ما معتقدیم، چاپ کارت ویزیت (Business card) در عین حال که مسئله ای ساده، در دسترس و کم هزینه به نظر می رسد اهمیت به سزایی در کسب و‌کار شما دارد. امروزه میتوانید طراحی و چاپ کارت ویزیت خود را با قیمت های بسیار مناسب به انجام برسانید.

اما در ذیل به شما دلایل اصلی چاپ کارت ویزیت را میگوییم :

  1.  فقط شغل های حرفه ای نیازمند کارت ویزیت نستند بلکه هر تخصص و مهارتی نیاز به یک طراحی و‌ چاپ کارت ویزیت شکیل دارد.
  2. درهر شغل و خدمات داشتن و ارائه کارت ویزیت بسیار اهمیت دارد.
  3. محول نمودن طراحی و چاپ کارت ویزیت به آینده و چاپ کارت ویزیت نه چندان کارشناسی شده یک اشتباه است. در بسیاری از موارد این کارت ویزیت های قدیمی که طراحی آن را دوست ندارید، در دست مشتریان باقی می مانند!
  4. در چاپ کارت ویزیت حساسیت بالا ضروریست. کارت ویزیت تابلوی ماندگار شما در دست خدمات گیرنده است.
کارت ویزیت وسیله ای است که میتواند معرف شغل شما و‌ همچنین بیان راه های ارتباطی با شما می باشد،چاپ کارت ویزیت معمولا برای بازاریابی و تبلیغات استفاده نمی شود و این امر با چاپ کاتالوگ، چاپ پوستر ، چاپ بروشور و چاپ تراکت ،صورت می پذیرد.
با این وجود چون چاپ کارت ویزیت اولین مرحله ی ارتباط شما با مخاطب، مشتری و یا ارباب رجوع شماست، نوع چاپ کارت ویزیت ، طراحی کارت ویزیت نحوه ی ارائه ی کارت ویزیت بسیار حائز اهمیت است. کارت ویزیت اولین برخورد شما با کاربران خواهد بود و به طور غیر مستقیم برای شما بازاریابی می کند.پس نوع طراحی و چاپ کارت ویزیت بسیار تاثیر گذار میباشد.

تصمیم گیری در چاپ کارت ویزیت

در چاپ کارت ویزیت با دو مورد مواجه میشویم :

۱- طراحی کارت ویزیت
۲- چاپ کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

در طراحی کارت ویزیت باید به این‌موضوع توجه داشته باشید که کارت شما باید جلوه دهنده ی شخصیت ، سلیقه ، هویت و شعار کسب و‌کار شما می باشد.  مثلا کارت ویزیت یک گرافیست باید نشان دهنده ی خلاقیت ، سلیقه ی زیبا ، و آگاهی او از اصول زیبایی شناسی باشد و نیز در چاپ کارت ویزیت هم باید ظرایف و نکات چاپی به درستی رعایت شود تا نشان دهنده ی حرفه ای بودن گرافیست تا مشتری بتواند باقی کار های گرافیکی خود را به او‌ بسپارد . چاپ کارت ویزیت مزون و کارت ویزیت سالن زیبایی باید سمبل زیبایی، شیک پوشی، یونیک و خاص بودن و … باشد. اگر به عنوان یک مشاور املاک در کار خود به دنبال خانه های خاص و مشتریان خاص هستید، از کارت ویزیت با جنس خاص و متفاوت و طراحی متناسب با معماری استفاده کنید. و حتما از یک شرکتی که طراحی خلاقانه ای دارد کمک بگیرید . کارت ویزیت شرکت بیمه نیز باید قابل اعتماد و قابل اتکا باشد.
در شغل خود هدف ها و شعارهای خود را تعیین کنید و طراحی کارت ویزیت را بر مبنای آنها شروع کنید، طراح با توجه به هویت حرفه ای شما و سلیقه و خلاقیت وافر خود در تاثیر گذاری دید مشتری بسیار نقش دارد.

چاپ کارت ویزیت

در مورد انتخاب نوع چاپ کارت ویزیت هم‌حتما از یک مشاور و متخصص کمک بگیرید ، تا شما را در انتخاب جنس کارت ویزیت، ابعاد کارت ویزیت و طراحی راهنمایی کند، در مورد انواع جنس کارت ویزیت در مقاله ای دیگر توضیحات مفصل داده ایم ،
مشاور بر حسب تجربه و سلیقه ی زیبای خود به شما کمک خواهد کرد که هم هزینه ی کمتری بکنید هم از لحاظ ظاهری جنسی را در چاپ کارت ویزیت انتخاب کنید که برای ارائه به مشتری شکلیل و زیبا باشد.
هر چند شما نباید نگران هزینه ای که بابت چاپ کارت ویزیت میپردازید باشید. با کمی هزینه بیشتر برای چاپ کارت ویزیت در آینده ای نزدیک می توانید درآمد بیشتری داشته باشید. چرا که با داشتن یک کارت ویزیت جذاب تعداد افرادی که با شما تماس می گیرند نیز افزایش پیدا میکند و در نتیجه میزان فروش محصول شما و همینطور مشتریان بیزینس شما نیز روند افزایشی پیدا می کند.
در مقاله ای دیگر در مورد انواع چاپ کارت ویزیت ، که به دو‌ صورت چاپ دیجیتال و‌ چاپ افست میباشد ،مزایا و معایب این دو و همچنین تفاوت این دو‌ با هم را توضیح داده ایم، و به شما گفته ایم که از کدام نوع از انواع چاپ ها کجا و چه موقع استفاده کنید.
 چاپ کارت ویزیت ارزان در کرج

چند نکته درمورد طراحی و چاپ کارت ویزیتکه آژانس تبلیغاتی مگشو‌ یادآورمیشود

● به هیچ وجه برای طراحی و چاپ کارت ویزیت شخصاً اقدام نکنید. حتماً برای طراحی کارت به یک گرافیست حرفه ای و با تجربه مراجعه کنید.

● داشتن یک آرم یا لوگو کمک شایانی برای زیبایی و جهت دهی به طرح های کارت ویزیت و سایر اقلام چاپی شما خواهد کرد.

● در طراحی کارت ویزیت خود از فونت درشت و کاملاً خوانا استفاده کنید، تا برای همه افراد قابل خواندن باشد.

● یک کارت ویزیت کاملاً خلوت طراحی کنید. اگرچه کارت ویزیت شما به صورت چهاررنگ چاپ می شود، ولی دلیلی وجود ندارد که در آن از همه رنگ ها استفاده کنید.

● در یک کارت ویزیت از یک زبان استفاده کنید.

کارت ویزیت یکرو استانداردتر از کارت ویزیت دورو است. مخاطب شما پس از گرفتن کارت ویزیت یکروی شما، می تواند سایر اطلاعات مورد نیازش را پشت آن بنویسد.

کارت ویزیت خود را در ابعاد استاندارد طراحی و چاپ کنید. سعی کنید سایزی را در نظر بگیرید که نگهداری و حمل کارت ویزیت برای مخاطب مشکل ایجاد نکند، چون در آلبوم، در جاکارتی و یا در جیب افراد به سختی قرار میگیرد.

● سعی کنید به طور خلاصه خدمات خود را توضیح دهید و از ارائه توضیحات بیش از حد در کارت جداً خودداری کنید. (شما به کارت ویزیت فقط به دید یک کارت ویزیت نگاه منید، نه یک تراکت با بروشور تبلیغاتی)

● مشخصات تماس خود را کامل بنویسید.

● کد شهر کسب و‌کارتان را حتما در کنار تلفن ثابت خود ذکر کنید، کد شهر را هم ذکر کنید تا تماس از سایر شهر ها یا با تلفن همراه با شما، لخ سادگی صورت بگیرد.

● در کنار تلفن همرا و‌یا موبایلتان اسم تان را ذکر کنید تا مخاطب پس از تماس بداند که با چه کسی صحبت می کند.

● آدرس خود را واضح ، کامل و گویا بیان کنید، تا مراجعین حضوری در ‌یدا کردن آدری به مشکل نخورند .

● ایمیل شما بکی دیگر از ظواهر کسب و کار شماست پس اگر واقعاً ایمیل خود را مرتباً چک می کنید، آن را در اطلاعات تماس بیاورید.

● داشتن یک وب سایت و ذکر نام آن در کارت ویزیت یک مزیت است.

● نوع کارت ویزیت خود را از نظر جنس و مشخصات چاپ، متناسب با شغل خود انتخاب کنید. به عنوان مثال چاپ کارت ویزیت کتان برای شرکت ها و چاپکارت ویزیت مات برای فروشگاه ها مناسب تر است.

امروزه با استفاده روز افزون مردم از شبکه های اجتماعی داشتن عضویت در شبکه های اجتماعی و ارائه دادن راه های ارتباطی بیشتر با مخاطبانتان را در نظر بگیرید و‌حتما شبکه های اجتماعی خود را در کارت ویزیت یادآور شوید.

کارت ویزیت شما معرف شخصیت شماست. پس حتماً از چاپ کارت ویزیت ، کارت خود را هر نوع که هست، با بهترین کیفیت چاپ کنید.

کارت ویزیت خود را در جعبه نگهداری کنید. بسته بندی سلفونی (شیرینگ)، پس از باز شدن، موجب پخش شدن و ریزش تعداد زیادی از کارت ها به اطراف و در نتیجه موجب حیف و میل شدن و از بین رفتن آن می شود.

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی و‌ چاپ کارت ویزیت در کرج و‌کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده چرا که معتقدیم برای تاثیر گذاری تبلیغات ،برای جذب مشتری ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر بیاید. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات