختصار بیلبورد با نوشتار انگلیسی Billboard که در طی مصوبه فرهنگستان زبان فارسی برگردان فارسی آن آگهی نما می باشد به محلی برای نصب آگهی ها و اعلانات گفته میشود. (همچنین دیده شده است که بسیاری از مردم به اشتباه از عبارت بیلبرد نیز استفاده میکنند). بیلبورد بی شک یکی از قدرتمندترین ابزارهای رسانه های محیطی به شمار می رود که همواره از دوران باستان تا امروز مورد توجه بازرگانان – کارخانجات – بانک ها و موسسه خدماتی بوده است. این نوع از رسانه محیطی معمولا در خیابان ها، میدان ها، تقاطع ها و بزرگراه ها که مسیر تردد وسایل نقلیه هستند نصب میشود و گاهی بسته به نوع خلاقیت صاحبان آگهی یا شرکت های تبلیغاتی اجرا کننده تبلیغات آنها از قالب های یکنواخت خود خارج شده و با جذابیت های بصری آمیخته می شود. در مورد طراحی بیلبورد میتوان به آن اشاره داشت که بیلبوردها بيش از آنكه ابزار تبليغاتي باشند، يك رسانه به حساب مي‌آيند.

امروزه تبلیغات محیطی بخش قابل توجهی از بودجه تبلیغاتی شرکت‌ها را به خود اختصاص داده است. برای اینکه بدانیم کجا و چگونه تبلیغ کنیم، در مرحله اول باید با انواع رسانه‌های محیطی آشنا شویم. یکی از مهم‌ترین این رسانه‌ها، بیلبورد ها هستند. در طراحی بیلبورد  به انواع مختلفی می توان  اشاره کرد.

انواع بیلبورد تبلیغاتی

طراحی بیلبورد چرخشی

آنچه که این بیلبورد ها را جذاب و پرطرفدار می‌کند، وجود حرکت است که باعث جلب توجه می‌شود. این بیلبورد ها بیشترین شباهت را به تلویزیون به‌ عنوان جذاب‌ترین رسانه تبلیغاتی دارند که هر سه عنصر صدا، تصویر و حرکت را با هم دارد. بیلبورد های چرخشی مناسب شرکت‌هایی هستند که تنوع محصولات دارند. به این ترتیب، هر محصول می‌تواند روی یکی از وجوه بیلبورد به نمایش بیاید. این بیلبورد ها برای پیام‌سازی‌های خلاقانه مناسب هستند و از طریق آنها می‌توان با استفاده از تصاویر، داستان روایت کرد، اما بزرگ‌ترین ایراد این رسانه‌ها، آسیب‌پذیر بودن آنهاست. بیلبورد های چرخشی به آسانی دچار نقص می‌شوند و اغلب خدمات پس از فروش خوبی ندارند. بنابراین هنگام بستن قرارداد باید این موضوع را اضافه کرد که در صورت آسیب‌دیدگی، از زمان در نظر گرفته شده در قرارداد کسر نشود.گروه ما در زمینه طراحی بیلبورد بر روی بیلبورد های چرخشی آماده مشاوره و راهنمایی شما دوستان عزیز میباشد .

طراحی بیلبورد عابر پیاده

این بیلبورد ها به آسانی در معرض دید قرار می‌گیرند و رانندگان را به راحتی مورد هدف قرار می‌دهند. بیلبورد های عابر پیاده برای شرکت‌هایی مناسب هستند که متن های تبلیغاتی زیاد یا محصولات عریضی دارند. اگر طراحی بیلبورد عابر پیاده مد نظر شما میباشد . گروه مَگ-شو در زمینه طراحی بیلبورد در عابر پیاده آماده مشاوره و راهنمایی شما دوستان عزیز میباشد .

طراحی بیلبوردهای مینی

این بیلبوردها ساده و همگانی هستند و قیمت های پایین‌تری دارند، اما به خاطر کوچک بودن، آن چندان در معرض دید نیستند. بیلبوردهای مینی فقط در روز دیده می‌شوند و به عبارتی تابلوهای روزانه و تابستانه هستند، زیرا منبع نوری ندارند. محصولی که روی این بیلبورد ها تبلیغ می‌کنید، نباید محصولی باشد که در شب خریدار دارد (مثل رستوران‌ها)، زیرا گاهی لازم است که در لحظه در مخاطبان وسوسه ایجاد کرد و این بیلبورد ها در شب چنین کارکردی ندارند.

انواع بیلبورد تبلیغاتی

طراحی بیلبوردهای دیواری با حفاظ (پنل‌های دیواری)

با استفاده از این بیلبورد ها می‌توان در منطقه محدود خود، تبلیغات ارزانی داشت. مخاطبان این تابلوها عابران پیاده هستند که فرصت خواندن مطالب تابلو را دارند، بنابراین فرصت داریم حرف های بیشتری بزنیم. این بیلبورد ها بسیار آسیب‌پذیر هستند، چون ممکن است روی آن اعلامیه چسبانده شود یا بعد از بازی‌های فوتبال و… از بین برود. از آنجا که این بیلبورد ها رانندگان را هدف قرار نمی‌دهند و مخصوص عابران هستند، امکان ارائه اطلاعات جزئی را فراهم می‌کنند. از این رو، بیشتر مورد علاقه شرکت‌های فرهنگی (مثل گاج و قلم‌ی) هستند.

انواع بیلبورد تبلیغاتی

طراحی بیلبوردهای داربستی

این بیلبوردها به خاطر ظاهر نامناسب، فاقد اعتبار هستند، اما انعطاف‌پذیری بسیاری دارند، چون با هماهنگی شهرداری می‌توان آنها را در هر محلی نصب کرد. بیلبوردهای داربستی برای رویدادهای کوتاه‌ مدت و محلی مناسب هستند.

طراحی بیلبوردهای توماری

این بیلبوردها شکل بهینه تابلوهای داربستی هستند، با این حال، شما را در نظر مخاطبان، ثروتمند و معتبر جلوه نمی‌دهند. برندهای مشهور و معتبر بهتر است از این بیلبوردها استفاده نکنند.

طراحی بیلبوردهای چهار وجهی

این بیلبوردها از آسیب‌ پذیرترین تابلوهای موجود در مناطق شهری هستند و چون در پیاده‌روها نصب می‌شوند ممکن است در اثر برخورد با موتورها و… آسیب ببینند. با این‌حال، برای انتقال پیام در منطقه تاثیرگذاری مناسب هستند. تبلیغات شما روی این بیلبوردها معمولا بیش از مدت قرارداد روی تابلو باقی می‌ماند، چون تا شرکت تبلیغاتی بتواند مشتری بعدی را پیدا کند، تبلیغات شما از تابلو برداشته نمی‌شود.

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله چاپ و‌ طراحی بیلبورد در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات