آژانس تبلیغاتی مگ شو اماده ی خدمات رسانی تبلیغاتی از جمله  تیزر تبلیغاتی در کرج  به شما عزیزان می باشد . جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .جهت اطلاعات بیشتر دررابطه با تیزر تبلیغاتی برای شما مقاله زیر را تهیه دیدیه ایم تا در مورد تیزر تبلیغاتی بشتر بدانید .

تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی روشی برای انواع آگهی شامل تلویزیونی، رادیویی یا رسانه‌ محیطی‌ و چاپی می باشد و یا به رفتاری اطلاق می‌ شود که با کامل نشان ندادن چیزی یا کامل نگفتن حرفی، در فرد مقابل ایجاد حس کنجکاوی می‌کند. برای ساخت تیزرها در مقایسه با راه های دیگر تبلیغاتی زمان و سرمایه بسیار بیشتری اختصاص داده می‌شود، لذا باید با بهره گیری از تکنیک ها و روشهای مختلف تیزرهایی با سطح اثربخشی بالایی طراحی و تولید کرد.

 

اهمیت تیزر تبلیغاتی

 

ویژگی های کلیدی در تیزر تبلیغاتی:

ایده‌های مفهومی و خلاق: ساخت تیزر با هدف انتقال معنا و مفهوم انجام می‌شود بنابراین هر تیزر جذاب و اثرگذار بر پایه ی یک سناریو خلاقانه و حرفه‌ای ساخته می‌شود.

زیبایی و جذابیت‌: در ساخت تیزرها کلیه‌ ی جنبه‌ های زیبایی‌ شناسی مورد انتظار در عمل محقق میشوند.

سرعت: سرمایه گذاری مناسب و شروع و تولید هم‌ زمان چندین تیزر به مشتریان کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان تیزرهای خود را آماده اکران داشته کنند.

مخاطب محور: این تیزرها با‌توجه به مدل ادراک ذهنی مخاطب ساخته شده و تلاش می‌شود تا از تمام عناصر و عوامل در دسترس برای گذر از فیلترهای ادراکی مخاطب استفاده شود.

 

اهمیت قالب در تیزرهای تبلیغاتی:

انتخاب قالب به این موضوع بستگی دارد که چگونه و با چه هدفی می خواهیم از آن استفاده ‌کنیم. قالب آگهی ای مناسب است، که بتواند به درستی پیام آگهی را انتقال داده و با بیننده ارتباطی نزدیک برقرار کند. قالبهای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از قالب داستانی، نمایشی، تائیدی، طنز و فکاهی و …

 

اهمیت تیزر تبلیغاتی

 

مراحل پیش تولید ساخت تیزرهای تبلیغاتی:

  1. ساخت سناریو منتناسب با موضوع
  2. انتخاب یک پیام و ایده مناسب برای مخاطب
  3. تعیین بودجه
  4. انتخاب بازیگران وسایر دست اندرکاران ساخت تیزر
  5. دکوپاژ(سناریوی نهایی نقشه ی راه)
  6. لوکیشن (انتخاب محل ساخت تیزر)

 

موارد استفاده تیزرهای تبلیغاتی:

استفاده در فیلم های آموزشی

پخش در رسانه های تصویری عمومی و تخصصی

هتل ها و تالارها و نمایشگاه ها

کنفرانس ها و سمینارها

سالن های انتظار و استراحت

مانیتورهای تبلیغاتی در سطح شهر

 

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله تیزر تبلیغاتی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات