تیزر تبلیغاتی یکی از مهمترین اقدامات در خصوص معرفی کسب و کار مجموعه با استفاده از ویژگی های بصری بشمار می رود. واژه تیزر که به معنای ادیت کننده است، اصطلاحا به رفتاری گفته می شود که با کامل نشان ندادن چیزی یا کامل نگفتن حرفی، در فرد مقابل ایجاد حس کنجکاوی می کند. اژانس تبلیغاتی مگ شو با ارائه ساخت تیزر تبلیغاتی در کرج اماده ی خدمات دهی در راستای پیشرفت و تبلیغات تولیدات شما می باشد.

به عنوان مثال، در تصویری با یك جمله رو به رو می شود اما نمی دانید كه با چه برند یا چه شرکت یا چه چیزی روبه رو هستید. پیامی در حال انتقال است اما نمی دانید هدف چیست. آیا قرار است محصولی فروخته شود؟ آیا قرار است فیلمی معرفی شود؟
امروزه تبلیغات به عنوان عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان نسبت به محصولات، برندها و شرکت ها شناخته می شوند. تبلیغات مناسب و صحیح و بکارگیری رسانه مناسب جهت انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبین و مشتریان بازار هدف می تواند مرحله معرفی و یا رشد از چرخه عمر محصول را با سرعت بالایی طینماید. تبلیغات می تواند به روش های مختلفی از جمله رسانه ایی و محیطی و چاپی و… اما تاكنون تیزرهای تلویزیونی که زیر مجموعه تبلیغات رسانه ای می باشند بیشترین و بهترین تاثیر گذاری را روی مخاطبین البته بسته به نوع محصول می گذارند.

نكات قابل توجه در ساخت تیزر تبلیغاتی

از آنجایی که در تهیه و تولید تیزرها سرمایه و وقت زیادی هزینه می شود، لذا باید با بهره گیری از تکنیکها و روشهای مختلف تیزرهایی طراحی و تولید کرد که از بالاترین سطح اثربخشی برخوردار باشند. ساخت تیزر شامل سه مرحله اصلی پیش از تولید، تولید و پس از تولید است. استراتژی، نوآوری و اجرا سه فاکتور اساسی در موفقیت یک تیزر به شمار می آیند. تیزرهای موفق از نظر اتخاذ استراتژی بی نقص اند.

دارای مفهومی خلاق هستند و از اجرای مناسبی نیز برخوردارند .انتخاب قالب آگهی همچون سبک آگهی، بخشی از استراتژی خلاق است. قالب های مختلفی وجود دارند که در تیزرها مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از تیزرها یک قالب مشخص و برخی نیز چند قالب را مورد استفاده قرار می دهند. آنچه مهم است باید قالبی را انتخاب کرد که بتواند به درستی پیام آگهی را انتقال داده و با مخاطب ارتباطی نزدیک برقرار کند. انتخاب یک قالب به این موضوع بستگی دارد که چگونه و با چه هدفی می خواهیم از آن استفاده کنیم. قالبهای تبلیغاتی زیادی وجوددارند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از قالب داستانی، نمایشی، تائیدی، طنز و فکاهی و …

ساخت تیزر تبلیغاتی در کرج
موارد استفاده از تیزرهای تبلیغاتی:

  1. استفاده در فیلم های آموزشی
  2. کنفرانس ها و سمینارها
  3.  پخش در سالن های انتظار و استراحت سازمان
  4. پخش در رسانه های تصویری عمومی و تخصصی به منظور تبلیغات
  5. استفاده از فیلم ها به عنوان کاتالوگ های الکترونیکی معرفی محصولات و خدمات سازمان
  6. تولید فیلم به منظور ارائه گزارش عملکرد سازمان
  7. پخش فیلم در مانیتورهای تبلیغاتی سطح شهرها
  8. استفاده در هتل ها و تاالارها

معرفی برند یا “برندپرزنتیشن” :

لازم است برند خود را با قدرت از رقبا جلو بیاندازید. لازم است هویت برند خود را تقویت نمایید و  آن را ایجاد کنید. یک برند پرزنتیشن مستقیما محصول و خدمات یک برند را نمایش نمی دهد. بلکه با نمایش ارزش ها و اهداف برند، جایگاه آن را در میان رقبا ارتقا می بخشد. برندها معمولا برای تولید برندپرزنتیشن دقت زیادی کرده و از انجام هزینه های کافی نمی هراسند.

معرفی محصول :

هنگامی که شما قصد دارید یک محصول را معرفی نمایید انتخاب های بی‌شماری پیش رویتان خواهد بود. باید بدانید مخاطب آگهی شما چه گروهی هستند و در کدام رسانه می خواهید آگهی را منتشر کنید. مثلا تبلیغ یک صابون با تبلیغ یک نرم افزار و اپلیکیشن موبایل و یا یک خودرو با هم متفاوت هستند. هر کدام شخصیت و نوغ خاصی از بیان را نیاز دارند. ما با ساخت تیزر تبلیغاتی درکرج به شما کمک می کنیم تا آگهی مورد نیاز خود را با شیوه ای درست در برابر چشمان مخاطبانتان قرار دهید.

معرفی مجموعه :

مجموعه تجاری، خدماتی و یا تفریحی خود را در كمتر از ٦٠ ثانیه به تصویر بكشید. امكانات ، برتری ها نسبت به رقبا و نقاط قوت خود را برای مخاطب عام به روشنی بیان كنید. البته این مهم است که بدانید برای مثال اگر کارخانه تولید قطعات یدکی خودرو دارید، فقط در صورتی که می خواهید کارخانه خودرا به مخاطب نشان دهید و فکر می کنید برای او این اهمیت دارد کارخانه شما به چه شکل است به معرفی کارخانه بپردازید. در اکثر مواقع راهبرد صحیح این است که تنها محصول خود را به نمایش بگذارید و آن را برای مشتری جذاب کنید. متاسفانه اخیرا شرکت ها و برند ها برای کاهش هزینه تولید تیزر تبلیغاتی به جای معرفی محصول اقدام به نمایش کارخانه می کندد که این تنها اتلاف زمان و هزینه است. اما برای مواردی مانند مجموعه های تفریحی یا تجاری که موضوع تبلیغ خود مجموعه است داستان متفاوت است و باید مجموعه به زیباترین و خلاقانه ترین حالت به تصویر کشیده شود.

موشن گرافیك :

معمولا برای معرفی خدمات ، رویدادها و مواردی که لازم است یک موضوغ برای مخاطب به روشنی بیان شود استفاده  شود. در چند سال گذشته موشن گرافیک به طور بسیار گسترده در فضای تبلیغاتی کشور استفاده شد که به علت عدم رعایت استاندارد ها و استفاده‌های نا‌به‌جا و در موارد نا مرتبط، اخیرا با کمبود مخاطب رو به رو شده است. ساخت تیزر و آگهی تبلیغاتی در قالب موشن گرافیک تنها زمانی موفق خواهد بود که برای موضوع مناسب استفاده شود. موضوعات مناسب می تواند شامل معرفی خدمات و سرویس ها، اطلاع رسانی رویدادها و آموزش باشد. ما در آنی بین به مشتریانمان توصیه می کنیم تنها در صورتی که امکان تولید تیزر و آگهی ویدیویی ندارند از موشن گرافیک استفاده کنند.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط ایده پردازان اژانس تبلیغاتی مگ شو و ساخت تیزر تبلیغاتی در کرج عبارتند از :

  • ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن

  • ساخت تیزر تبلیغاتی معرفی محصول

  • ساخت تیزر تبلیغاتی هویت نمایی برند

  • ساخت تیزر تبلیغاتی معرفی سازمان

  • ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه

  • ساخت آگهی تبلیغاتی

  • ساخت فیلم ریپرتاژ آگهی

  • ساخت تیزر تبلیغاتی تاریخچه شرکت

  • ساخت تیزر تبلیغاتی نمایشگاهی

  • ساخت تیزر تبلیغاتی ساخت تیتراژ

ساخت تیزر تبلیغاتی در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  تیزر تبلیغاتی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات