آژانس تبلیغاتی مَگ شو با ارائه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی گرافیک و طراحی لوگو و …. آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

آرم / لوگوی تصویری :

همانطور که از نامش پیداست این لوگو ها بصورت نماد سمبلیک / آیکونیک طراحی می شوند و بیننده تصویری را از نماد آن کسب و کار مشاهده می کند . لوگوهای تصویری معمولا برای شرکت ها ، سازمان ها و ارگان ها استفاده می شوند . این تصاویر نماینده ی انتقال واضح یا انتزاعی از کسب و کارها می باشند در واقع نمادها یا به موضوع فعالیت اشاره میکنند و یا مفاهیم خاصی را به همراه دارند که درباره ی آن بیشتر توضیح داده خواهد شد .
مزیت لوگوهای تصویری این است که به راحتی چشم بیننده با هر ملیت و زبانی متوجه آن می شود و اگر طراحی لوگو اصولی و حرفه ای طراحی شده باشد به راحتی در ذهن بیننده بخاطر سپرده میشود .
لازم به ذکر است در این نوع طراحی لوگو و در صورت لزوم نام برند بصورت “فونت آماده” در کنار تصویر درج می شود .

 

انواع لوگوهای نوشتاری ( فونت سفارشی ، لوگوتایپ ، وُرد مارک ) :

طراحی لوگو نوشتاری به این گونه است که نام برند / سایت / محصول یا… به صورت سفارشی طراحی می شود . منظور از سفارشی این است که از فونت آماده استفاده نمیشود و تک تک حروف آن به شکلی زیبا و منحصر به فرد طراحی می شود و یا با تغییر یک یا چند حرف بصورت خلاقانه مفهومی را میرساند .
فونت های سفارشی “خطی” بیانگر حس رسمیت و پالودگی میباشند . لوگوتایپ های ضخیم بیانگر قدرت ، و فونت های مورب انتقال دهنده حس حرکت یا جنبش می باشند این نوع لوگو باید متناسب با آن فعالیت طراحی شود برای مثال طراحی نوشتار به سبک فانتزی می تواند برای یک فست فود بسیار مناسب و تاثیر گذار باشد اما برای یک بانک یا موسسه بی تاثیر باشد و جلوه ی خوبی نداشته باشد . به این ترتیب برای طراحی حرفه ای فونت سفارشی یا لوگوتایپ حتما باید نوع فعالیت مورد بررسی قرار بگیرد .

 

لوگو های حرفنماد ( مونوگرام ، لترمارک ) :

لوگوهای حرفنماد تصاویری هستند که با استفاده از حروف اول نام شرکت / برند یا… طراحی میشوند . گاهی مواقع حروف یک نام ، زیاد و طولانی است و خواندنش دشوار معمولا در این صورت از این سبک لوگو برای طراحی استفاده میشود . حرفنماد ها در عین سادگی قابلیت فراوانی در امور مختلف گرافیکی و تبلیغاتی را دارند و به راحتی حروف اول نام برند را در ذهن مخاطب ثبت میکنند .

 

لوگو های ترکیبی :

همانطور که از نام آن پیداست لوگوهایی که ترکیب تصویر و نوشتار ( لوگوتایپ ) را به همراه دارند لوگوهای ترکیبی نامیده می شوند . در لوگوی ترکیبی تصویری به عنوان نماد برند و نوشتار منحصربفرد و اختصاصی برای نام برند طراحی می شود حتی بسیاری از برند ها در کنار لوگو تصویر و لوگوتایپ ، حرفنماد هم طراحی میکنند و متناسب با نوع امور تبلیغاتی و گرافیکی از یکی آن ها استفاده می کنند .
در لوگو ترکیبی باید سعی شود طراحی لوگو به گونه ای باشد که هارمونی نوشتار و تصویر با یکدیگر هماهنگ باشد . به طور مثال تصویری که در قالب دایره یا خطوط منحنی طراحی شده اگر لبه های حروف نوشتار آن هم گرد و منحنی باشد لوگو زیباتر جلوه خواهد داد .

طراحی لوگو

طراحی لوگو در کرج :

 

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی لوگو در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات