اگر به دنبال طراحی لوگو در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین تجربه طراحی لوگو در کرج  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لوگو در کرج  مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

اولین گام در طراحی لوگو:

طرح های اولیه که به صورت دستی روی کاغذ نقاشی می شوند اولین و مهمترین مرحله در طراحی یک لوگوی تاثیرگذار میباشد. این طرح ها می تواند شامل نقاشی های ساده ای باشد که با خودکار یا مداد روی کاغذ نقاشی می شوند.
کار خود را با کشیدن چندین طرح اولیه یا ایده آغاز بکنید و سپس از بین آنها و یا با ترکیب چند ایده به ایده اصلی دست پیدا بکنید. درصورتی که هیچ یک از این طرح ها به شما کمک نکرد طرح های دیگری رسم کنید و هرگز از تلاش خود دست برندارید .
یک طراح حرفه ای در مقایسه با دیگر بخش های طراحی، زمان بیشتری را صرف این مرحله از کار می کند.

 

طراحی لوگو در کرج

طراحی لوگو در کرج

 

لوگو متقارن طراحی کنید:

تعادل در طراحی لوگو موضوع بسیار مهمی میباشد، چون ذهن ما به طور طبیعی در صورتی طرحی را دلپسند و جذاب ارزیابی میکند که آن طرح متقارن و دارای تعادل باشد . در طراحی لوگو سایز اهمیت ویژه ای دارد یک لوگو باید در هر سایز و اندازه ای زیبا و خوانا باشد و در صورتی تاثیرگذار خواهد بود که اگر سایز آن بیش از اندازه کوچک بشود، مثلا برای استفاده روی سربرگ ها یا هنگامی که در قالب های بزرگتر مثل بیلبورد و قالب های الکترونیکی مثل وب مورد استفاده قرار بگیرد نیز کیفیت ، خوانا بودن و زیبایی خود را حفظ کند.

از رنگ های تاثیرگذار در طراحی لوگو استفاده کنید:

استفاده از رنگ های خاص و تک یکی دیگر از ایده های موثر میباشد. برخی از برندها فقط با رنگ خاص و منحصر به فرد خود قابل تشخیص و شناسایی میباشند.مثلا کمتر کسی است که با برند معروف لاگوست (lacoste) و شکل سوسمار (تمساح) جالب روی آن آشنا نباشد این برند با رنگ سبز خود شناخته میشود و این موضوع این برند را از رقبای خود بسیار متمایز می کند.
از رنگ هایی استفاده کنید که در چرخه رنگ به هم نزدیک میباشند.
مثلا برای یک پالت گرم از رنگ های قرمز، نارنجی و درجات مختلف رنگ زرد استفاده بکنید.

طراحی لوگو در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  طراحی لوگو در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات