گروه تبلیغاتی مگ شو فعال در زمینه عکاسی هوایی ، تیزر تبلیغاتی، عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی میباشد . در ادامه به توضیحاتی در مورد عکاسی هوایی میپردازیم . بسیاری از مردم دوست دارند بدانند چگونه فیلم ها و یا عکاسی هوایی گرفته می‌شوند. به پرواز درآوردن هلی‌شات و تسلط داشتن بر آن، دشوارتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید و هنگامی که گرفتن عکس را با آن ترکیب می‌کنید، کار مشکل تر هم می‌شود. می‌توانیم بگوییم دلیل اینکه افراد برای انجام عکاسی هوایی به استودیوهای حرفه ای مراجعه می‌کنند نیز همین موضوع می‌باشد!

عکاسی هوایی در کرج

انواع عکاسی هوایی و کاربرد آن چیست؟

تصویربرداری و فیلمبرداری هوایی، یکی از بارزترین بخش‌های عکاسی و فیلمبرداری صنعتی و تبلیغاتی است. عکاسی هوایی می‌تواند برای انواع مختلفی از کسب و کارها جهت معرفی و تبلیغات استفاده شود، اما هتل‌ها و دیگر مراکز تفریحی می‌توانند از عکاسی ۳۶۰ درجه هوایی و پانومارا برای ایجاد تمایز در معرفی خود؛ نیز استفاده کنند. امروزه در زمینه برندینگ، تصویر برداری هوایی برای عکاسی ودینگ ، پروژه‌های صنعتی،پروژه‌های عمرانی و راه سازی ، نمایش آپارتمان‌ها، ویلا‌ها و دیگر مقاصد لوکس لازم است.

عکاسی هوایی یکی از بهترین راه ها برای معرفی برند شماست.زیرا چشم‌ انداز جدیدی با عکاسی هوایی به بینندگان خود معرفی می‌کنید! یکی از فوق‌العاده‌ترین ویژگی‌های عکاسی و فیلمبرداری هوایی توانایی گرفتن یک دید کلی از آن منطقه است. عکاسی از بالا این امکان را برای معرفی برند شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از فیلم ۳۶۰ درجه، یک تور مجازی در سایت خود برای بینندگان به نمایش بگذارید. با کمک هلی‌شات یا هلیکوپترِ فیلمبرداری میتوانید از دیگر رقبایتان متمایز شوید!

مزیت عکاسی هوایی چیست؟

عکاسی هوایی، خدمتی نسبتاً جدید است که توانسته در این مدت کوتاه طرفداران زیادی را به خود جذب کند. عکاسی و فیلمبرداری هوایی، جهان جدیدی از امکانات و فرصت‌های عکاسی را باز کرده است و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا تجربه دید از آسمان را نیز هنگام معرفی برند خود استفاده نمائید.

می‌توان بیان کرد با عکاسی هوایی، بینندگان تقریباً هر فضایی با هر زاویه‌ای را مشاهده خواهند کرد.

 

عکاسی هوایی : نکات و ترفندهای لازم

اگر از علاقه‌مندان در حوزه عکاسی هستید و به‌ تازگی با خرید هلی‌شات تجربه عکاسی و فیلمبرداری هوایی را بدست آورده‌اید با ما همراه باشید تا با ارائه چند نکته و ترفند، به شما کمک کنیم تا بتوانید عکس‌های باکیفیت‌تری بگیرید.

دوستان عزیز توجه کنید به دلیل وجود باد به یک لنز طولانی نیاز ندارید. همچنین، شما نیاز به یک لنز بسیار سریع دارید؛ معمولا سریع‌ترین لنز در بازار را می‌توانید پیدا کنید. لنز زوم f / 2.9 یک شروع خوب است چرا که این لنزها دارای لنز فوکوس ثابت هستند. شما همچنین نیاز به سرعت شاتر در حدود یک‌هزارم ثانیه در ۲۰۰ میلی‌متر دارید، یا می‌توانید یک پانصدم در ۱۰۰ میلی‌متر را دریافت کنید. هنگام گرفتن برخی از اشیاء خاص، شما نیاز به یک لنز دیگر دارید. اگر در حال گرفتن فیلم‌هایی با حساسیت بالا هستید، می‌توانید دوربین خود را به کنتراست بالا تنظیم کنید و سپس هیستوگرام را چک کنید. اگر شما علاقه‌مند به گرفتن یک فیلم سیاه و سفید هستید، ممکن است تصمیم بگیرید که با فیلتر قرمز عکس بگیرید. لازم به توضیح است که نیازی به استفاده از آن ندارید.

در صورت داشتن هرگونه سؤال و مشورت با متخصصان ما تماس حاصل فرمائید.

 

قیمت عکاسی هوایی

 متخصصان ما در آژانس تبلیغاتی مگ شو، در تلاش بوده تا عکس‌ها و فیلم‌های هوایی را با بالاترین کیفیت و پائین ترین هزینه به هموطنان عزیزمان ارائه کنند. عکاسی هوایی با گوپر و بدون پهپاد، عکاسی ۳۶۰ درجه هوایی، عکاسی پانومارا، فیلمبرداری هوایی و …. برای انواع مکان‌ها دارای تعرفه‌های متفاوتی می‌باشد؛ که در صورت تمایل می‌توانید با متخصصان ما تماس گرفته و با توجه به تعداد شات‌ها، زمینه کاری و… از هزینه هر پروژه آگاه شوید. منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم!

با تمام‌ این تفاسیر در صورت اعتماد به ما ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله  عکاسی هوایی در کرج و‌ کلیه شهر ها با تمامی خلاقیت و ذوق هنری خود به شما عزیزان می باشد ، این‌ موضوع را فراموش نکنید که آژانس تبلیغاتی مگ شو قبل از هر چیز از یک گروه هنری قوی و خلاق تشکیل شده. چرا که ما معتقدیم برای تاثیر گذاری در تبلیغات و جذب مشتری، عکس ها و ظاهر گرافیکی کار شما باید به چشم عموم جذاب و زیبا به نظر برسد. جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

نظرات