می توان گفت که هدایای تبلیغاتی خلاقانه یکی از مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد. بنابراین انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، بکار گیری ذوق هنری و خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .

اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی  در کرج یا دیگر شهر ها میباشید با گروه ما در تماس باشید تا بهترین طرح و عالی ترین کیفیت چاپ هدایای تبلیغاتی  را داشته باشید . از این رو از شما دعوت میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد هدایای تبلیغاتی خلاقانه مقاله زیر را مطالعه بفرمایید .

تعريف هداياي تبليغاتي و كاربرد هاي آن :

هداياي تبليغاتي در واقع يك روش نوین تبليغاتي  برای تشکر و قدر دانی از انتخاب و اعتماد مشتریان به شما می باشد. هداياي تبليغاتي را می توان يادگاري هاي كاربردي در نظر گرفت كه نام ، لوگو و آرم تجاري شما و همچنين محصولات و خدمات شما را به گونه اي موثر در ذهن مشتريان حك مي كند و یا به عبارتی دیگر  هداياي تبليغاتي يكي از مهمترين عوامل جلب توجه می باشد كه ميتواند تاثیر زيادي در به خاطر سپردن محصولات و خدمات شما داشته باشد. حال به این نکته هم باید توجه کرد که انتخاب صحيح نوع هدايای تبليغاتي و به كارگيري خلاقانه در انتخاب یا طراحي هدایا و مرتبط بودن آن با محصولات و خدمات شما از اهميت بسيار بالايي برخوردار است زیرا بسياري از مشتریان از هدايای تبليغاتي خود استفاده مي كنند ارائه هدایای تبلیغاتی خلاقانه كه مخاطب را به هيجان آورد باعث خشنودي مخاطب و پيدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبليغات كننده در مشتری می شود.
مشتريان اكثرا آگهي هاي چاپي و الكترونيكي را نگه نميدارند يا ازخاطر ميبرند ولي با ارائه يك هدیه تبلیغاتی حتی کوچک (که می تواند یک خودکار تبلیغاتی یا لیوان تبلیغاتی و … باشد) که اطلاعات تماس شما روي آن درج شده ميتوانيد ارتباطي نزديك و مستقيم و ماندگارتر با مخاطب خود برقرار نماييد..
طبق پژوهش هاي مستمري كه در زمینه هدایای تبلیغاتی انجام شده است در روابط هديه دهندگان و هديه گيرندگان ، يافته ها حاكي از اين است كه شركت هايي كه به مشتريان خود هدايای تبلیغاتی مي دهند در مقايسه با شركت هايي كه هديه نمي دهند دوبرابر شانس تماس گرفتن از طرف هدايا گيرندگان را دارند.

هدیه تبلیغاتی خلاقانه

با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از هدیه تبلیغاتی خود استفاده می کنند. ارائه هدیه تبلیغاتی خلاقانه که مخاطب را به هیجان آورد و باعث خوشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای خلاقانه

طبق بررسی‌های به عمل آمده اکثر هدایای تجاری، به مشتریان عمده اهدا می‌‌شوند. سپس نوبت هدایای خلاقانه به کارفرمایان می‌‌رسد و آنگاه به مشتریان موفق. علل هدیه دادن متفاوت است و طیفی از تشکر از مشتریان قدیمی- تا -تشکر از یک کارمند  را که تعطیلات آخر هفته‌اش را به مرخصی نرفته و کارکرده در بر می‌‌گیرد. البته یک دلیل ثابت برای هدیهدادن وجود دارد: تقویت روابط شخصی بین هدیه‌دهنده و هدیه‌گیرنده.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه مفید

همگان بر یک نکته اتفاق‌نظر دارند: انگیزه‌ها در هدیه دادن‌ها متفاوت است به‌خصوص از این نظر که آیا هیچ پیش‌شرطی در هدیه دادن نهفته است یا خیر. این امر به‌خصوص باید در نظر گرفته شود که آیا هیچ نشانه‌ای از تبلیغ در آن هست یا نه. البته نباید گمان کرد که بحث الان در این چارچوب است که نباید هیچ نفعی از هدیه دادن حاصل شود. برای برخی از شرکت‌ها هدیه دادن بخشی از استراتژی بازاریابی است.

هدیه تبلیغاتی ماگ تبلیغاتی

هدایای خلاقانه ارزان

هدایای خلاقانه ارزان یکی از راه‌های مقرون به‌صرفه برای ایجاد حس مشارکت و ایجاد روابط ارزشمند است.  اگرچه هیچ مدرک مشخصی در این زمینه وجود ندارد که به شما اطمینان بدهد که هدایای تبلیغاتی خلاقانه قطعاً بازده‌ای برای شما خواهند داشت. اما به هر حال انجمن بین‌المللی محصولات تبلیغاتی پژوهش‌های مستمری را در زمینه روابط هدیه‌دهندگان و هدیه‌گیرندگان انجام می‌‌دهد. یافته‌های یکی از آن‌ها حاکی از این است که آنان که هدیه می‌‌دهند در مقایسه با شرکت‌هایی که هدیه نمی‌‌دهند دو برابر شانس تماس گرفتن از طرف هدیه‌گیرندگان را دارند.

یک هدیه تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی خاص

شرکت هری اند دیوید که یک شرکت دست‌اندرکار صنایع غذایی است و جزو بازیگران کلیدی در حوزه هدایای تبلیغاتی خلاقانه ارزان و هدایای تبلیغاتی خاص به شمار می‌آید، برای ۲۵ هزار مشتری خود که سالانه بیش از هزار دلار از این شرکت خرید کرده باشند، هدیه می‌‌فرستد. شرکت مزبور در یک پژوهش متوجه شد که ۵ هزار مشتری دریافت‌کننده هدایا، خرید بیشتری از شرکت داشته‌اند (در مقایسه با مشتریانی که هدیه دریافت نکرده‌اند‌).

پاور بانک تبلیغاتی ارزان

چاپ هدایای تبلیغاتی خلاقانه

شما عزیزان نیز میتوانید با انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه و ارائه ان به مشتریان خود و با چاپ هدایای تبلیغاتی تا سالها در ذهن مخاطب باقی بمانید.

برای سفارش هدایای تبلیغاتی می توانید با کارشناسان فروش آژانس تبلیغاتی مگ شو تماس گرفته و هدایای تبلیغاتی خلاقانه مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت

نمایید. شما میتوانید تبلیغ مورد نظر خود را بر هدیه مذکور چاپ نمایید.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه : مانند گلدان موزیکال – کاغذ کاشتنی – و دیگر هدایای خاص و خلاقانه

چاپ هدایای تبلیغاتی خلاقانه در کرج :

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله طراحی و‌ چاپ هدایای تبلیغاتی خلاقانه در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، ظاهر گرافیکی تبلیغات شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات